mboost-dp1

Google Chrome - blevet sløv?


Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [3981392728]
19. nov. 2011 22:52
Hej,

Jeg har ind til nu brugt Google Chrome dev channel, den har altid kørt mere end fint, dog her på det seneste er den blevet meget sløv, både til opstart (op mod 20 sekunder og til tider påstod den at den ikke svarerede) og sider blev enten ikke loaded ellers kunne sider (f.eks. Newz.dk) tage op til 10-30 sekunder.

Jeg ved også at kæresten oplever dette og hun har en langt kraftigere computer. Ingen af os har fragmenterede computere, ej heller er de generalt sløve.

Er der andre der har oplevet dette?

Som det er nu, så har jeg taget Internet Explorer 9 i brug.

Vi kører begge Windows 7 Home Premium (1x 32-bit, 1x 64-bit) og vi har begge 4 GB RAM, henholdsvis AMD E-350, 1.6 GHz og Core i3-380M, 2.53 GHz.
Gravatar #2 - fjols
20. nov. 2011 06:35
Har I prøvet at disable alle jeres addons?

Jeg oplever det ikke, men jeg kører også den normale Chrome.
Gravatar #3 - Daniel-Dane
20. nov. 2011 08:48
Siger du, at dev ikke er stable? Well...
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3981392728]
20. nov. 2011 10:52
@DD - jeg har også problemet med stable release, jeg prøvede allerede inden jeg postede i går, den gav mig samme problem.

#2 - ingen af os kører med plug-ins.

Anywho, IE9 it is.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
20. nov. 2011 11:07
#4
Altså, jeg plejer at formatere, når noget bliver langsomt. Firefox er som regel det første, som bliver langsomt. Fx fryser Firefox, når download af en fil begynder.

Format C:. Problem solved.

Jeg er glad for at kunne hjælpe.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [3981392728]
20. nov. 2011 11:11
#5 vil jeg nu helst ikke gøre, det er ikke mere end 2-3 uger siden at Format C: blev lavet. Og jeg synes ikke helt det er værd at lave .. igen .. for at bruge Chrome istedet for IE9. :)

Long live Microsoft!
Gravatar #7 - Alrekr
20. nov. 2011 11:25
Det samme problem får jeg med Chrome - derfor bruger jeg Firefox. Just sayin'
Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
20. nov. 2011 22:12
Oplever nogle load-fejl i Chrome nogle gange, den loader grafik etc, men ingen tekst. Visse plugins er holdt op med at virke i de seneste versioner af chrome.
Gravatar #9 - Magten
20. nov. 2011 22:13
Jeg har også lagt mærke til en drastisk forværring i Chrome's ellers så gode hastighed. Det sker tit at den bare står og "loader" uden at der rent faktisk sker noget. Det er jævnt irriterende :( Det er både på min Mac og på arbejdscomputeren jeg oplever det.

Men det er stadig langt bedre end alternativerne.
Gravatar #10 - Daniel-Dane
20. nov. 2011 22:57
#9
Ja, jeg har også lagt mærke til, at Chrome bare står på "Loading" ved opstart. Det hjælper at sætte home til about:blank (IKKE about:newtab).

IE er dog meget værre til det. Man kan heller ikke ESC'e sig til stop af loading af siden i IE, førend siden er hentet.
Gravatar #11 - Alrekr
20. nov. 2011 22:58
Daniel-Dane (10) skrev:


IE er dog meget værre til det. Man kan heller ikke ESC'e sig til stop af loading af siden i IE, førend siden er hentet.


Oh fuck hvor jeg hader det. Jeg panikker ESC, men IE fortsætter ufortrødent :'(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login