mboost-dp1

Fuckin Mango, how does it work?


Gå til bund
Gravatar #1 - Mnc
30. sep. 2011 16:22
Okay, jeg havde ellers sendt en PM til Claus, men jeg er stødt på et par spørgsmål siden. Jeg følte ikke for at spamme ham uhæmmet.
I'm so nice.

* Jeg synes at have læst at der ikke var en seperat indstilling til SMS/dictionary sprog, så hvilken indstilling "hører den til"?

* Kan man slette sin US/UK account fra telefonen, uden at skulle gendanne fabriksstandarder? Jeg kan kun få "delete" option på min danske account.

Jeg mener at jeg havde flere, men det kommer nok til mig senere. :)
Gravatar #2 - Mort
30. sep. 2011 16:26
SMS/dictionary sprog hører til det keyboard du har valgt.

Du kan ikke slette din US/UK account fra telefonen, uden factory reset, men du kan tilføje endnu en mail account, hvis du synes det skulle være sjovt. Du kan heller ikke overføre apps fra din US/UK account til din danske.
Gravatar #3 - LinguaIgnota
30. sep. 2011 16:37
Gravatar #4 - Mnc
30. sep. 2011 16:40
Jeg har allerede en liste over "hent igen" apps. :P
Havde bare håbet at jeg ikke skulle starte fra scratch. :|
Gravatar #5 - Mnc
30. sep. 2011 16:55
Ehm, er der en måde man kan kontrollere at Zune har en backup af mine kontakter? :P

Pre-submit-edit... Fuck it, here goes.
Gravatar #6 - Mnc
30. sep. 2011 17:43
Er det for meget at be' om, at man kan "opdele" sine MSN kontakter og mobil kontakter? :(
E.g. "if no phone numbers, hide".
Gravatar #7 - izym
30. sep. 2011 17:58
Jeg vil tro "Settings > Applications > People > Filter my contact list" er den eneste mulighed, selvom det vidst ikke helt er det du efterspørger.
Gravatar #8 - Mnc
30. sep. 2011 18:03
Nope, der har jeg været - kun "per account". :(


Det er ligefør jeg overvejer at smide min US account på som 2nd account, og bruge den til min telefonbog. :D
Gravatar #9 - Cloud02
30. sep. 2011 18:19
Mnc (6) skrev:
Er det for meget at be' om, at man kan "opdele" sine MSN kontakter og mobil kontakter? :(
E.g. "if no phone numbers, hide".

Desværre :(
Jeg brugte omtrent 2 timer på at rense ud i min kontaktbog.
Gravatar #10 - Mnc
30. sep. 2011 19:15
Also...
Claus, du sagde at DMI app'en havde live tiles - jeg antager at det betyder at jeg ser sol/sky/regn/sne, uden at jeg behøver at åbne app'en.
How? :P
Gravatar #11 - Mnc
30. sep. 2011 19:49
#10
Fandt "Live Tiles"... Det er sgu ikke den bedste måde at gøre det på, jeg har set.
På andre OS'er kan man "live" se vejret - kan man ikke opnå lign. i Mango? (uden at nøjes med "latest" men altså få en 'generel' vejrudsigt)

Indtil videre må jeg bruge "+6" da det virker mest brugbart. Man plejer vel alligevel at bruge sådan noget til "bliver det lortevejr idag?". :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login