mboost-dp1

Flere indbakker i Outlook 2007


Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
7. sep. 2008 18:21
Jeg kunne godt tænke mig at have flere indbakker i Outlook 2007, forstået på den måde, så mails fra forskellige konti ikke alle blandes sammen i den ene og samme indbakke.

Er det muligt at lave en eller anden opsætning, så der figurerer flere indbakker i Outlook 2007, så mails fra forskellige konti ikke blandes sammen, men holdes separat i deres respektive indbakker?
Gravatar #2 - Bornslippy
7. sep. 2008 20:05
Here you go:[list][li]Lav en ny mappe (Ctrl+Shift+E)[/li][li]Gå i Funktioner[/li][li]Kontoindstillinger...[/li][li]Vælg den konto du vil skifte inbox mappen på[/li][li]Under fanen E-mail i bunden står der "Skift Mappe"[/li][li]Vælg den mappe du lige har oprettet.[/li][/list]
Gravatar #3 - BjarniM
7. sep. 2008 20:12
Kool, det prøver jeg lige i morgen. Tak foreløbigt.....
Gravatar #4 - BjarniM
8. sep. 2008 17:11
Og hvad, hvis jeg vil have to postkasser i samme postkasse?

Altså hvis jeg vil have de sædvanlige Indbakke, Kladder, RSS-kilder, Sendt post, Slettet post, Udbakke og Uønsket mail at figurere 2 gange, og ikke kun indbakken?
Gravatar #5 - fidomuh
8. sep. 2008 17:28
#4

Har du overvejet at oprette en konto mere?
Gravatar #6 - BjarniM
8. sep. 2008 17:37
Ja, det har jeg allerede gjort. Sagen er den, at jeg (det er måske lidt svært at forklare) kunne tænke mig at have 2 postkasser i én.

Forestil dig, at du i Outlook 2007 har "Private mapper", hvor undermapperne er de sædvanlige Indbakke, Kladder, RSS-kilder, Sendt post, Slettet post, Udbakke og Uønsket mail.
Lad os for illustrationens skyld sige, at al post, som har med denne første private mappe at gøre er mail, som kommer fra den fiktive mailkonto "[email protected]"

Forestil dig nu, at vi har endnu en "Private mapper", med de samme undermapper som do. Til denne bliver al mail, som kommer fra den fiktive mailkonto "[email protected]", knyttet.
Gravatar #7 - fidomuh
8. sep. 2008 17:56
Uh huh.

Du kan gaa ind i kontrol panelet og vaelge hvilke pst filer du vil have tilknyttet til hvilke konti.
Saa der kan du maaske vaelge at faa begge i samme pst-fil, jeg troede dog det var det modsatte du ville have :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login