mboost-dp1

flash reklamer plage


Gå til bund
Gravatar #1 - Morell
14. feb. 2008 08:22
Jeg har været en fast bruger af newz.dk i mange år, og jeg må sige at de seneste reklamer fra adtech virkeligt går mig på nerverne! Det er svært at læse indholdet på siden når 2 store flash bannere pulsere med diverse film. Jeg har selv sluppet af med den plage ved at installere http://www.ie7pro.com/ad-blocker.html Syntes at newz folkene burde tone deres penge maskine lidt ned!
Gravatar #2 - Cugel
14. feb. 2008 08:24
som fast bruger gennem nogle år læser du så ik bare lidt på foum? for så ville du vide hvorfor de banner er der..
Gravatar #3 - Cugel
14. feb. 2008 08:26
tjek eventuelt her
Gravatar #4 - Morell
14. feb. 2008 08:30
#2
Nej jeg læset stort set kun nyhederne.

Jeg ved da godt at de vil prøve at dække deres omkostninger og bruger da også selv reklamer på mine websites. Det her er bare for meget og har da også prøvet at vende mig til de flash reklamer de sidste par måneder. Det er simpelthen for meget!
Gravatar #5 - holmen
14. feb. 2008 08:33
Det er tidligere meldt ud, at bannerreklamerne skal financiere en fuldtidsansat til at arbejde på newz.dk. Hvilket jeg kun kan se som en fordel for os brugere.

Personligt er jeg ikke generet af dem. Først hvis de bliver som inde på dba og eb, hvor de dropper ned og fylder hele skærmen, også selv om man fjerner musen fra dem, ville jeg anskaffe en adblocker...
Gravatar #6 - MiniatureZeus
14. feb. 2008 09:27
#5 Det kan jeg næsten garantere ikke kommer.. Husk på, at både hmn, Pernicious og vi andre i crew også skal holde ud af at se på reklamerne! :)
Gravatar #7 - Cyrack
14. feb. 2008 09:49
Og så vil jeg gerne have lov til at spørge om det sædvanlige:
Hvornår kan vi få lov til at betale for ikke at se reklamer? Indrømmet jeg bruger AdBlock, men de steder jeg kan få lov til betaler jeg også for månedligt medlemsskab, simpelthen fordi jeg gerne vil støtte siderne på anden måde. Jeg gider ikke reklamer. Der er nok i TV, radio, på gaderne, postkassen sov. til jeg gider kigge på mere, så giv mig nu det fucking giro-kort så jeg kan have god samvittighed igen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login