mboost-dp1

Fjerne "Skype testopkald" fra kontaktpersoner.


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
6. nov. 2007 19:21
I Skype version 3.5.0.214 til winsdows XP der er der pr. default en "kontakperson" der hedder "Skype testopkald".
Denne kontakt bruges til at teste lyd- og mikrofonindstillinger.

Hvis man sletter denne "kontaktperson" så dukker den op af sig selv, når man lukker skype og starter det igen.

Jeg har googlet, men har ikke kunnet finde ud af hvordan man fjerner "Skype testopkald" permanent.

Nogen der ved hvordan man gør det (hvis altså det er muligt)?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
6. nov. 2007 19:45
Jeg tror ikke det er muligt at slette den. Jeg har også prøvet forgæves :)
Gravatar #3 - arne_v
11. nov. 2007 03:51
Den har jeg ingen problemer med at slette.

Men et spørgsmål: har I prøvet at lave et successfuldt opkald til test service inden I prøver at slette ?
Gravatar #4 - holmen
11. nov. 2007 09:36
#3 Ja, det har jeg prøvet.
Gravatar #5 - simonduun
12. nov. 2007 08:20
Hmm... Jeg kan sagtens slette denne kontaktperson uden at den kommer igen - mærkeligt! :S.
Gravatar #6 - gentox
12. nov. 2007 10:18
Har ikke Skype på min PC, men kunne det tænkes at det er afhængigt af versionen af Skype, om man kan slette den kontakt?
Gravatar #7 - Martinta
12. nov. 2007 10:25
har selv skype installeret, både på bærbar og stationær og har ingen problemmer, men da kontaktpersonerne følger din bruger, kan det så ikke tænkes at i kan slette dem direkte fra jeres bruger online?

ved ikke om dette er muligt, men vil da måske være værd at tjekke om det vil virke at logge ind på skypes hjemmeside og se om i kan finde en "privat" userlist"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login