mboost-dp1

Firefox 29 - hurtig men hullet som en si.


Gå til bund
Gravatar #1 - Clauzii
26. maj 2014 18:23
Er nu på Firefox 29. Efter lidt retrosnask (Classic Theme) og pillen rundt i indstillinger/ikoner, ligner v29 nu v28 til forveksling igen :) Skal ikke kunne sige om der er nogen der kan lide det nye design, men det tager alt for meget plads foroven. Og ja, jeg vil stadig gerne have fanerne hænger sammen med den side jeg er på - ikke flere cm. oppe over ;)

Og så er der mem-leak igen. har lige siddet med Newz, DR, Anandtech og et par andre tech-sites åbne. Før opdateringen til v.29 var FFs forbrug på ca. 500 MB - det er nu på det dobbelte!! (987 MB). Og tricket med 'about:memory' ser ikke ud til at virke mere :(

Men, der er dog ros:
v29 er squ' hurtig :O

På min gamle spand loader de fleste sider nu væsentligt hurtigere, 20-100% og et eller andet i 'motoren' er ændret, for selv DR og EB kører rimeligt flydende. Sweet :)

Er der andre der oplever mem-leak igen, eller er det bare min spand der er hul i?
Gravatar #2 - markjensen
26. maj 2014 18:42
Har de ændret noget af det i 29.0.1? Jeg kan nemlig ikke se forskel rent visuelt. Men jeg kører heller ikke med en ren installation (min profil er flere år gammel)
Gravatar #3 - Clauzii
26. maj 2014 19:21
#2
Jeg mener (selvf.) v29.0.1 ;)

Har prøvet at kører uden plugins (yadrk) men der er stadig leak.
Gravatar #4 - Clauzii
26. maj 2014 20:38
Ok, det er IKKE Firefox der er noget galt med - Lightbeam derimod - LOL!!!
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. maj 2014 05:52
#1

Hvordan får jeg mine faneblade ned hvor de plejer at være >_<
Gravatar #6 - Manofsciencemanoffaith
27. maj 2014 06:22
PHP-Ekspert Thoroughbreed (5) skrev:
#1

Hvordan får jeg mine faneblade ned hvor de plejer at være >_<


https://support.mozilla.org/en-US/kb/how-to-make-n... ?
Gravatar #7 - amplificator
27. maj 2014 06:24
#6
Nu havde jeg fandme lige siddet og fundet det og brugt enormt meget tid på det.. Så jeg poster alligevel, rate mig irrelevant hvis i har ondt i røven :/

#5
https://support.mozilla.org/en-US/kb/how-to-make-n...
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. maj 2014 06:34
Phew, nu ligner det da det normale igen ...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login