mboost-dp1

Fildelingssoftware til HTC desire


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
24. mar. 2011 09:53
Jeg skal bruge en applikation, så min telefon kan agere netværksdrev eller lignenede, sådan at jeg, mens telefonene ligger i lommen, kan finde den og tilføje filer, primært musik, fra min pc (Win XP sp3) via WiFi.

Nogen der har erfaringer med et program der er let at sætte op, og det behøver ikke kunne en masse gejl med mappesynkronisering og hvad der ellers kan være, bare jeg bliver fri for at hive telefonen op af lommen, når jeg vil have musik ind på den.

Det betyder MEGET for min livskvalitet.
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
24. mar. 2011 11:57
Winamp kan vist. Ellers er der swiftp, der virker ret nemt.
Gravatar #3 - ysangkok
28. mar. 2011 22:46
Der er en Samba port til Android. Soeg paa market. Du kan osse faa dropbear sshd til Android.
Gravatar #4 - mobilpriser
29. mar. 2011 10:22
Jeg har leget lidt med swiftp, men fik det aldrig til at virke. Hvis det lykkedes for dig, opdatere du så tråden?
Gravatar #5 - Bundy
29. mar. 2011 10:30
#4: Jeg har brugt swiftp uden problemer - Det var rimelig ligetil, hvad er det du ikke kan? Huske at det som standard kører på port 2121 ..
Gravatar #6 - redhead
29. mar. 2011 10:44
Der er File Expert, som både tilbyder deling via ftp og http samt virker som et almindeligt filhåndteringsprogram.
Gravatar #7 - holmen
29. mar. 2011 14:51
File Expert er rimeligt simpelt og kan det jeg eftersøgte, takker.
Gravatar #8 - Windcape
30. mar. 2011 10:38
Hvorfor er der ingen som har nævnt dropbox endnu??
Gravatar #9 - redhead
30. mar. 2011 10:42
Der er også ftpserver, det er nok det mest simple program af dem.



Windcape (8) skrev:
Hvorfor er der ingen som har nævnt dropbox endnu??
Fordi et af kravene var at det ikke krævede sync af folders men bare var overfør filer.
Gravatar #10 - Bundy
30. mar. 2011 11:02
Windcape (8) skrev:
Hvorfor er der ingen som har nævnt dropbox endnu??


Fordi dropbox overhovedet ikke kan det han beder om? Så skal han først uploade shit til dropbox, også ind i dropbox app og downloade ting, da dropbox ikke syncer på mobile klienter?
Gravatar #11 - Windcape
30. mar. 2011 11:17
Bundy (10) skrev:
da dropbox ikke syncer på mobile klienter?
Dropbox har mobile apps. Det er sådan set det samme som at bruge FTP, udover at man ikke selv skal have en server til rådighed.

Gravatar #12 - Magten
30. mar. 2011 11:24
Windcape (11) skrev:
Dropbox har mobile apps. Det er sådan set det samme som at bruge FTP, udover at man ikke selv skal have en server til rådighed.
Tilgengæld skal du uploade til dropbox og downloade derfra igen. Så vidt jeg ved syncer dropbox' mobil apps ikke selv, så det vil stadig kræve at han tager telefonen op af lommen.
Gravatar #13 - Zombie Steve Jobs
30. mar. 2011 16:43
hvorfor taler alle om dropbox som om det er gud? Stop det nu. Det er vældig smart og alt det der men altså, så er det ikke bedre.
Gravatar #14 - Chewy
31. mar. 2011 01:03
@11
Dropbox har mobile apps.


Det var da dovenskab på et niveau der ikke ligner dig.. Har du prøvet at læse hele den sætning du quoter?

Og lige for en god ordens skyld, så kan man ikke sætte Dropbox Android app til synce automatisk...
Gravatar #15 - Bundy
31. mar. 2011 09:18
Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (13) skrev:
hvorfor taler alle om dropbox som om det er gud? Stop det nu. Det er vældig smart og alt det der men altså, så er det ikke bedre.


Har læst tråden? Der er ingen der taler om dropbox som gud, udover muligvis windcape, som også failer at forstå det han læser.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login