mboost-dp1

Ekstern HD VÆK!? Men kun på stationær! HEEELP!


Gå til bund
Gravatar #1 - xenos
30. jan. 2008 19:51
Hey alle sammen, håber folket vil kunne hjælpe mig med dette meget irrterende problem...
Well, så her den anden dag sad jeg og kiggde rundt på min eksterne HD for at se om jeg kunne ryde lidt op. Jeg droppede det 2 secs og satte et afsnit af venner på (som jeg har lagt ned på min eksterne HD)...

Pludselig går afspillingen kold da jeg prøver at maksimere og minimere billedet.
Harddisken svarede ikke og jeg lavede den berøme ctrl+at+del for at lukke det.

Da jeg igen prøvede at åbne harddisken ville den ikke, den var meget langsom, og der skete intet.
Jeg valgte så at reboote engang.
Nu kan jeg ikke se harddisken eller finde den via. kør. De første gange jeg prøvede via. kør gik den igen kold og der kom ikke noget frem...

Nu har jeg skiftet USB port og scannet compen et par gange.. Der er intet at se.
Når jeg sætter Harddisken i en usb port siger windows den berygtede DING lyd som den skal, den er dog forsinket og jeg kan fortsat ikek finde nogen HD.

Jeg kan sagten finde den på andre computere (min mac fx.)
Så derfor tænker jeg det er et softwareproblem...
Nogen der har nogen idé om hvad jeg kan gøre her?
Beats me!

På forhånd tak for jeres interesse.

//Kenneth.
Gravatar #2 - kimx
30. jan. 2008 19:54
Det være at din disk bare ikke har fået tildelt et drevbogstav. højreklik på denne computer, vælg administrer, diskhåntering. Her burde du så kunne se disken og tildele den et drevbogstav hvis den ikke har det i forevejen.
Gravatar #3 - kimx
30. jan. 2008 19:55
Ellers er der lidt flere forslag i denne her tråd:

http://newz.dk/forum/support/penge-premie-hvis-du-...
Gravatar #4 - xenos
30. jan. 2008 21:00
Tak for interssen, jeg har prøvet samtlige råd på, dit og dem på det linkdu postede. Men forsat ingen held.
Min bios kan sagtens se min HD btw. ved ikke om dette kan hjælpe.
Under administrer --> Diskhåndering kan jeg kun se mit C drev og DVD drev.
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
30. jan. 2008 21:53
Jeg har set en af mine eksterne opføre sig på samme måde, på nogle af mine venners computere. Fælles for dem er, at de bruger Norton og problemet forsvinder hvis man slår det fra.

Hvorfor nogen ville bruge Norton til at starte med, er så en helt anden diskussion.
Gravatar #6 - xenos
31. jan. 2008 10:44
Ja det er det skam :) Og det er heller ikke tilfælde for mig, jeg har ikke nogen firewall foruden windows egen slået til.
Seneste scans udført via. spywaredoctor & micro trend home scan, samt en lille pandascan.

Håber fortsat nogen kan hjælpe mig i mine smertefulde timer uden ekstern! :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login