mboost-dp1

DX10 til XP?


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
18. dec. 2007 20:24
Jeg var ved at lede efter en måde at omgå WGA* og få opdateret min DX9 så den understøtter XNA. Så faldt jeg over en fil ved navn "DirectX-10-winxp.rar". Jeg har ikke kunnet finde ret meget om det da det udover DDL-syndikatet er primært russiske og kinesiske sites som har den liggende.
Jeg mindes at der var snak om at der var nogen som havde omgået Vista-kravet til DX10, men jeg fandt dog ikke noget endeligt bevis for det.
Filen fylder godt til (61,5MB) så det kan være rigtig nok, men er der nogen her der ved om det rent faktisk virker?

(* Jeg vil ikke have det pis ind på min maskine så længe de bruger guilty-untill-proven-innocent metoden.)
Gravatar #2 - Dreadnought
18. dec. 2007 20:25
Gravatar #3 - Mort
19. dec. 2007 14:57
Uh, kommer der nogensinde noget godt software fra rusland og kina ?

Det meste jeg hører om fra rusland er trojans, spyware, vira & browser hijacking scams.

Fra kina er det primært spammers, billige efterligninger og så selvfølgelig sweatshops som bruger børn til at tjene virtuelle penge.

Det kan godt være at cracks hører ind under en af de kategorier, men jeg ville ikke turde installere den ;oD
Gravatar #4 - terracide
19. dec. 2007 15:25
Fake...lær om forskellen mellem DX9 og DX10 i drivere og kernel *sigh*
Gravatar #5 - Bornslippy
25. dec. 2007 15:44
Du kan muligvis installere DX10 med VAIO/Alky men tror altså det giver store performance tab.
Gravatar #6 - Bornslippy
25. dec. 2007 15:48
Gravatar #7 - Dreadnought
25. dec. 2007 23:01
#5-6
Kanon mester. Det er gemt til når DX10 bliver et krav for mig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login