mboost-dp1

download af en række software programmer


Gå til bund
Gravatar #1 - hj
16. jul. 2010 13:40
jeg kender til en hjemmeside hvor man kan hente en række software programmer som skype, vlc, avast osv. på samme hjemmeside. Man er derfor ikke nødsaget til at skulle gå ind på hvert enkelt hjemmeside og hente hvert program, men blot gøre det et sted. Problemmet er at jeg ikke kan huske hvad denne hjemmeside hedder. Håber nogle kan hjælpe mig.
Gravatar #2 - Coney
16. jul. 2010 13:44
Du kan bruge oldversion.com, men jeg tror ikke det er den du mener...
Gravatar #3 - tazimn
16. jul. 2010 13:46
Gravatar #4 - hj
16. jul. 2010 13:52
lige præcis tazimn. det var den jeg ledte efter, mange tak.
Gravatar #5 - Coney
16. jul. 2010 13:54
Den ser da lækker nok ud:) Det er ikke bare fyldt med bloat så?
Gravatar #6 - Listesen
16. jul. 2010 14:12
#5 Nej ifølge dem selv bliver toolbars og sådan noget ikke installeret med de andre programmer. Jeg formaterede min bærbar igår, og brugte ninite til at installere flash, java og en masse andet, og der var intet bloat med overhovedet.

Alt blev desuden installeret på dansk.
Gravatar #7 - Daniel-Dane
16. jul. 2010 14:32
tazimn (3) skrev:
Denne her kan gøre tricket.
Holy cow. Et lidt større udvalg og det er en instant fave.
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
16. jul. 2010 15:21
Jeg har brugt ninite på 50+ maskiner uden problemer, så jeg kan også varmt anbefale siden.

Eneste problem jeg har været ude for, var at de på et tidspunkt havde en gammel version af Avast, som efter installationen, krævede at man hentede og installerede den nye version.
Gravatar #9 - Bornslippy
23. jul. 2010 19:30
Yep Ninite is da bomb! Virkelig lækkert lille stykke software de har strikket sammen der.
Kan huske jeg fandt den her inde under "Software of the Day" sektionen...
Gravatar #10 - onetreehell
24. jul. 2010 09:06
Du kan også bruge debians repository. Der er der over 20.000 programmer som alle er blevet gennemtestet således at du kan have bruge din computer i månedsvis uden at slukke og uden crash! </flamebait>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login