mboost-dp1

crak til computerspil?


Gå til bund
Gravatar #1 - memorex
20. jan. 2008 19:17
hej.
jeg har nogle spil. som mine venner også gerne vil have, men man kan ikke spille dem uden cd'en i. nogle der kan hjælpe mig med hvordan man gør?
tak.
Gravatar #2 - XorpiZ
20. jan. 2008 19:18
Det er vist ikke lige det rette forum.
Gravatar #3 - memorex
20. jan. 2008 19:20
hvilket forum skal jeg så ind i?
Gravatar #4 - Pernicious
20. jan. 2008 19:27
#1 og #3

Du skal ikke bede om den slags hjælp her. Det du spørger efter hjælp om, er at omgå copyrightloven her i Danmark, og det er forbudt.

Hvis dine venner synes spillene er fede, så bør de købe dem.
Gravatar #5 - rackbox
20. jan. 2008 19:27
#3 Du skal være opmærksom på at din forespørgsel ganske enkelt er ulovlig. Den slags tolereres ikke på newz.dk. Du er på alle leder velkommen til at deltage i de fora, vi har - men direkte ulovlige tråde vil blive sanktioneret.

Skulle eventuelle myndigheder spørge om vores logfiler i forbindelse med forespørgsler af åbenlys ulovlig karakter, er vi både villige og pligtige til at hjælpe. Og det er vi ikke det eneste forum, der vil gøre.

Derfor anbefaler jeg generelt at holde den slags væk - hvad du ellers aftaler af ulovligheder blandt venner, vil jeg ikke blande mig i. Det skal bare ikke foregå på newz.dk
Gravatar #6 - sissy
20. jan. 2008 19:56
Gravatar #7 - holmen
20. jan. 2008 21:18
Fyyha.....
Gravatar #8 - gentox
20. jan. 2008 21:28
Hvis det skal være lovligt så findes der da Game Jackal fra Slysoft.

Men der SKAL du have din original dvd/cd for at få det til at virke, du instalerer spillet som normalt, men du kan så starte spillet med Game Jackal slået til og den "optager" så de informationer der skal til for at starte spillet uden dvd/cd næste gang.

Meget praktisk, men som sagt virker kun hvis du har, eller kan låne originalen.
Gravatar #9 - rackbox
20. jan. 2008 21:31
#8 er det ikke at strække sandheden lidt at kalde det lovligt? Det er vel strengt taget stadigvæk en kopi...
Gravatar #10 - gentox
20. jan. 2008 21:36
#9
Jeg ved det, men stadig et praktisk værktøj, der kun virker når du har originalen.
I mit tilfælde bruger jeg den til at starte mine spil, da jeg synes det er træls at rode med mine spil CD'er.

Og det er ekstremt praktisk når der er børn på besøg, da de så ikke ødelægger spil CD'en.

Men ja som med så mange andre ting, kan det også bruges til at bryde copyright lovgivningen. Det er den endeløse diskussion om hvad nu hvis, for stort set alt kan bruges ulovligt med den forkerte tankegang.
Gravatar #11 - squad2nd
20. jan. 2008 21:54
#5

Skulle eventuelle myndigheder spørge om vores logfiler i forbindelse med forespørgsler af åbenlys ulovlig karakter, er vi både villige og pligtige til at hjælpe.


You got that right, men hvad havde vi gjort? :-P
http://newz.dk/newz-dk-har-haft-uoensket-besoeg#ne...
Gravatar #12 - rackbox
20. jan. 2008 22:03
#10 set i lyset af denne tråds oprindelige forespørgsel, så minder dit forslag stærkt om en opfordring til at bruge "den forkerte tankegang"... Derfor, jeg reagerede.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login