mboost-dp1

BIOS update


Gå til bund
Gravatar #1 - BOversoe
2. jan. 2011 22:32
Hej
Jeg står og vil til at opdatere min bios, da den har ret mange år på bagen på mit nuværende mediacenter setup. Men jeg har et lille problem:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx...

På denne side er der en lang liste af updates - og jeg ved ikke om jeg skal installere dem alle, eller bare den nyeste?

Ydermere har jeg et sidespørgsmål. Jeg ved ikke hvilken Rev. version jeg har.. Jeg har forsøgt mig med CPU-Z men den fortæller mig at jeg har A2. Der står heller ingenting på selve motherboardet. Nogen der kan fortælle mig hvad A2 betyder i denne sammenhæng?
Gravatar #2 - Faergemeister
2. jan. 2011 22:40
Kig på det fysiske bundkort og find teksten med model- og revisions-nummer. Og nej, du skal ikke have alle opdateringer, bare hent den nyeste.
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
2. jan. 2011 22:40
Du skal bare installere den seneste version, det er altid hele firmwaren der bliver skiftet.

Med hensyn til revisionen, så plejer der at stå "rev x,x" eller bare "x,x" på selve bundkortet efter, eller i nærheden af, bundkortmodellen.

Jeg kan dog se at det burde stå i øverste venstre hjørne af bundkortet, som du kan se HER
Gravatar #4 - Daniel-Dane
2. jan. 2011 22:48
Plejer sådan noget ikke at stå inde i BIOS Setup?
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
2. jan. 2011 22:49
#4
BIOS version står der ofte, men jeg har endnu ikke set at Bundkort-revision stod der.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login