mboost-dp1

Billeddelings tjeneste


Gå til bund
Gravatar #1 - VonDoom
7. sep. 2012 08:23
Hej

Jeg har netop haft det mest fantastiske bryllup. Nu har mange af vores gæster taget en masse billeder med deres personlige kameraer. Disse billeder vil jeg jo gerne have fingrene i. Ligesom gæsterne også gerne vil se vore billeder taget af vores fotograf.

Hvilken billeddelingstensete skal jeg bruge?
- Dropbox kræver at dem der uploader opretter sig som dropbox brugere.
- Picassa kræver Google login

Det må gerne være en meget brugervenlig tjeneste, da de ældre familiemedlemmer (IT mongoler) også skal kunne bruge den. Og den skal også kunne håndtere store filer da der også blev optage filmklip for taler, brudevals mv.

På forhånd tak for gode ideer input ;o)
Gravatar #2 - XorpiZ
7. sep. 2012 08:27
Følger lige med.

Men er det ikke en fordel, at der er password på?
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. sep. 2012 08:29
Jeg ved at one.com har en ganske brugervenlig galleri-funktion ... Det kræver dog et domæne hos dem = 300 kr/år

- men hvis det er, så kan jeg snildt lave et galleri som I kan bruge på mit "jeg bruger det stort set kun til e-mail"-domæne :)

- et eksempel på et galleri hos One.com -

http://fotoalbum.miss-calibra.dk/#home
Gravatar #4 - VonDoom
7. sep. 2012 08:47
#2
Jow et adhoc pass er ok, men oprettelse af Dropbox eller google account er nok lige i overkanten..

#3 Mange tak ;)
Hvor meget plads har du til rådighed... Jeg vil gerne gøre alle billederne tilgængeligt i oprindelig format.
Gravatar #5 - XorpiZ
7. sep. 2012 08:50
#4

Det kan der være noget om. :D
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. sep. 2012 08:54
#4
Jeg har 5 til rådighed lige nu - men jeg overvejede alligevel at opgradere til et 30 GB domæne :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login