mboost-dp1

Battlefield: Bad Company 2 VS Modern Warfare 2


Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
18. feb. 2010 11:32
Hej Newz.

Hvad for et ville du købe og hvorfor?

Personligt er jeg meget i tvivl, da jeg er den ultimative BF fanboy, men egentlig godt kan lide MW2 :)
Gravatar #2 - DEEF
18. feb. 2010 13:00
Jeg er lykkelig ejer af begge, men har ikke rørt MW2 siden jeg fik BC2 Beta adgang.

Der er simpelthen for mange elementer der irritere mig i MW2, som de (efter min mening) helt latterlige og random spawnpoints. Behøver jeg at nævne at der i MW2 ikke findes dedicated servere? Det vil sige, køber en af dine kammerater en fremtidig DLC pakke er du tvunget til at købe den også for at spille med ham da der ikke er mulighed for at sætte serverne op. Der er mange negative ting ved ikke at have dedicated servere og meget få positive.

Det er efter min mening et nemt valg. BFBC2 er vejen frem, især hvis du er fan af de gamle BF, jeg har aldrig selv brudt mig om serien men er solgt til BC2.
Gravatar #3 - DanaKaZ
18. feb. 2010 13:05
Vil også sige BF:BC2. Har spillet MW2 meget og synes også godt om det, men de små irritationsmomenter er ved at overvælde mig. Som DEEF også nævner gør de randomspawn points at der er meget lidt taktik og mest bare renden rundt, plus at der kan være en masse rigtig cheap kills, hvor folk bare gemmer sig i et hjørne og venter på at folk går forbi.

I BF er der et overordnet mål, hvilket gør at folk ikke bare kan rende rundt og campe, ikke hvis de vil vinde ihvertfald. Det at man spawner i hver sin ende af mappen minimerer også antallet af cheap kills, da man næsten altid har en ide om hvor modstanderne er. Og så er mængden af chaos og krigsfornemmelsen bare meget bedre i BF.

Det beror self på betaen for BF.
Gravatar #4 - LinguaIgnota
18. feb. 2010 13:09
Homoer spiller BF, maskuline mænd, der får tissekone i overflod, spiller MW. Så ka' du lissom selv vælge.
Gravatar #5 - DanaKaZ
18. feb. 2010 13:25
Han har ret, som altid.
Gravatar #6 - Imperial
18. feb. 2010 13:37
@2 og 3

I overbeviste mig om at få fat i BF. En af mine venner har MW2 så jeg prøver det bare ved ham :)



LinguaIgnota (4) skrev:
Homoer spiller BF, maskuline mænd, der får tissekone i overflod, spiller MW. Så ka' du lissom selv vælge.


Så møder jeg vel dig, inde i BF ?
Gravatar #7 - Slettet Bruger [1493801416]
18. feb. 2010 14:27
Drop begge og find et ordentlig spil. :) eller brug tiden på noget konstruktivt..

... som at wanke
Gravatar #8 - Imperial
19. feb. 2010 18:44
SlettetBruger (7) skrev:
Drop begge og find et ordentlig spil. :) eller brug tiden på noget konstruktivt..

... som at wanke


Hvad for et spil vil du foreslå?
Gravatar #9 - xXgmzorXx
20. feb. 2010 23:36
Imperial (8) skrev:
SlettetBruger (7) skrev:
Drop begge og find et ordentlig spil. :) eller brug tiden på noget konstruktivt..

... som at wanke


Hvad for et spil vil du foreslå?


Assassin's Creed II
Gravatar #10 - Tumleren
21. feb. 2010 01:40
xXgmzorXx (9) skrev:
Imperial (8) skrev:


Hvad for et spil vil du foreslå?


Assassin's Creed II


Og hvis man så udelukker spil, der burde boykottes pga. deres DRM?
Gravatar #11 - xXgmzorXx
21. feb. 2010 01:58
#10

Så har man et problemó...
Gravatar #12 - Imperial
21. feb. 2010 15:13
xXgmzorXx (9) skrev:
Imperial (8) skrev:
SlettetBruger (7) skrev:
Drop begge og find et ordentlig spil. :) eller brug tiden på noget konstruktivt..

... som at wanke


Hvad for et spil vil du foreslå?


Assassin's Creed II


Så skal jeg til at investere i en PS3 controller, da AC virkelig er nederen at spille med mus og tastatur :) Iøvrigt kan jeg ikke lide det spil, og troede egentlig også at det var rimelig obvious at jeg leder efter et FPS :)
Gravatar #14 - Slettet Bruger [1493801416]
21. feb. 2010 18:12
Tidsløse spil, spil der vil blive husket, ikke bare generiske tidsrøvere som man spiller indtil det næste spil som er 99% identisk kommer.
Gravatar #15 - Zombie Steve Jobs
21. feb. 2010 22:42
AvP sucks, det er så røvåndssvagt, controls er fucked, AI er fucked, på PC stinker det i hvert fald.
Gravatar #16 - Imperial
21. feb. 2010 23:35
xXgmzorXx (13) skrev:
Left 4 Dead2
Crysis + Warhad (Maximum Edition)
Aliens vs Predator
Wolfenstien


Jeg har gennemført Wolfenstein

AvsP er præcis som #15 beskriver

L4D 2 er, ligesom det første spil, meget tomt. Jeg har gennemført alle filmene i L4D 1 og efter det var det ikke sjovt at spille længere. Det er fint nok når man spiller 4 bekendte sammen, men jeg gider bare ikke spille med sinker fra internettet. Ud fra alle mulige reviews virker det som om at L4D 2 bare er det samme som L4D 1 med nye campaigns og characters osv. Derfor vil jeg ikke bruge penge på det.

Og jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på Crysis da jeg aldrig rigtig har spillet det eller hørt om det, udover de gange hvor folk har bragget om at deres PC kan trække Crysis på OMG WTF BBQ Settings :)

EDIT: Glemte lige at tilføje at jeg helst vil købe spil digitalt, dvs. via Steam eller D2D. Da både MW2 og BC2 er på Steam, og jeg vil have et FPS er det optimalt at købe en af dem :)
Gravatar #17 - DanaKaZ
22. feb. 2010 07:22
Imperial (16) skrev:
Glemte lige at tilføje at jeg helst vil købe spil digitalt

Ja, de fylder også ret godt, på vinyl plader.
Gravatar #18 - Dead Wood
22. feb. 2010 08:15
Damn det er da egentlig længe siden jeg har spillet Battlefield.

Men har det som mange andre, og synes også at MW2 spawn points efterhånden irriterer en del.
Man spawner, går et par skridt frem, og pludselig bliver man PwnEd af en eller anden der spawner bag en :/

Har altid været meget glad for BF og har spillet alle i serien - dog ikke BC, men det er i hvert fald noget jeg vil prøve.
MW2 har gode campaigns, men synes altid BF multiplayer har været bedst.
Gravatar #19 - xXgmzorXx
22. feb. 2010 19:09
#16

Du skal lige vide at Crysis bliver kedeligt med tiden.
Hele spillet funker indtil du kommer til et niveau hvor du ikke har noget tyngdekraft. Ikke nok med det, du skal du møde mange aliens som er FOR svære at nakke.
Gravatar #20 - Coney
22. feb. 2010 19:37
#19 Wut:S? Det var da en væsentlig mindre 1337 udtalelse end dit nick antyder:D
Gravatar #21 - xXgmzorXx
22. feb. 2010 22:02
Coney (20) skrev:
#19 Wut:S? Det var da en væsentlig mindre 1337 udtalelse end dit nick antyder:D


Tjae, har prøvet alle spil.. Men kun Crysis har virkelig været en udfordring.. Skal lige siges at på et tidspunkt blev jeg skide træt af at jeg laggede på max... altså jeg var helt nede på 5 FPS, det endte med jeg købte nyt hardware til at kunne spille det ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login