mboost-dp1

Auto Refresh a webpage


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
2. nov. 2010 11:00
Jeg skal bruge et program der auto refresher IE, firefox, opera .. doesn't matter! Der er massere af muligheder som jeg har prøvet af, men skal bare havde at det virker selv efter en reboot, så den kan stå og fungere autonomt.

Det kan jeg bare ikke finde.

Hjemmesiden den loader er sat op til at auto refreshe, og det fungere fint.
Problemet er bare at hvis maskinen taber det trådløse i bare et par sekunder, så stopper processen, og selvom jeg kan klare det remote, så vil jeg fortrække så lidt support som muligt.

Nogen der har nogle forslag!?
Gravatar #2 - paradise_lost
2. nov. 2010 11:01
Opera kan automatisk gøre dette.

Bare højreklik og tryk "Opdater automatisk hver"
Gravatar #3 - Norrah
2. nov. 2010 11:04
#2 Ja, men så snart jeg genstarter, eller lukker vinduet, så stopper det med at virke..

Maskinen er kun tændt mellem 7:55 -16:05, Vi skal jo ikke spilde strøm. For ikke at tale om at panelerne ikke er godkendt til 24t drift.
Gravatar #4 - milandt
2. nov. 2010 11:12
Scheduled tasks ftw?
Gravatar #5 - Norrah
2. nov. 2010 11:45
#4 og hvordan mener du at jeg skal kunne gøre dette?

Mig bekendt så vil jeg kun kunne "starte" nye vinduer op..
Bruger allerede: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -k når den booter.
Men jeg mener ikke jeg har læst noget om refresh argumenter, jeg kan eksikvere i allerede åbne vinduer.

Kan heller ikke rigitg finde nogen dokumentation omkring deres argumenter, hvilket er lidt flabet, fordi de har en liste med fungerende argumenter...

Hvad er f.eks. et:
-hangresistantframe??
Gravatar #6 - markjensen
2. nov. 2010 12:16
Kan du ikke bruge GreaseMonkey til firefox og så skrive et javascript der kører på netop de sider du ønsker?

Beklager hvis jeg har misforstået. Sidder til forelæsning og har ikke læst dit spørgsmål helt grundigt.
Gravatar #7 - Norrah
2. nov. 2010 12:19
#6 Hvis det kan startes automatisk når den kommer ind på siden, så jo! Tjekker det lige ud!
Gravatar #8 - D_V
2. nov. 2010 12:20
Hvis den kan holde til at være i en frame, så kan du jo smide en wrapper rundt om.. som reloader framen. Derved vil det ikke være et problem hvis forbindelsen forsvinder.
Og det burde virke i alle browsere.
Gravatar #9 - markjensen
2. nov. 2010 12:23
Norrah (7) skrev:
#6 Hvis det kan startes automatisk når den kommer ind på siden, så jo! Tjekker det lige ud!


Det er jeg ret sikker på den kan. Det er i hvert fald sådan jeg brugte den engang :)
Gravatar #10 - milandt
2. nov. 2010 14:23
Skal det være fra din egen computer at den side åbnes? Hvad med http://weetasks.com/ eller en tilsvarende service. Der kan du sætte den til at pinge dit site hvert 5. minut hele dagen, eller i bestemte tidsrum som du vil.
Gravatar #11 - OxxY
2. nov. 2010 14:54
autohotkey kan evt. lave et script der skifter til det rigtige vindue og så trykker på "F5", kan ikke huske om du kan sætte tider på hvornår scriptse skal køres, eller om du skal kalde det fra 3parts program.
Gravatar #12 - Daniel-Dane
8. nov. 2010 12:13
Norrah (1) skrev:
Hjemmesiden den loader er sat op til at auto refreshe, og det fungere fint.
Problemet er bare at hvis maskinen taber det trådløse i bare et par sekunder, så stopper processen, og selvom jeg kan klare det remote, så vil jeg fortrække så lidt support som muligt.

Nogen der har nogle forslag!?
Kan du ikke lave et AJAX, som henter siden og dernæst viser den, når den er færdig? I så fald sker der bare intet, hvis der ingen forbindelse er eller den forsvinder undervejs.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login