mboost-dp1

ATI Forceware til spil


Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
25. jul. 2010 09:26
Hej Newz!

Mon ikke der er nogen af jer kloge hoveder som kender et smart forceware program til ATI kort? Skal bruge det til at klemme lidt ekstra candy ud af Mortal Online.

Kunne faktisk være rart hvis nogen kunne linke til en lille guide så jeg ikke griller gpu'en eller sådan noget :)
Gravatar #2 - Davidsen
25. jul. 2010 18:19
Hvorfor ikke bare overclock dit gpu, og hvilket gpu er det?
Gravatar #3 - Imperial
25. jul. 2010 18:56
Det er et Radeon HD 5850 :)

Forceware fordi der ikke er indbygget AA :)
Gravatar #4 - Davidsen
25. jul. 2010 19:23
Det er allerede et super godt GPU, det skulle da kunne spille det nyeste spil med maxed out settings.
Gravatar #5 - Killa
25. jul. 2010 21:48
Hvad mener du med "forceware"? Vil du installere Nvidias forceware drivere på dit ATI system?
Gravatar #6 - Imperial
26. jul. 2010 13:59
Nej... Spillet HAR SLET IKKE native Anti Aliasing support endnu! De opfordrer dog til at finde en slags forceware hvor du kan tvinge spillet til at køre med AA...

Der er skam intet i vejen med grafik kortet eller noget som helst, kan sagtens køre det på Max Settings, vil bare have mere end hvad spillets settings kan tilbyde.

Nogen der kender den slags? Har ikke rigtig held med mine søgninger :s
Gravatar #7 - Imperial
26. jul. 2010 14:00
Killa (5) skrev:
Hvad mener du med "forceware"? Vil du installere Nvidias forceware drivere på dit ATI system?


Nej, noget af samme slags bare til ATI :)
Gravatar #8 - Thomas Nielsen
26. jul. 2010 14:05
#7

Det hedder ATI Catalyst.
Gravatar #9 - Imperial
26. jul. 2010 18:43
Thomas Nielsen (8) skrev:
#7

Det hedder ATI Catalyst.


Virker ikke... Catalyst har options til det, men det er falske :/
Der sker ikke en skid lige meget om jeg så sætter AA til 120 XD
Gravatar #10 - Thomas Nielsen
28. jul. 2010 00:19
Jeg kan da se tydelig forskel i EVE. Men hvis det ikke virker for dig ved jeg ikke hvad der skulle gøre.
Gravatar #11 - Imperial
28. jul. 2010 14:20
Thomas Nielsen (10) skrev:
Jeg kan da se tydelig forskel i EVE. Men hvis det ikke virker for dig ved jeg ikke hvad der skulle gøre.


HAHA, klassisk fejl. Kørte det som admin og nu funker det sgu også fint xD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login