mboost-dp1

ASP.net 3.5 webhotel


Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
11. dec. 2007 08:45
Nogen der kender til en god webhost der tilbyder ASP.net 3.5 og MSSQL (gerne 2005)?

Kravene er blandt andet reelt ubegrænse båndbredde, mindst 100MB database og 200MB til 500 MB diskplads, og hvis muligt så kørsel af IHttpModule moduler.

Jeg har overvejet rackspace, men jeg ville helst holde hosting på danske hænder (har lidt for dårlig erfaringer med blandt andre fasthost.co.uk).
Gravatar #2 - reefermadness2
11. dec. 2007 08:57
Er prisen en faktor ?
Gravatar #3 - Cyrack
11. dec. 2007 09:04
#2 - reefermadness

Ja, men da det er til en virksomhed så kan jeg fint gå med til 500 kr, endda 1.000 kr hvis man kan have mere end et site på serveren.
Det vigtigste er at serveren har en lav reaktionstid og at oppetiden er i orden.
Gravatar #4 - trylleklovn
11. dec. 2007 12:04
Ubegrænset båndbredde.. høhø.
Gravatar #5 - Cyrack
11. dec. 2007 12:29
#4 - trylleklovn

Forbrugsafregnet over en vis mængde er fair nok, skal bare ikke stå med en side der er nede pga. en klaphat af en host.
Gravatar #6 - Acro
11. dec. 2007 12:39
#3 Cyrack:
Jeg går ud fra, at de nævnte beløb er det, du vil give årligt i abonnement. Er det korrekt? Hvis det er, så er jeg ikke sikker på, at du finder en ordentlig, dansk host - og da slet ikke en, der allerede tilbyder .NET 3.5.

#5 Cyrack:
Netop derfor køber man heller ikke ubegrænset bredbånd. Det er kun et tegn på useriøs forretning at tilbyde noget, man ikke kan garantere at holde. Selvfølgelig er der en grænse for, hvad man regner ubegrænset som, at der så er stor forskel på, om det er 10 eller 1.000 GB pr. måned er en anden sag.

Hvor meget trafik taler vi om?
Gravatar #7 - Cyrack
11. dec. 2007 13:14
Acro:
Det er månedspriser. Det skal være en seriøs host, med 24/7 hotline. Mængden af trafik er pt. ukendt, så jeg kan ikke give dig et seriøst bud, men igen, månedsafregnet trafik er fint.
Det vigtigste er at det ikke er en host der smækker for mange site på shared hosts og har for små linjer.
Gravatar #8 - illishar
12. dec. 2007 08:50
Hvad med bare at købe en server og så få den hosted? Det burde man da godt kunne få til 1000/mdr. (Eller måske er det bare lang tid siden at jeg har kigget på priser.)

Her, tag et billigt et: (Hold dig fra Cliché, b-one og Tablix)

http://www.webhostpriser.dk/
http://find-webhotel.dk/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login