mboost-dp1

App til fairbar i Århus


Gå til bund
Gravatar #1 - Thomas Dragsbæk
8. feb. 2011 12:28
Hej allesammen

Mit navn er Thomas, og jeg skriver på vegne af fairbar (http://www.fairbar.dk/) i Århus. fairbar er en nonprofit café og spillested, hvor alt overskuddet går til et velgørende formål - i år oplysning om HIV og AIDS i Indien - og alle arbejder frivilligt.

Vi har ugentligt ca. 4 koncerter med både danske og internationale navne, samt kunstudstillinger, foredrag etc. Derudover har vi et afsindigt godt og prisvindende øludvalg - 9 danske og 1 udenlandsk hane, der skiftes flere gange i måneden, for at vi konstant kan byde vores gæster på noget nyt.

I den forbindelse kunne vi utrolig godt tænke os at lancere en fairbar-app til iPhone/Android med opdateringer om arrangementer og hanernes indhold. Men blandt vores store skare af frivillige, er der desværre ikke nogen med de rette kompetencer til at gøre dette. Imidlertid er dette forum faldet mig for øre.

Derfor vil jeg høre, om der nogen der kunne tænke sig at binde an med at designe og lancere en app til fairbar, og på den måde hjælpe os med at hjælpe andre?

Jeg kan kontaktes her, eller direkte på [email protected].

Med venlig hilsen
Thomas Dragsbæk
Formand for fairbars musikudvalg
Gravatar #2 - vandfarve
16. feb. 2011 22:28
@Thomas Dragsbæk

Først og fremmest, mange tak for din ærlighed og ikke mindst lyst til at støtte sådan et godt projekt. Hvis bare flere gjorde som dig.

Dernæst, så kan jeg desværre ikke bistå, da mine evner ud i kodning vist begrænser sig til et niveau under "HTML for dummies".

MEN, jeg kan give dig én ting: Et gratis bump, så din tråd kommer øverst på listen igen.

Held og lykke med projektet!
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
16. feb. 2011 22:43
Bump for great justice.

Har du overvejet at kontakte nogle virksomheder, der laver den slags apps, og få dem til at smide det i deres CSR-"portefølje"? Det er der sikkert nogle, der vil. Det ville jeg i hvert fald gøre.

ang. programmering melder jeg mig under farvelades faner.
Gravatar #4 - zin
17. feb. 2011 00:06
I, as any beer drinking lad, support this subject.
Og jeg kan programmere. Men jeg er desværre ikke særlig god til det, eller interesseret heri.
Men der må være nogen derude. :O

TL;DR:
Yea, uh. Bump.
Gravatar #5 - Caek of Doom
17. feb. 2011 03:29
BUMP! :D

Jeg kan nok kun hjælpe med noget grafisk...
Gravatar #6 - IT-ekspert Kejser
17. feb. 2011 10:23
Bump (er dét her det nye Meme?? :P)
Gravatar #7 - zin
17. feb. 2011 10:33
#6: bump er ældre end memes. ;-)
Gravatar #8 - milandt
17. feb. 2011 16:30
Gravatar #9 - vandfarve
17. feb. 2011 16:38
zin (7) skrev:
#6: bump er ældre end newz.dk-heden. ;-)


FYP
Gravatar #10 - Mort
18. feb. 2011 12:25
Hvorfor er det lige at i vil have en iPhone app (Een mobil producent) i stedet for en webside (Virker med alle telefoner der har en browser), som oplyser om nuværende events og øludbud ?

Jeg vil gætte på at det er en del lettere at finde nogen der kan lave en webside end nogen som kan lave en iPhone app.
Gravatar #11 - zin
18. feb. 2011 12:39
Gravatar #12 - Anders Fedеr
18. feb. 2011 12:46
Hvis det er for at være fancy kan i lave en af disse dersens QR-koder som kan scannes med mobiltelefon og printe den på materiale i caféen (menukort, foldere...).

Koden kan så eksempelvis være en URL til jeres mobilsite.
Gravatar #13 - IT-ekspert Kejser
23. feb. 2011 19:00
Bump!
Gravatar #14 - onetreehell
23. feb. 2011 19:10
Hej

Er der et sted på jeres hjemmeside hvor der står hanernes indhold eller kommende arrangementer på jeres hjemmeside? Eventuelt i et mere eller mindre maskinlæseligt format som f. eks. rss?

Hvis ja, så kunne jeg godt finde på at lave sådan et app engang. Dog har jeg ret travlt for tiden, så det bliver ikke i den kommende måneds tid.

Gravatar #15 - Caek of Doom
3. mar. 2011 23:07
Er Thomas Dragsbæk blevet væk?
Gravatar #16 - milandt
6. mar. 2011 13:54
Caek of Doom (15) skrev:
Er Thomas Dragsbæk blevet væk?


Thomas Dragsbæk (1) skrev:
Jeg kan kontaktes her, eller direkte på [email protected].


Gravatar #17 - Caek of Doom
6. mar. 2011 14:01
#16 Ja, men han kan åbenbart ikke kontaktes her.
Gravatar #18 - vandfarve
6. mar. 2011 14:06
Caek of Doom (17) skrev:
#16 Ja, men han kan åbenbart ikke kontaktes her.


Måske menes der PM? :)
Gravatar #19 - Caek of Doom
6. mar. 2011 14:08
vandfarve (18) skrev:
Måske menes der PM? :)


Er også det jeg har prøvet. :p
Gravatar #20 - vandfarve
6. mar. 2011 14:10
Caek of Doom (19) skrev:
Er også det jeg har prøvet. :p


I så fald er han egentlig selv ude om det.

JABBERWOCKY!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login