mboost-dp1

Android 2.2 på HTC Desire


Gå til bund
Gravatar #1 - vooze
4. aug. 2010 11:30
Hey newz :)

Jeg fik i går solgt min HTC Legend og købt en HTC Desire i dag. Derfor vil jeg jo gerne have Android 2.2 på den.

Derfor har jeg gået ind i Om telefon, for at tjekke efter updates manuelt, men der sker intet.. Har nærmest prøvet alt efterhånden og googlet løs..

Nogle der har nogle ideer?

Telefone er købt i Elgigaten dag, og har sat mit Telenor sim kort i (hvis dette kan betyde noget)

Håber på hjælp, da jeg ved mange af jer har en htc desire :)
Gravatar #2 - fjols
4. aug. 2010 11:33
Er den branded til noget firma? F.eks. 3?

Har du prøvet at tjekke KUN med 3g slået til?
KUN med wifi slået til?

Hos mig skulle jeg køre det manuelle tjek et par gange før den kom frem
Gravatar #3 - vooze
4. aug. 2010 11:35
Burde ikke være branded nej. Er købt uden abb. i Elgiganten.

Og ja, har prøvet med begge dele :S
Gravatar #4 - arntc
16. aug. 2010 15:17
Jeg og en kollega købte begge en desire i maj måned hos CallMe. Han fik 2.2 som automatisk opdatering 4 dage før mig, og jeg tjekkede hver eneste dag med manuel søgning...
Gravatar #5 - Emil
16. aug. 2010 15:53
Min lillebror fik også først sin 2.2-opdatering 10 dage efter, jeg fik min, og han har ligesom jeg købt den hos Telmore, bare noget senere end mig.
Gravatar #6 - tazimn
16. aug. 2010 20:24
Sæt system datoen til år 2011.. Det har hjulpet for nogle.. Så skulle den komme hurtigere..
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
16. aug. 2010 22:00
Er der ikke noget om at updates bliver udgivet sekventielt ud fra IMEI nummer?
Så hvis din telefon er helt ny, så kan det enten være at du skal vente et par dage, eller at du allerede kører 2,2
Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
17. aug. 2010 07:23
Hej med dig.
#7 har helt ret, den kører efter IMEI-numrer, så jo nyere din telefon er desto længere går der.
Frygt dog ikke, du kan selv opdatere den sådan her:
http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc...
Det har jeg gjort og det er ganske nemt og ligetil.

Du kan evt. ringe til HTC og stikke dem dit IMEI-nummer, så kan de give dig en generel idé om, hvornår opdateringen dukker op, hvis du ikke er så meget for at rode med den manuelle.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login