mboost-dp1

Åbne flere filer i Media Player Classic på en gang


Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
24. okt. 2007 21:56
Heay,

Er der nogen der ved om det er muligt at åbne flere filer i MPC på en gang, bare ved at markere dem i Windows og trykke enter?

Man kunne gøre det i gamle dage med Windows Media Player, men jeg kan ikke på MPC til det. Hvis man markere flere filer på en gang, så åbner den bare den første af dem, istedet for at lave en playlist med alle filerne.

Nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Evt. hvor kan man så skrive det til dem, så de kan komme igang med at kode det? :)
Gravatar #2 - themuss
24. okt. 2007 21:57
ctrl+7

eller drag dine filer ind i et åbent mpc vindue.
Gravatar #3 - themuss
24. okt. 2007 21:58
Ja du kan også bruge open file menuen og så highlighte alle de filer du vil have afspillet (i den rækkefølge du highlighter).
Gravatar #4 - Jace
24. okt. 2007 22:06
themuss: Det er rigtigt nok, men alle forslagene kræver at programmet er åbent. Med WMP kunne man bare markere og trykke enter, og så var playlisten lavet... Det er det lille trick jeg gerne vil kunne lave i MPC :)
Gravatar #5 - m_abs
24. okt. 2007 22:52
Du kunne skrive til udviklerne på deres forum http://sourceforge.net/projects/guliverkli/
Gravatar #6 - themuss
26. okt. 2007 15:49
Altså jeg kan ikke få windows media player til det der du gerne vil have media player classic til...

Hvis jeg markerer to filer og åbn med windows media player, så åbner den kun én fil.
Gravatar #7 - zfire
26. okt. 2007 19:31
#4 jeg ved ikke hvor glad du er for mpc, men i gom player virker det fint+det har et næsten lige så "lightweight" design som mpc

#6 det han mener er at han vil markere flere filer i explorer pg så trykke enter, så vil han have mpc til at åbne 1 vindue starte den første og queue de andre i playlist
Gravatar #8 - Jace
26. okt. 2007 19:32
#6 - Okay, så kan det da være at det er WinXP der gør at man ikke kan. For jeg kan bare huske at man kunne i gamle dage... Nok under Win2k eller Win98.
Gravatar #9 - Jace
26. okt. 2007 19:51
#7 - Det der GOM player ser faktisk ret spændende ud. Ud fra beskrivelsen fra hjemmesiden, kan det mange af de ting som jeg elsker MPC for.
Gravatar #10 - zfire
26. okt. 2007 19:55
#9 det er skam meget dejligt.. eneste man skal vænne sig til er at trykke enter i stedet for dobbelt klik for at gå fuld screen, men det vænner man sig hurtig til:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login