mboost-dp1

Visual Basic, C#, C++, Objective-C


Gå til bund
Gravatar #1 - MadsHaupt
4. mar. 2014 12:15
Er der nogen der har løst til at være med i gruppen "Programmering, VB, C#, C++, Objective-C" på facebook?. (Man behøver kun at kunne et af programmeringssprogene for at være med i gruppen)

Har du løst til at være med i gruppen, så bare ansøg om at være med.
Gravatar #2 - Qw_freak
4. mar. 2014 12:19
Hvad er formålet med at bruge en side som FB der er så dårlig til at give kode exempler i?

Hvorfor ikke find et forum dedikeret til det, eksempelvis StackOverflow?
Gravatar #3 - gramps
5. mar. 2014 09:54
#2
Man får nok også væsentligt hurtigere svar på StackOverflow.
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
5. mar. 2014 10:16
#3
Og bedre svar.
Gravatar #5 - arne_v
5. mar. 2014 17:24
#SO

Hvis ideen er at stille konkrete kode spørgsmål og få konkrete kode svar, så er SO uden tvivl langt mere egnet end en FB gruppe.

Men der er også andre aspekter ved programmering end Q&A (jeg har ikke læst FB siden for gruppen, så jeg ved ikke hvad dens formål konkret er).

Jeg er mere tvivlende over valget af sprog. .NET udviklere, C++ udviklere og iPhone udviklere har typisk ikke meget tilfælles.
Gravatar #6 - arne_v
5. mar. 2014 17:30
#3

Hurtigere? Helt sikkert!

#4

Bedre? Ikke nødvendigvis! Kvaliteten på SO kan godt være lidt svingende. Eric Lippert har f.eks. postet rigtigt mange korrektioner til "overbevisende" svar.
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
5. mar. 2014 17:59
arne_v (6) skrev:
#4

Bedre? Ikke nødvendigvis! Kvaliteten på SO kan godt være lidt svingende. Eric Lippert har f.eks. postet rigtigt mange korrektioner til "overbevisende" svar.

Ingen tvivl om det, men jeg stiller mig tvivlende ved kvaliteten af et "forum" der bliver reklameret for som her.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [3078385127]
5. mar. 2014 23:49
#7
Du tænker lidt: "Tvivlsom reklame for tvivlsom forum på tvivlsom forum"?
Gravatar #9 - praktikant muffe AKA pewbe
6. mar. 2014 06:11
IT-ekspert Yvossen (8) skrev:
#7
Du tænker lidt: "Tvivlsom reklame for tvivlsom forum på tvivlsom forum"?

Newz er da ikke tvivlsom? :(
Gravatar #10 - BetaLyte
6. mar. 2014 07:16
#9
Jeg tvivler.
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. mar. 2014 09:35
Jamen hvad nu hvis jeg har løst til at være i gruppen? Jeg syndes ikke at det er fear at i er så rataderet! Jeg håper i døøøøøøør
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login