mboost-dp1

Samarbejdspartner søges... Programmering


Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
11. jan. 2013 18:00
Jeg har sq så mange idéer, hvor der måske er lidt mønt i nogle af dem... Problemet er, at det ind imellem kan være lidt træls at sidde selv med et projekt, hvor jeg både selv skal planlægge, programmere, implementere og sælge... Ting tager tid, og jeg har simpelthen ikke så meget tid selv. Plus: jeg mangler indimellem en programmeringskyndig person at sparre med.

Er der nogen, der er frisk på at give det et skud?
Gravatar #2 - Mort
12. jan. 2013 11:31
Jeg tror at du har en større chance for at finde nogen at arbejde sammen med, hvis du fortæller lidt om hvilken slags projekter du har i tankerne, hvilket programmeringssprog du bruger og hvilket erfaringsniveau du selv har :)
Gravatar #3 - gramps
12. jan. 2013 11:36
Du har mange idéer. Har du prøvet at følge bare en enkelt til dørs endnu?
Gravatar #4 - rackbox
12. jan. 2013 20:49
Erfaringsniveau er underordnet. Jeg søger blot en, der er interesseret i at være med til at skubbe projekter i søen og være ansvarlig nok til at følge dem til dørs med mig... Jeg har lavet en del ting på bestilling, men de projekter, som jeg egentlig gerne ville lave og sælge, dem får jeg aldrig nosset mig sammen til...
Gravatar #5 - Qw_freak
14. jan. 2013 08:45
Søger du en partner eller en ansat, og i hvilke genre er du programmerings mæssigt, er det assembler eller html?
Gravatar #6 - rackbox
15. jan. 2013 08:36
#5 partner. web. apps.
Gravatar #7 - bonitzenator
16. jan. 2013 12:07
Hej

jeg koder asp.net med C# bagved til dagligt og har kodet en android app, er det sådan noget du har interesse i?
i så fald er jeg altid interesseret i at kunne udveksle erfaringer og eventuelt hjælpe til

jeg forholder mig dog kritisk til nye projekter og at tage ansvar for dem, det kommer simpelthen an på hvor god en ide du har,
Gravatar #8 - rackbox
16. jan. 2013 20:11
#7 jeg er php-koder med mysql og html5/css3/javascript/jQuery/moSync/Dojo Toolbox/etc... Er ikke så stærk i ASP, men kan dog en del C# - til husbehov. Måske er vi ikke kompatible?

Lige p.t. har jeg behov for sparring til at planlægge en ret omfattende database til et projekt, der er modulopbygget, således at jeg ikke fra starten skyder mig selv i foden med en for ufleksibel struktur. Hvis du er stærk i planlægningsfasen, så kan vi måske noget sammen - men du skal naturligvis brænde lige så meget for at få et produkt i søen som jeg gør - og have viljen/tiden til at få sparket mig i løgposen, når jeg går død. Og naturligvis selv komme med input og ideer og noget fælles kodebase (måske på github?)... Whatever - har aldrig arbejdet sammen med nogen om et konkret projekt, der har til mål at skulle sælges. Har altid arbejdet alene.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login