mboost-dp1

PayPal og danskerne


Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
11. maj 2014 13:33
Jeg tænker at begynde at bruge PayPal på min webshop som eneste betalingsmåde. Men jeg er lidt i tvivl om lidt forskelligt:

1. Jeg vil gerne bruge min egen løsning til indkøbskurv. Og det ser ud til at PayPal gerne vil overtage den funktion. Samtidig det det ud til at PayPal også vil have min kundes faktura- og leveringsadresse. Og det vil jeg helst selv styre. Er der nogle muligheder her?

2. Danskernes tillid til PayPal... Vil det måske blive et problem?
Gravatar #2 - apapap
11. maj 2014 13:46
rackbox (1) skrev:
2. Danskernes tillid til PayPal... Vil det måske blive et problem?


Jeg kender ikke ret mange nogen ikke-tekniske danskere der har paypal.
Gravatar #3 - rackbox
11. maj 2014 13:50
#2 men det ser ud til at det kan gøres rimeligt transparent uden at oprette konto og bare betale med Visa
Gravatar #4 - Anakardian
11. maj 2014 14:20
Hvis man bare har visa eller noget lignende virker paypal fint uden man har en konto hos dem.
Jeg har brugt det flere gange og det er gået fint alle gange.
Jeg var lidt skeptisk første gang men ingen problemer ud over at paypal virker meget rodet og de gerne vil have en til at lave en konto hos dem.

Som køber er der jo en fordel i det da paypal fører pengene tilbage ved det mindste problem.

Som sælger har man svært ved at gøre noget ved fupkunder der bruger muligheden for at få pengene tilbage men det ville jeg nok undersøge.
De er vist 45 dage om at udbetale pengene men det må stå i det man skal godkende under oprettelsen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login