mboost-dp1

Fra Joomla til one.com


Gå til bund
Gravatar #1 - Hark
26. jul. 2014 21:48
Hej alle

Jeg har leget lidt med Joomla, men kunne ikke rigtig få det til at virke, så nu vil jeg prøve den web-editor der ligger på one.com hvor jeg har min side. Jeg prøvede at lave noget og trykkede på "udgiv" men det er stadig Joomla der ligger på min hjemmeside. Skulle den ikke overskrive Joomla når jeg trykker på udgiv?
Mvh. Mogens.....www.dammand.eu
Gravatar #2 - BurningShadow
27. jul. 2014 05:06
Har du ikke prøvet at slette Joomla?
Gravatar #3 - Vandmand
27. jul. 2014 07:11
#1
Jeg har lige proevet det samme (jeg har dog ikke Joomla, men et eller andet tilfaeldigt), og naar jeg trykker 'Publish', spoerger den om jeg vil overskrive det der er.

Hvis du ikke faar den mulighed, vil jeg foreslaa at du logger ind i kontrol panelet, aabner 'File Manager' og sletter alle filerne.
Gravatar #4 - Hark
27. jul. 2014 08:37
Har prøvet at slette de filer der har med joomla at gøre, og nu er det forsvundet, men jeg kan ikke se det jeg har/skulle have uploadet.

Det du mener med at slette "alle filer" mener du dermed alt hvad der ligger i file manager?
Gravatar #5 - Vandmand
27. jul. 2014 16:00
Hark (4) skrev:
Har prøvet at slette de filer der har med joomla at gøre, og nu er det forsvundet, men jeg kan ikke se det jeg har/skulle have uploadet.

Det du mener med at slette "alle filer" mener du dermed alt hvad der ligger i file manager?


Jeg antog du ikke vidste hvilke filer der havde med Joomla at goere, saa ja, jeg mente alle sammen. Men dem der har med Joomla at goere, burde vaere nok.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login