mboost-dp1

Feedback til Netradio.nu


Gå til bund
Gravatar #1 - tsn1983
13. jan. 2017 22:34
Hej,

Jeg forsøger at få lidt feedback rundt omkring på nettet til mit hobby projekt:

http://www.netradio.nu

Har arbejdet en del med siden allerede og har opnået en del faste brugere, men der er altid ting som kan forbedres.

Så har du feedback til noget på siden - det tekniske, designet eller selve indholdet/funktionerne - så skriv endelig.

På forhånd tak :-)

Mvh.
Thomas
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jan. 2017 07:59
Ser meget godt ud - det er pensionistvenligt, så har allerede lagt den som bookmark på mit arbejde ^^)
Gravatar #3 - tsn1983
14. jan. 2017 09:05
#2 Tak, at den er pensionistvenlig må være en kompliment :-)

Er altid i gang med forbedringer og fejlrettelser, så tager gladeligt imod alle former for feedback.

Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jan. 2017 11:54
#3

Altså, der er måske en enkelt eller to kanaler der mangler - men omvendt, det er jo smag og behag.
Har ikke lige testet playeren endnu, det ku' være man skulle det.

- edit -

Det virker sguda meget godt! Ikke dårligt. Måske ville det være praktisk med info over hvilke kanaler der er en automatisk playliste, hvilke der er "rigtige" kanaler (f.eks. DR P3) og hvilke der er spækket med reklamer (f.eks. Globus)
Gravatar #5 - tsn1983
14. jan. 2017 19:08
#4

Tak for feedback, og godt at høre du synes om siden.

Jeg har forsøgt at finde så mange stationer som muligt, men har med garanti misset en del. Så snart jeg får besked omkring en manglende station, bliver det noteret og den kommer med.

Det er muligt at få en oversigt over alle stationerne med en playliste via. "Oversigtsmenuen" i venstre side (den øverste af de 3 knapper). Er lidt i tvivl om hvad du mener med "rigtige" kanaler - mener du simpelthen bare en indikation af, hvilke stationer som sender reklamer, f.eks. via. denne oversigtsmenu?
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jan. 2017 20:16
#5

Jamen, måske et filter? Jeg hader radioreklamer. De er ofte så retarderede, at L'Easys tv reklamer virker intelligente.
Gravatar #7 - tsn1983
14. jan. 2017 20:42
#6
Ja okay, jeg kan godt se det måske var en idé med et form for filter, det burde være ret nemt at lave. Det er noteret.
Gravatar #8 - tsn1983
15. jan. 2017 20:21
Så er der lidt nyt fra Netradio.nu i form af følgende opdatering, som netop er kommet online:

- 2 nye stationer tilføjet efter ønske fra lyttere: Skaga FM og Pulse EDM (Amerikansk station)

- Det er nu muligt at sortere efter genrer under mobilvisning

- Ydelsesforbedringer på siden, som gør at siden fylder mindre og der foretages færre kald når siden indlæses

- Ydelsesforbedringer på servicen, bl.a. vha. mere intelligent caching

- Server opgraderet hos udbyder ( +100 % RAM og CPU). Nu er der rigelig med server kraft til at håndtere mange brugere, så del endelig siden med venner og bekendte ;-)

- Paypal knap til donering er indsat i bunden af siden. Du kan støtte driften og udviklingen af siden ved at give et lille månedligt beløb

- Diverse fejlrettelser og korrigeringer i brugergrænsefladen

Skriv endelig hvis du har forslag/kommentarer til noget :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login