mboost-dp1

Spam via newz Media PM


Gå til bund
Gravatar #1 - cgt
7. jul. 2013 11:24
Er det noget nyt at spammere bruger newz til at kontakte folk eller er det skte før?

matikotimbo skrev:

BUSINESS PROPOSAL///

Dear Christoffer,

I wrote you earlier but you did not respond to my mail. Like I wrote you earlier, I am Attorney Matiko Timbo, a lawyer by profession, based in Lome - Togo. In my first mail I mentioned to you about a late client of mine who died with his wife and only child in an accident On the 21st of April, 2005, without any disclosed relative. I need your urgent assistance claiming the sum of U.S. $ 12,500,000.00 million belonging to my late client who is also a native of your country, which it is deposited in a bank Togo. He was my client and a major supplier contractor for big oil companies here in Togo.

Owing to the similarity of your surname to my late client's, I wish to present you as the next of kin to the account because my late client died in a car crash with his immediate family without leaving a will or someone that will be presented to the bank as next of kin. Therefore, I am calling your attention because that the bank asked me to bring his closest kin. Indicate
your interest by writing back directly to my e-mail: ([email protected]) for more details. If it is simpler for you to meet me on Skype, tell me.

Regards.

Barrister Matiko Timbo (ESQ.)
[email protected]


Edit: Glem det, jeg overså den anden tråd.
Gravatar #2 - SecretSilence
9. jul. 2013 16:01
Jeg kan ikke finde denne tråd, så ' er taknemmelig for at du har skrevet det... Skulle nemlig også selv til at skrive lidt om spammen fra denne bruger: "matikotimbo"
Gravatar #3 - gramps
9. jul. 2013 17:38
Den berømte og forsvundne anden tråd:

http://newz.dk/forum/tagwall/spam-i-newz-beskeder-...
Gravatar #4 - Rainmeter
9. jul. 2013 17:42
Som ligger det mest logiske sted for ting der med newz at gøre, hvor man ønsker admin indgriben nemlig; Tagwall
Gravatar #5 - Chewy
9. jul. 2013 20:21
Du får det til at lyde som om at der rent faktisk er en måde at få SCA i tale...
Tror du virkelig at der ville have blivet gjort noget, hvis den var blevet placeret i en anden kategori?
Gravatar #6 - Rainmeter
9. jul. 2013 21:16
#5
Nej jeg har udtrykt, at jeg ikke tror SCA findes ;) De er mere sjælende end enhjørning eller nisser.
Men hvis der nu skal være en chance for de måske gør noget, overhovedet, er Newz vel et bedre gæt end Tagwall. Selvom vi alle ved intet sker.
Gravatar #7 - Nåkja
10. jul. 2013 13:56
Gravatar #8 - kuri
11. jul. 2013 08:48
Jeg har også modtaget den spam besked
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login