mboost-dp1

Så er den gal igen


Gå til bund
Gravatar #1 - kasperd
3. dec. 2012 23:16
Endnu engang prioriteres reklamer højere end brugbarhed. I dag kan newz.dk ikke bruges fra en mobiltelefon fordi der absolut skal vises en reklame, som er større end skærmen. (Eller rettere sagt, der vises ikke noget fordi der åbenbart kræves en anden flash version end den jeg har installeret på min mobiltelefon.)

Ingen mulighed for at fjerne reklamen, og da jeg prøvede at genindlæse siden gik browseren ned.
Gravatar #2 - Brugernavn
3. dec. 2012 23:30
Ja, den er pisseirriterende at lukke, selv på en 10" tablet >:-[ Zoomer man for at ramme den lille bitte lukknap, flytter den sig udenfor skærmen fordi reklamen bevarer størrelsen.
Gravatar #3 - Magten
4. dec. 2012 05:40
Jeg får den kun første gang jeg åbner siden i en fane så ved at genindlæse den går den væk.

Men stadig irriterende.
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. dec. 2012 06:08
Jeg har ikke oplevet problemet, dog har jeg en stor sort bjælke i toppen .. iOS 6, Opera Mini
Gravatar #5 - Slettet Bruger [853798464]
4. dec. 2012 07:03
For helvede Newz.

Hvis det ikke var fordi brugerne var pisse-afhængige af mine indlæg ville jeg boykotte jer resten af ugen.
Gravatar #6 - BetaLyte
4. dec. 2012 07:09
Ja, det er satme et belastende stykke hvidt firkant, man bliver mødt af.

I særdeleshed (men ikke begrænset til) er det irriterende på mobiltelefonen.

Jeg har slået indlæsning af billeder fra som standard, og jeg fattede til at starte med ikke, hvorfor min browser ikke ville indlæse den første del af sitet, som bare så helt blank ud.
Så fik det op for mig at gruen var vendt tilbage.
=(

Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. dec. 2012 08:09
Ikke nok med endnu en Microsoft-reklame-fuckup-ting, så er det gu-hjælpe mig endnu en nyhedskonkurrence på vej >_<
Gravatar #8 - Bundy
4. dec. 2012 08:33
Amen newz.dk har ligesom ikke noget valg vel, det er den retning reklamerne går og hvis de siger nej så er der INGEN der vil annoncere hos dem mere. Det er pisse synd for dem faktisk.
Gravatar #9 - BurningShadow
4. dec. 2012 08:54
Hvad skete der med planerne om et Newz-alternativ?
Gravatar #10 - Magten
4. dec. 2012 08:56
De endte her http://itstorm.dk/ og i en rundkreds.
Gravatar #11 - Hubert
4. dec. 2012 09:05
http://noscript.net/nsa/ kan da hjælpe os android brugere. Ved at blokkere newzmedia.dk slipper man for den reklame
Gravatar #12 - johnny_newz
4. dec. 2012 09:30
Vi har nu prøvet at deaktivere ejerskabet ved visninger på smartphones, da det selvfølgelig er et problem, at reklamen flytter sig så den ikke kan lukkes. Vi beklager overfor dem der har været ramt af dette.
Gravatar #13 - Montago.NET
4. dec. 2012 09:42
use the CSS Lukes... JOIN THE DARK SIDE AND RULES THE GALAXY... MUHAHAHAHAHA

http://myplace.dk/newz.dk-noads.css
Gravatar #14 - Montago.NET
4. dec. 2012 09:48
Magten (10) skrev:
De endte her http://itstorm.dk/ og i en rundkreds.


beklager jeg ikke kom videre med itstorm... men jeg blev overfaldet af røvhuller som ikke lavede andet en at klage over alting... så mister man til sidst pusten...

hvis der er nogen som vil være med som rent faktisk gider kode er de stadig velkomne til at joine

Tech:
- ASP.NET MVC 4
- SQL Server
- VS2010
- IIS 7.0
- SignalR

TFS eller DropBox til source halløj alt efter hvor mange vi er
Gravatar #15 - BurningShadow
4. dec. 2012 10:08
#14

Tjaa, der er lidt ærgerligt, for jeg hat lysten og tiden, men jeg fatter hat...
Gravatar #16 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. dec. 2012 10:59
Montago (14) skrev:
beklager jeg ikke kom videre med itstorm... men jeg blev overfaldet af røvhuller som ikke lavede andet en at klage over alting... så mister man til sidst pusten...


1: Du blev ikke overfaldet
2: At bruge udtryk som røvhuller om andre er ikke just særlig godt
3: Klager? Monstro det var lidt kritik af designet/opbygningen - så du kunne ændre det i startup-fasen?
Gravatar #17 - BurningShadow
4. dec. 2012 11:14
Jeg fik lige en tanke... Måske kan man få Acro til at hjælpe, han er jo pisse god til det...


*dukker sig, og løber mod den nærmeste lufthavn, for at flygte ud af landet*
Gravatar #18 - apkat
4. dec. 2012 12:51
Montago (14) skrev:
Magten (10) skrev:
De endte her http://itstorm.dk/ og i en rundkreds.


beklager jeg ikke kom videre med itstorm...


Skal du ikke undskylde.
Gravatar #19 - engfeh
4. dec. 2012 16:23
Ikke nok med at der er en kæmpe reklame; der er oven i købet lyd ved mouse-over på blokken lige under Newz-logoet. Bedst som jeg sad og hørte musik var der en idiot der råbte "Hej!" ind i øret af mig inden jeg nåede at få flyttet musen.

Det var dråben. Adblock er nu aktiveret igen, og bliver aldrig mere slået fra. Hvis Newz skulle komme i økonomiske problemer af den grund vil jeg græde tørre tårer.

Hvad shitstorm.dk angår er jeg ikke meget mere positivt indstillet - jeg har ikke lyst til at bruge en side som køres af en person som Montago.
Gravatar #20 - Daniel-Dane
7. dec. 2012 00:12
Hej. Jeg kunne sagtens lukke reklamen (SGS2).

That is all.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login