mboost-dp1

Reklamer


Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
20. apr. 2016 07:55
Jeg er en af dem der bruger adblock plugins, som så mange andre her. Jeg har ikke lyst til at ændre på dette. Jeg vil hellere miste adgangen til en side, end at skulle deaktivere det plugin.

Jeg forstår jer udmærket at i selvfølgelig gerne vil have lidt penge til at holde serverne kørende, men i burde vel vide at reklamer er langt fra den eneste mulighed for at få lidt penge i kassen.
I kunne jo f.eks. tilføje mulighed for at have en abon., hvor man for en lille sjat penge om måneden får reklamefrit adgang til siden. Selvfølgelig det er ikke alle jeres brugere der vil betale for det, men for de brugere der godt vil betale for at slippe for reklamer kan jeg ikke se hvorfor man ikke giver dem muligheden.


Jeg har før betalt til et forum jeg besøgte ofte for at det blev reklamefrit, selvom jeg også dengang brugte adblockere og vil dermed ikke selv lægge mærke til forskellen.
Gravatar #2 - Rainmeter
20. apr. 2016 08:36
Okay.
Gravatar #3 - _tweak
20. apr. 2016 09:04
#1
Vi er grundlæggende meget enige.

Manøvren med adblock-skiltet (hvor reklamen ville have været) er hovedsageligt for at se, hvorvidt vi kan få de der har adblock sat på automatisk, til at tage stilling til om ikke newz.dk skal være på adblockerens whiteliste. Det er af samme årsag vi ikke har valgt et mere invaderende skilt - eller blokerer sidens indhold.

Vi arbejder på rigtig mange ting sideløbende med hinanden og én af dem er også mulighed for et regulært newz.dk donations-abonnement - som du også foreslår - der dropper alle reklamerne på siden. Vi ved nemlig godt, at nogle hellere vil donere igennem et abonnement - ligesom andre hellere vil slå adblocker fra.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
20. apr. 2016 14:46
Jeg havde adblock slået fra på newz længe, aner ikke hvornår jeg har slået det til igen, kan ikke huske det og det var formentlig ikke med vilje - men slog det fra da jeg så skiltet i går.

Jeg overvejer dog at slå det til igen, da jeg er træt af reklamer der får førsteprioritet. Da jeg selv eksperimenterede med reklamer på en side placerede jeg dem under indholdet og uden for siden (til højre/venstre for siden).
Kan godt være de 2% der kører med ekstremt små opløsninger ikke ville kunne se dem eller at det ville få siden til at scrolle hortisontalt, men hellere at 2% bliver sure end at 100% bliver sure over irriterende reklamer.

Så længe sidens design skal ændres (alt presses længere og længere ned, se f.eks. http://i.imgur.com/vNsodSV.png) for at tilgodese reklamer så overvejer jeg stærkt at blokere dem - også her på siden.
Gravatar #5 - Magten
20. apr. 2016 16:10
Jeg havde helt glemt adblock var slået til, og beskeden fik mig da til at slå det fra :)
Gravatar #6 - CBM
20. apr. 2016 18:00
Jeg har slået adblock fra på newz da jeg ikke syntes at reklamerne er et problem
Gravatar #7 - kvark
20. apr. 2016 18:11
Jeg har også slået min adblock fra. Det fungerer fint.
Gravatar #8 - _tweak
25. apr. 2016 12:41
Vi prøver i en periode at ændre vores reklamer på siden, til at være faste reklamer målrettet IT/tech-segmentet, frem for at arbejde med den generiske AdSense, der kan indeholde "hvad som helst"; forhåbentlig giver det en større relevans for indholdet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login