mboost-dp1

Overvågede tråde forsvinder


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
9. okt. 2012 05:52
... fra listen af overvågede tråde.

Jeg har et par gange, mens jeg har været i mit nostalgiske hjørne, fundet og tilføjet trådene med anelguso (o.a.) til mine overvågede tråde, men flere og flere tråde forsvinder fra listen, uden jeg fjerner dem.

Andre der har oplevet dette?
Gravatar #2 - Mnc
9. okt. 2012 05:57
Hvordan tilføjer du dem?

Hvis du bruger "Følg med i denne tråd", så skal der jo komme nye indlæg før den kommer "øverst" på listen. Hvis det er en gammel tråd, så kan den godt være overvåget, men gemme sig på side 20+.

Hvis du bruger "Gem position" på et indlæg, så burde den markere resten af tråden som ulæst, men kun indtil du åbner tråden, medmindre du bruger "Gem position" igen.
Gravatar #3 - holmen
9. okt. 2012 06:57
#2 bruger "følg med i denne tråd".

Sagen er den, jeg har haft 2 eller 3 sider med overvågede tråde, nu har jeg 5 tråde som jeg følger med i, selvom jeg ikke har fravalgt nogen.
Gravatar #4 - Mnc
9. okt. 2012 07:08
holmen (3) skrev:
nu har jeg 5 tråde som jeg følger med i


Det lyder mærkeligt. Du er jo ikke just nogen ny bruger, så du burde have mange tråde du følger med i. Selv gamle tråde bliver jo (normalt) på listen, selvom de 'dør'.

Jeg har 31 sider, med tråde jeg følger med i. Tilbage til April. Gætter på at man normalt har tråde på listen i 6 måneder.
Gravatar #5 - qed
9. okt. 2012 08:00
Jeg oplever det også jævnligt. Jeg kan ikke give megen information, for som regel opdager jeg det ikke. Jeg har 2 sider med tråde jeg følger, selvom jeg burde have mange flere. Alle de tråde jeg følger med i er fra i år, selvom der burde være mange fra flere år tilbage.

Jeg ved med sikkerhed, at "Tråden til dumme spørgsmål" er forsvundet fra mine overvågede tråde op til flere gange.
Gravatar #6 - holmen
9. okt. 2012 08:57
Well, så stiller jeg et åbent spørgsmål til SCA: Forvinder overvågede tråde af sig selv, efter de har været inaktive i et stykke tid?
Gravatar #7 - Mnc
9. okt. 2012 10:19
Den ældste tråd i min overvågede liste (på 31 sider).

http://newz.dk/den-amerikanske-regering-protesterer-imod-megauploads-advokatvalg skrev:
Det er ikke længere muligt at skrive indlæg, da tråden er blevet lukket 28. apr. 2012 16:55
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. okt. 2012 10:42
46 sider - sidste post = 13 apr. 2012

De 6 mdr ser ud til at passe meget godt!..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login