mboost-dp1

Ny feature: Klik på hele linjen


Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
13. jan. 2008 00:37
Man kan nu klikke på hele linjen i forumoversigten. Det betyder også, at man ikke længere kan klikke på forumkategorien, men da de links er i toppen, har vi tænkt, at det vil fungere alligevel.
Gravatar #2 - vandfarve
13. jan. 2008 21:28
Undskyld Acro, men jeg fatter absolut intet af, hvad du skriver i det indlæg. Betyder det nu, at man kan klikke på mellemrummet mellem undersiderne ("Forside", Nyhedsarkiv" osv), eller er det noget helt andet, som du henviser til?
Gravatar #3 - rwzxy
13. jan. 2008 21:50
[sarcasm]yderst væsentlig opdatering! nok den vigtigste opdatering i hele newz historie. mange tak![/sarcasm]
Gravatar #4 - Saxov
13. jan. 2008 22:00
#2, når du kigger i forum, hvor der fx under "Tråde med ulæste indlæg" står tråd title, kattegori, post, osv. Så ryger du nu ind under den pågældende tråd, selv om du clicker på kategorien.

Så mangler vi bare at hvis man åbner ulæste tråde i andre tabs og der så kun er 10- tråde med ulæste posts igen, og så skifter til side 2 - så viser den ikke en tom side, uden mulighed for at returnere til side 1 af listen.
Gravatar #5 - Jace
13. jan. 2008 22:00
#2: Det er når du er på forum oversigten:
http://newz.dk/forum

Så kan du klikke på hele linjen til indlægget, og ikke bare teksten med indlæggets navn.
Gravatar #6 - kinaholm
14. jan. 2008 09:52
Super lækker feature - specielt når man bare ctrl+klikker i firefox for at åbne en masse tråde på en gang :)
Gravatar #7 - madeinrussia
14. jan. 2008 10:00
#6 nu du siger ctrl :P lær at bruge midter scroll knappen på musen i FF, den åbner også et nyt vindue..( medmindre du er bærbar og bruger touchpad..ergo ingen scroll :( )

Okay nu skal jeg ikke sidde og sigte når jeg er stiv.. godt nok..
Gravatar #8 - kinaholm
14. jan. 2008 10:05
#7 er på touchpad ;) - men er det ikke noget med at den så fokuserer på tabben ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login