mboost-dp1

Ny afstemning.


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
11. jan. 2008 16:41
Syntes jeg er begyndt at ligge mærke til at newz er blevet til en .... betydelig mindre sausage fest end før. Jeg ligger da under alle omstændigheder mærke til mænd der påstår de er kvinder hele tiden her inde nu...

Hvad ville lige sige til at force en ny afstemning ind med køn.
I det mindste for at finde ud af hvor mange mænd vi har her inde... som altså tror de er kvinder.
Gravatar #2 - zin
11. jan. 2008 18:41
Ja tak! Hvor mange kønsforvirrede personer har vi her på newz.dk?! Vi kræver et svar! For great justice!
Gravatar #3 - Spiderboy
11. jan. 2008 20:16
#2
Ud fra de sidste ugers tråde på tagwall'en at dømme: en hel del!
Gravatar #4 - zin
11. jan. 2008 21:50
#3: Der vil altid være folk som prøver at bilde andre folk ind at de er kvinder - og de lyver allesammen!
Sidst jeg så en kvinde var tilbage i '80erne - resten er bare pigebørn!
Gravatar #5 - Cugel
14. jan. 2008 13:35
hmm hvad så med bare at gå ind og "foreslå ny afstemning" ? ville det ik være lettere?
Gravatar #6 - Cugel
14. jan. 2008 13:36
Gravatar #7 - NioBe
14. jan. 2008 13:40
Heh kan godt forstå jer.... kan ikke se pointen med at mænd prøver at overtale andre mænd at de er "kvinder"... Man må fandeme kede sig, når man sidder og gør sådan noget!!! Men hvordan skal de rigtige kvinder så få jer overtalt til at tro at vi ER rigtige kvinder og ikke mænd!?
Gravatar #8 - myplacedk
14. jan. 2008 14:07
#7
Hvad mener du med "vi"? ;-)

Personligt er jeg ligeglad. Jeg kan ikke se hvad man skulle få ud af at lyve her på newz.

Det er da ikke meget anderledes end hvis jeg sagde at jeg er hundeejer. Så kan folk sige "øh, nå", eller vi kan tage en snak om hunde. Det kunne vi da for pokker også alligevel, så hvorfor skulle jeg lyve om det?

Ligesådan med kvinder på newz. Egentlig er jeg ligeglad, men vi kan da godt snakke om at være kvinde i et mande-miljø. Eller at være kvinde på et IT-arbejdsplads, når man hellere vil arbejde med mennesker end maskiner.
Hivs mændende så er ærlige, så kan vi snakke om det uden at jeg opmuntrer dem til at være kvinder i mandemiljøer. Ellers gør det ikke den store forskel.
Gravatar #9 - Norrah
14. jan. 2008 14:58
Grunden til jeg har valgt at skrive det her, var at jeg eventuelt kunne sætte fokus på sagen i stedet for bare at smide den i kø. Dermed kunne de måske forstå grunden til jeg syntes denne poll igen kunne være relevant.

Ville bare vide om den kønslige balance er skiftet. Eller om det måske bare ikke er så meget tabu for kvinder at være fremme længere. Er der flere nørd kvinder end før?

Det kunne måske også bare være at den nye version af newz, fremmer kønnets synlighed med billeder, og at der derfor var lige så mange kvinder som før, men at alle folk bare var intetkøn før i vores/mine øjne.

Hvorfor syntes jeg det er relevant, det ved jeg nu ikke. Men det er da spændende at finde ud af om, dette totalt aseksuelle aspekt i at være en computernørd, kunne være på vej ud?
Gravatar #10 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 16:25
Så har jeg smidt en afstemning ind omkring kønsfordelingen, og givet den min stemme, så nu må i spamme 2 andre staffs, for at få den på forsiden :)
Gravatar #11 - vandfarve
14. jan. 2008 16:49
Okay, lad os gøre det strategisk, så det ikke bare forsvinder mellem hænderne på os. Listen over crew-medlemmer består i øjeblikket af:

Ejere
- hmn | Henrik Nicolaisen
- Pernicious | Peter Rechnagel
- Net_Srak | Karsten Rechnagel

Udviklere
- Acro | Troels Thomsen
- bonna | Jonas K. Sekamane

Staff
- emilsj | Emil Jacobsen
- The-Lone-Gunman | Morten Nevado
- rackbox | Peter Boyford
- MiniatureZeus | Daniel Bahn Petersen
- Derfor | Simon Agerholm Nielsen
- klh | Kenn Leth Hansen
- torso | Johnny Rechnagel

Af dem kan vi nemt afskrive et par stykker, da de er aaaalt for seriøse og slet ikke er aktive nok på forummet til at forstå jeres lumre toilethumør. Tilbage er Acro, Den store Chuch Norris-besejrende Rackbox, Derfor og klh.

Herfra er det op til jer, men hvis i vil have et råd, så gør som MZ og spam de 4 ovenstående medlemmerne, indtil i enten får jeres vilje eller slettet jeres bruger! :D
Gravatar #12 - trylleklovn
14. jan. 2008 16:50
Acro er da ikke udvikler på newz.dk?
Gravatar #13 - trylleklovn
14. jan. 2008 16:51
Edit: der kan man bare se, det står der sørme i "Om newz.dk". Sikken en omvæltning for den store php hater :)
Gravatar #14 - vandfarve
14. jan. 2008 16:53
# Trylleklovn
Acro har endda flere gange udtalt, hvordan de opdater Newz.dk i en tråd, der næsten lige har været oppe. Den har bare et sådant underligt navn, at jeg altid glemmer den, men jeg kan tydeligt huske indlægget.

Desuden så spammede Acro også Newz.dk-underforummet natten mellem lørdag og søndag (svjv) med nye tiltag om siden her.
Gravatar #15 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 17:10
Acro og Bonna er, sammen med hmn, de tre hovedudvikere på sitet. Derudover er der nogle andre som også hjælper til.
Gravatar #16 - NioBe
14. jan. 2008 17:46
#8
Du skal ikke spørge mig hvorfor, men der er fandeme mange mænd der udgiver sig for at være kvinder...Kan ikke rigtigt selv sidde og se det sjove i det... Men de synes åbenbart at det er sjovt at udgive sig for dem så andre mænd kan falde for dem eller noget... eller så er de transvistitter uden at det selv helt er gået op for dem endnu...?!
Gravatar #17 - zin
14. jan. 2008 19:28
#16: Du mener transsexuelle. Mænd, der inderligt ønsker at de var kvinder - eller omvendt. :-)
Gravatar #18 - Derfor
14. jan. 2008 22:16
#11 Ingen spam til mig tak, har nok af det i min indbakke på mailen :)

Men når i nu gerne vil ha den igennem, så skal jeg da nok gi den et skub med på vejen :)
Gravatar #19 - zin
15. jan. 2008 16:14
#18: Øv - og her skulle jeg til specifikt at flame dig fordi du ikke ville have det (lidt hen a lá PostDanmarks "Nej tak til reklamer!" - jeg modtager flere reklamer nu fordi knægten med posten ignorer klistermærket og så har de ekstra "Med posten rundt..." reklamer med som er af "generel interesse" -.-). Men siden du støtter ideen så lader jeg dig være. :-)
Gravatar #20 - MiniatureZeus
15. jan. 2008 16:29
#19
Hehe lol, vi får også placeret 15 søndagsaviser, med tilhørende 2 kilo reklamer placeret foran vores hoveddør hver eneste fredag eftermiddag, fordi idioten ikke gider rende længere op, end til stuen! Virker fedt at stå at bakse med hele lortet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login