mboost-dp1

newz v.2

Gå til bund
Gravatar #1 - plazm
15. apr. 2007 18:48
Hey

Ved godt svaret plejer at være: "det er klar når det er lavet"-agtigt, men ville egentligt bare høre om hvordan det går med udviklingen af v.2 hvis der overhovedet er noget overblik over det?

Og hvad med programører, mangler i nogen der, da jeg tror det kunne være et ret sjovt projekt :)
Gravatar #2 - buch
15. apr. 2007 19:52
v.2 blev altså færdigt for flere år siden?

Du sidder for lidt på newz.dk hvis du ikke havde opdaget dette, meld dig straks syg hele næste uge og brug min. 19 timer om dagen herinde hele næste uge.
Gravatar #3 - plazm
15. apr. 2007 20:35
mente self v3 :)

sidder her nok nærmere for meget... tjekker flere gange i timen for nyheder, men det hænger nok sammen med at jeg venter på v2 af et online spil :)
Gravatar #4 - amokk
15. apr. 2007 22:30
#3 version 3 af newz.dk er allerede blevet, det gjorde den i lanceret 2003...

#2 "brug min. 19 timer om dagen herinde"

jeg vil nu sige at 29 timer er mere passende...
Gravatar #5 - plazm
16. apr. 2007 04:47
jamen så gætter jeg på v4 :)
Gravatar #6 - hmn
16. apr. 2007 06:05
Vi er efter hånden ved at være ret langt

Planen er at vi får lavet de sidste features færdige inden udgangen af maj, og dermed kan gå i noget intern beta test, og hvis alt går som det skal så bliver launch dato'en 1. august
Gravatar #7 - Ronson ⅍
16. apr. 2007 06:40
#6: Hvilket år?
Gravatar #8 - MiniatureZeus
16. apr. 2007 06:55
#6 Hvordan kan det være, at du sådan bare lige kan længe en dato (ret præcis dato endda) ud nu, når alle de andre gange det har været oppe, så er der ingen kommentarer været?

(ikke ment negativt, selvom det godt kan ligne sådan :) )
Gravatar #9 - hmn
16. apr. 2007 08:13
fordi vi over de seneste 2 måneder er nået meget langt, og nu er vi så langt at jeg gerne vil sætte en dato
Gravatar #10 - plazm
16. apr. 2007 08:21
#9 kan du så ikk flytte den tættere på? :)
Gravatar #11 - fidomuh
16. apr. 2007 10:29

Har i nogen liste over features og andet godt som er kommet med?

Eller er det mere serverside og grafisk overhaul? :)
Gravatar #12 - Mort
16. apr. 2007 15:29
If it aint broken, don't fix it !

Jeg synes den newz.dk website der findes nu er ganske glimrende, hvorfor overhoved ændre på det ?

Der var da andre ting jeg langt hellere ville ændre på, hvis der absolut skulle ændres noget... Feks ville jeg gerne have nyheder-som-ikke-opfylder-redaktionens-krav med som et emne jeg kunne vælge til, så jeg selv kan vælge om jeg også ville læse dårlige nyheder.
Gravatar #13 - Ronson ⅍
16. apr. 2007 16:33
#12: Dit indlæg er én stor selvmodsigelse??
Gravatar #14 - MiniatureZeus
16. apr. 2007 16:38
Mht. designet af newz.dk så syntes jeg virkelig at dette design er fuldendt og kanon, gammeldags javist, men fungere og er utrolig overskueligt.. For mit vedkomne kunne de godt lade designet blive, og så ændre koden bag istedet.

Håber ikke at designet bliver for meget ala cebit.newz.dk selvom det er kanon flot.

Men man kan jo ikke tillade sig at genere og rakke det ned, inden det overhovedet er kommet endnu :)
Gravatar #15 - Acro
16. apr. 2007 17:30
#12 Mort:
Det et tåbeligt motto at leve under. Det underkender enhver form for udvikling, og som websted, der fokuserer på teknologi, så må der selvsagt ske ændringer fra tid til anden.
Gravatar #16 - hmn
16. apr. 2007 20:59
der sker ændringer med designet, men vi har forsøgt at bibeholde den simple stil vi idag har, og så lavet det hele i en ny og lækker web 2.0 version.
Gravatar #17 - peter_m
16. apr. 2007 21:06
#11 Det er en "både og" - den bagvedliggende kode har hmn bygget om fra grunden, dog med de erfaringer, der kommet siden V3 kom på gaden. Designet er blevet mere nutidig og som hmn skriver web 2.0 fin. Der er kommet nogle nye funktioner, andre er ændret og mange bibeholdt. Der er blandt andet kommet lidt ajax, forbedret tagging...
Gravatar #18 - Mort
17. apr. 2007 14:19
#15 Acro:
Skal vi kigge en gang på comon.dk og se hvad der kan ske når en ting der virkede fint før pludselig skal opdateres, bare fordi man kan ?

comon.dk er ikke det første site der har fået et "ansigtsløft" som er gået lige så galt som Michael Jackson's. Jeg har efterhånden set det ske mange gange og jeg ville blive skuffet hvis det samme skulle ske her.
Gravatar #19 - trylleklovn
17. apr. 2007 14:23
#18 Men comon var i forvejen af utrolig ringe indhold.. Hvilket ansigstløftet ikke har ændret på.
Gravatar #20 - Acro
17. apr. 2007 15:36
#18 Mort:
Igen mener jeg, at der er tale om noget tåbeligt. Du kan ikke afvise udvikling bare fordi, der er eksempler på forringelser. Så må du hellere lade være med at gå udenfor, når du der risikerer at blive kørt ned.

Vi opdaterer selvfølgelig newz.dk, idet vi mener, at der kan forbedres ting. Det er vi heldigvis ikke ene om at mene og frygten for, at det kan blive værre ville da være et mistillidsvotum til os selv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login