mboost-dp1

Newz 'share' plugin til Chrome/FF


Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [2226183818]
15. okt. 2013 06:41
Noget jeg kunne se ville øge mængden af nyheder på sitet, ville være et plugin til ens browser. Der smider en knap op et sted, der ved et tryk smider siden man står på ind i nyhedskøen på Newz.

Man trykker.
En boks kommer op hvor man kan taste Titel+beskrivelse.
Findes linket allerede i køen får man en besked herom.
Findes linket ikke, laves der en entry i køen.

Når der ikke decideret er en nyhedskonkurrence er min motivation sku ikke så stort at jeg orker at skulle igennem at finde ind på newz for hver interessant nyhed jeg støder på.
Gravatar #2 - gramps
15. okt. 2013 07:21
Det har Newz-holdet allerede lavet, i form af en bookmarklet. Den er på http://newz.dk/news/submit
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. okt. 2013 11:33
Som nævnt i en anden tråd, så er det vist de færreste på Newz der kender til den og "Stem på en nyhed" funktionerne - eller bruger dem.

Tak fordi at du lige bekræftede det Rene :)

- hvad fanden skal den der "stem" egentligt gøre godt for o_O
Gravatar #4 - Montago.NET
16. okt. 2013 13:03
PHP-Ekspert Thoroughbreed (3) skrev:
hvad fanden skal den der "stem" egentligt gøre godt for o_O


den tæller tallet ved siden af +1 op ...

#1

Har selv tænkt de samme tanker.

Alternativt at man kunne sende nyheder som emails, som så bliver ædt af systemet og lagt i køen. på en iPad ville denne procedure være nemmest.

Men må sku indrømme at min største grund til at ikke at sende nyheder ind, er fordi 3 ud af 4 bliver slettet fordi Staff ikke gider skrive nyheden ren... eller fordi NOGEN synes den ikke skal bringes.

det pænt de-motiverende !

der mangler et point system til at belønne dem som ren-skriver nyheder eller indsender dem. Virtuelle point gør bare et eller andet oppe i hjernen .. se bare på eksperten.dk !!
Gravatar #5 - Clauzii
16. okt. 2013 14:05
Montago.NET (4) skrev:
der mangler et point system


Det giver karma-point ;)
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. okt. 2013 15:14
Montago.NET (4) skrev:
den tæller tallet ved siden af +1 op ...



Årh, fedt! Det havde jeg ikke tænkt på :P

Men en lidt underlig funktion o_O
Gravatar #7 - Slettet Bruger [2794677701]
16. okt. 2013 15:18
#6
Det er bare den gamle gem funktion de ændrede navnet på så vidt jeg husker. Der var nogen som ønskede en måde at rate nyheder på og det blev sådan det. At det så igen var et mindre mislykket system, det er så en anden ting.
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. okt. 2013 15:23
IT-ekspert Yvossen (7) skrev:
gamle gem funktion


Gem funktion? Øh? Jeg er ikke helt med :)

- nå, noget helt andet ... Hvad koster en flaske Viru Valge hvis du skal importere? :D
Gravatar #9 - Slettet Bruger [2794677701]
16. okt. 2013 15:35
#8
Jeg kan desværre ikke importere, jeg har kun håndbagage og de er lidt over 100 ml. :)
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. okt. 2013 16:01
IT-ekspert Yvossen (9) skrev:
#8
Jeg kan desværre ikke importere, jeg har kun håndbagage og de er lidt over 100 ml. :)


Awwwww :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login