mboost-dp1

Min bruger er fucked


Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud03
13. jan. 2008 10:22
Well.. jeg var inde og se på den nye feature hmn havde lavet, med at vælge forum fra eller til.
Så var det at jeg så, man kan vælge at deaktivere sit normale login og kun prøve OpenID.... Så det måtte jeg jo prøve.
Jeg ticker feltet af, logger af, på igen, skriver bynavn på, gemmer, lukker browser. Går ind på newz.dk igen for at se om jeg skal logge ind igen eller ikke. Det skal man hver gang når man logger ind med OpenID, fair nok, så slår jeg bare funktionen fra ....
Jeg unticker feltet, trykker gem, logger ind men kan ikke med mit normale. Det er kun OpenID der virker.

Altså, efter jeg har valgt at deaktivere normal login, er det ikke længere muligt at aktivere det igen :S

Anyways, det er jo blot en bug report man kan lave .... Og så bliver det fixet, og så får man sin bruger igen med normalt login ... Imellem tiden er lykkedes mig af en eller anden mærkelig grund at få deaktiveret mit OpenID, så når jeg prøver at logge ind med mit openID, så kan den heller ikke.
Gravatar #2 - Cloud02
13. jan. 2008 10:27
Problem solved. Jeg nulstillede mit pw.
Nu vil jeg lige prøve at replikere problemet.
Gravatar #3 - Cloud02
13. jan. 2008 10:35
Deaktivere normal login er virker tilsynladende ikke.
Hvis jeg aktiverer den, kan jeg hverken logge ind med alm login, eller OpenID. Hvis jeg vil prøve at logge ind med mit OpenID, bliver jeg smidt til en mærkelig registreringsside.

https://newz.dk/user/create/ap8rhs7p8a3p0tt22fpms7...

Som jeg i øvrigt ikke kan oprette en bruger fra, da den kræver password fra password-felter der ikke findes.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
13. jan. 2008 10:40
Nu har jeg ikke meget styr på selve det openID, og kan således ikke hjælpe dig med dit konkrete problem.
Kan dog fortælle dig, at hvis du ikke har angivet den samme url under indstillinger -> openID, som du bruger til at logge ind, så bliver du bedt om at lave en ny bruger.
Gravatar #5 - Cloud02
13. jan. 2008 10:42
#4
Det havde jeg gjort, jeg har lige prøvet, at logge ind med OpenID, deaktivere normal login, logget ud.
Når jeg så efter den ovenstående procedure, igen prøver at logge ind med selvsamme openID, så bliver bedt om at registrere mig.
Gravatar #6 - Acro
13. jan. 2008 12:48
#1 Cloud02:
Løsningen er også at nulstille, fordi den jo sletter din kode. Meningen med funktionen er netop at slette den adgangskode, vi har liggende, og når vi først har fjernet den, kan vi ikke genskabe den. Men det burde da virke, hvis du samtidig skriver en ny adgangskode i profilen? Løsningen må dog være at forklare mere, hvad funktionen gør...
Gravatar #7 - Cloud02
13. jan. 2008 14:28
#6
Problemet var lidt at jeg heller ikke længere kunne logge ind med mit OpenID login.
Gravatar #8 - Norrah
13. jan. 2008 14:57
cybersex er nu altså en god ting...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login