mboost-dp1
michael jackson Muslim ??:X
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
ja forlovet det med 6 år men der står ikke at han havde sex i koranen HmmmVed du hvad det vil sige at fuldbyrde et ægteskab? Spænd lige læderhjelmen.
for helved det er sq da ligemeget hvad mohammed har lavet det allah der har taget ned til ham og sagt at han skal lave en religion :D og allah har sagt til ham hvordan den skal væreKan du høre at det lyder fucked? Allah er kommet ned? Tror du seriøst at der er "kommet noget ned" og kommanderet ham til forskellige ting? Ærgelitg han ikke lige havde en kameramobil ved hånden...
Jeg fatter ikke folk der tror på en religion. Man kunne lige så godt tro på et random eventyr. Eller, det er jo et random eventyr... [spoiler]Det gælder ALLE religioner, ikke kun islam[/spoiler]
Ja, jehovaer er fucked. Søg efter jehova under tagwallen, så kan du se nogle syge facts om dem. (mener jeg)
ja han har lidt ret for ca 500 år siden har det måske været normalt at have sex med 9 årig
er også sikker på den gang var det også normalt i danmark
er også sikker på den gang var det også normalt i danmark
Det var Lot. Det står i 1. Mosebog 19:29-38.
En halv side efter den berømte udslettelse af byerne Sodoma og Gomorra, som troende ynder at citere, når de forklarer hvorfor homoseksuelle skulle skamme sig. Sjovt nok har jeg aldrig hørt en troende kritisere incesten, som er en halv side bagefter.
F.eks. statslederne for de fleste lande i Mellemøsten og USA (Ja, Bush har sagt, at han tager Gud med på råd, når han skal træffe en svær beslutning. Og han vægter Guds råd højere end ekspertens vurderinger).
Det var Lot. Det står i 1. Mosebog 19:29-38.
En halv side efter den berømte udslettelse af byerne Sodoma og Gomorra, som troende ynder at citere, når de forklarer hvorfor homoseksuelle skulle skamme sig. Sjovt nok har jeg aldrig hørt en troende kritisere incesten, som er en halv side bagefter.
F.eks. statslederne for de fleste lande i Mellemøsten og USA (Ja, Bush har sagt, at han tager Gud med på råd, når han skal træffe en svær beslutning. Og han vægter Guds råd højere end ekspertens vurderinger).
seriøst jeg fatter ikke hvad i har imod islam seriøst jeg må indrømme jeg kom til danmark på grund af krigen :D
For 500 år siden, det var lige efter middelalderen, der tror jeg bestemt ikke at det var normalt at knalde 9-årige.
Men selv om det var, så var det dengang, og bestemt noget jeg IKKE tilbeder, ligesom muslimer, den dag i dag, tilbeder en mand der kneppede sin 9-årige niece. Hvorfor tilbeder folk den mand?
Men selv om det var, så var det dengang, og bestemt noget jeg IKKE tilbeder, ligesom muslimer, den dag i dag, tilbeder en mand der kneppede sin 9-årige niece. Hvorfor tilbeder folk den mand?
Som jeg sagde, det er menneskene/samfundet, som er roden til problemerne, og ikke religionen i sig selv. Vores religion er stadig den samme, vi har bare et mere afslappet forhold til den, netop fordi vi har reformeret den.
Vi havde vores reformation for 500 år siden, velkommen til nutiden.
Som jeg sagde, det er menneskene/samfundet, som er roden til problemerne, og ikke religionen i sig selv. Vores religion er stadig den samme, vi har bare et mere afslappet forhold til den, netop fordi vi har reformeret den.
#104 Incest florerer skam også lystig iblandt fundamentalistiske kristne.
Det er jo nærmest kotume indenfor Indre Mission og Jehovas vidner.
Katolske præster kan ikke holde fingrene fra alterdrengene.
Og ja det er rigtigt at Bush er mega-kristen. Han er vist endda Pinsekirke (som tror de taler i tunger og andet sjov).
#108 Det er jo bare fordi han er drama-queen at han whiner så meget.
Han er haram, muslimer ville spytte på ham hvis de så ham.
Det er jo nærmest kotume indenfor Indre Mission og Jehovas vidner.
Katolske præster kan ikke holde fingrene fra alterdrengene.
Og ja det er rigtigt at Bush er mega-kristen. Han er vist endda Pinsekirke (som tror de taler i tunger og andet sjov).
#108 Det er jo bare fordi han er drama-queen at han whiner så meget.
Han er haram, muslimer ville spytte på ham hvis de så ham.
ok undskyld jeg har 1 ting at sige syntes i skulle tage jer lidt sammen og lade være med at kritisere muhammed forhelved han er profet ...
kristen bogen står der næsten det samme som i kuranen ............
kristen bogen står der næsten det samme som i kuranen ............
Jeg vil da kritisere profeten hvis jeg har lyst.
Feks synes jeg hans/guds had mod hunde er fjollet...
Enhver med lidt lommefilosofi i baglommen ved jo at Mohammed bare var bange for de søde små dyr.... LOL. Og nu løber 1 milliard folk rundt og synes hunde er dumme, flot.
Han brød sig heller ikke synderligt om jøder, hvilket hans roman bærer kraftigt præg af.
Feks synes jeg hans/guds had mod hunde er fjollet...
Enhver med lidt lommefilosofi i baglommen ved jo at Mohammed bare var bange for de søde små dyr.... LOL. Og nu løber 1 milliard folk rundt og synes hunde er dumme, flot.
Han brød sig heller ikke synderligt om jøder, hvilket hans roman bærer kraftigt præg af.
Religion er for mentalt hæmmede personer, der ikke kan (eller vil) forholde sig til den virkelige verden. Kort sagt, religion er for overtroiske idioter!
seriøst jeg fatter ikke hvad i har imod islam seriøst jeg må indrømme jeg kom til danmark på grund af krigen :DVi har det sammme imod islam, som vi har imod alt anden religion. Islam er lige så orimitiv som alle andre religioner.
Religion er for mentalt hæmmede personer, der ikke kan (eller vil) forholde sig til den virkelige verden. Kort sagt, religion er for overtroiske idioter!
Han er profet, som er en eller anden fiktiv status. Den har ingen værdi, for en person som ikke tror på det samme eller overhovedet tror på nogen religion.
lade være med at kritisere muhammed forhelved han er profet
Han er profet, som er en eller anden fiktiv status. Den har ingen værdi, for en person som ikke tror på det samme eller overhovedet tror på nogen religion.
Religion er en trossag.
Heldigvis er det sådan i denne del af verden, at de fleste troende mener at deres tro er et mellemværende mellem dem og deres gud. Fred være med det.
Problemet opstår når man mener man skal leve/agere efter en religiøs lov. Det er der man kan kan komme i alvorlig konflikt med 'sit' omgivende samfund.
Så hermed en opfordring:
Selv om du/i læser din/jeres hellige bog som den endegyldige sandhed,
så find en måde at efterleve den som ikke generer dine naboer.
Respekter dem som tror anderledes, og lad dem om at brænde i helvede hvis det kommer til det.
Det kan altid lade sig gøre, det er et spørgsmål om fortolkning.
må freden være med jer
Heldigvis er det sådan i denne del af verden, at de fleste troende mener at deres tro er et mellemværende mellem dem og deres gud. Fred være med det.
Problemet opstår når man mener man skal leve/agere efter en religiøs lov. Det er der man kan kan komme i alvorlig konflikt med 'sit' omgivende samfund.
Så hermed en opfordring:
Selv om du/i læser din/jeres hellige bog som den endegyldige sandhed,
så find en måde at efterleve den som ikke generer dine naboer.
Respekter dem som tror anderledes, og lad dem om at brænde i helvede hvis det kommer til det.
Det kan altid lade sig gøre, det er et spørgsmål om fortolkning.
må freden være med jer
seriøst er tråden lavet om mohammed eller micheal jackson ????????
jeg troede ikke der var så mange danskere der er racister som der er ??
Jaja Salam til alle ikke-haram folk.
Jahelia-analgusto har vist et par reinkarnationer tilbage før han fatter noget.
Kristne tilbeder ikke hvert et ord en pædofil mand har udtalt som var de de direkte ord fra gud.
Det kan være der er kristne der er incestiøse, men ingen af de kristne guddomme dyrker incest....
Medmindre det at jesus sagde "lad de små komme til mig" var en opfordring til noget grimt grimt noget.
Jahelia-analgusto har vist et par reinkarnationer tilbage før han fatter noget.
Korrekt. Og som jeg nævnte tidligere, så forstår jeg ikke, at folk går sådan i selvsving over Muhammed og hans kone, når kristne ikke er meget bedre.Kristne er da en del bedre...
Kristne tilbeder ikke hvert et ord en pædofil mand har udtalt som var de de direkte ord fra gud.
Det kan være der er kristne der er incestiøse, men ingen af de kristne guddomme dyrker incest....
Medmindre det at jesus sagde "lad de små komme til mig" var en opfordring til noget grimt grimt noget.
Hvordan kan noget ikke-eksisterende være noget man skal lytte til???
jeg troede ikke der var så mange danskere der er racister som der er ??Og det kommer fra et overtroisk fjols, der tror på eksistensen af omnipotente væsner...
Hvordan kan noget ikke-eksisterende være noget man skal lytte til???
Racisme har intet med religion at gøre. At størstedelen af newz.dks brugere tænker rationelt og derfor ikke forstod det positive i religion, siger absolut intet om hvorvidt de nyeder et ulogisk had til mennesker med forskellige fysiske udtryk.
Faktisk indikerer det snarere at størstedelen af brugerne IKKE er racister.
Racisme har intet med religion at gøre. At størstedelen af newz.dks brugere tænker rationelt og derfor ikke forstod det positive i religion, siger absolut intet om hvorvidt de nyeder et ulogisk had til mennesker med forskellige fysiske udtryk.
Faktisk indikerer det snarere at størstedelen af brugerne IKKE er racister.
jeg vil sige at kristendom og islam er lige godt og dårligt /så bestemmer men selv hvad men vil være fx jeg har valgt at være muslim og nogle af jer andre syntes at kristendom er bedre !!!!!!
bestemmer selv :D
bestemmer selv :D
...og at kalde os racister er direkte latterligt.
Når folk opfører sig ordenligt (ligecom Crower^) så er vi skide ligeglade med om deres forfædre var vikinger, eller ej.
Når folk opfører sig ordenligt (ligecom Crower^) så er vi skide ligeglade med om deres forfædre var vikinger, eller ej.
#123 Du skal vist lige læse §266B
[...]forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde hæfte eller fængsel indtil 2 år.
Jeg udvander intet.
Racismeparagraffen
Straffelovens §266b omtales i daglig tale som racismeparagraffen. Dens ordlyd er:
Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde hæfte eller fængsel indtil 2 år.
Stk. 2. Ved straffens udmåling skal det betragtes som en skærpende omstændighed, at f
[...]forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde hæfte eller fængsel indtil 2 år.
Jeg udvander intet.
Det er meget stor forskel!
jeg har valgt at være muslimTjaa, har du faktisk selv valgt det, eller er du det fordi dine forældre er det?
Det er meget stor forskel!
ok racist det var nok et lorte ting at bruge min fejl men seriøst lad vær med at svine islam til når i ikke kender den 100%
#anel
jeg tror faktisk ikke der er nogen der modsiger dig af racistiske grunde. (kan selvf. ikke tale for alle)
Vi er nørder og vi tror på at 2+2=4, og at en bold falder ned hvis vi taber den fra 1 meters højde.
Ikke fordi der er love der siger at sådan er det, men fordi sådan siger erfaringen/eksperimenterne os at tingene hænger sammen.
(nu ikke nogen diskution om matematikkens plads i videnskaben, tak :) )
Nørder er historisk set skeptiske over for alle former for religion. (igen, det gælder selvf ikke alle nørder)
/edit - P.S. jeg tror ikke på en skid, ikke engang videnskaben. Der kan altid komme en observation der vender op og ned på højre og venstre.
jeg tror faktisk ikke der er nogen der modsiger dig af racistiske grunde. (kan selvf. ikke tale for alle)
Vi er nørder og vi tror på at 2+2=4, og at en bold falder ned hvis vi taber den fra 1 meters højde.
Ikke fordi der er love der siger at sådan er det, men fordi sådan siger erfaringen/eksperimenterne os at tingene hænger sammen.
(nu ikke nogen diskution om matematikkens plads i videnskaben, tak :) )
Nørder er historisk set skeptiske over for alle former for religion. (igen, det gælder selvf ikke alle nørder)
/edit - P.S. jeg tror ikke på en skid, ikke engang videnskaben. Der kan altid komme en observation der vender op og ned på højre og venstre.
Læs her, hvad racisme betyder: http://dictionary.reference.com/browse/racism
Racismeparagraffen er bare populærnavnet for den konkrete lov. Udover at dække racisme, så dækker den også religion, seksualitet, osv.
Læs her, hvad racisme betyder: http://dictionary.reference.com/browse/racism
Racismeparagraffen er bare populærnavnet for den konkrete lov. Udover at dække racisme, så dækker den også religion, seksualitet, osv.
Hvis nu du fulgte linket, så ville du se, at det er nogle af verdens mest anerkendte opslagsværker, som der benyttes på siden. Og racism kan direkte oversættes til racisme på dansk.
Men hvis du absolut vil have det på dansk, så prøv ordbogen.com:
Men hvis du har en anderledes definition af racisme end resten af verden, så er der ikke noget at gøre ved det.
Hvis nu du fulgte linket, så ville du se, at det er nogle af verdens mest anerkendte opslagsværker, som der benyttes på siden. Og racism kan direkte oversættes til racisme på dansk.
Men hvis du absolut vil have det på dansk, så prøv ordbogen.com:
den tro eller praksis, at visse racer, især den, man selv tilhører, er andre racer overlegne
Men hvis du har en anderledes definition af racisme end resten af verden, så er der ikke noget at gøre ved det.
#137 Men ok så er vi også lidt ude over at vi er racister fordi idioten kalder folk for racister pga vi kritiserer Mohammed, ikke?
Altså dermed er alle pointer om at nogen er racistiske i deres udtalelser i denne tråd jo ligesom kvast med dit link....
Der findes ingen racister kun meninger i denne tråd (hvilket jeg er tilbøjelig til at at anerkende).
Altså dermed er alle pointer om at nogen er racistiske i deres udtalelser i denne tråd jo ligesom kvast med dit link....
Der findes ingen racister kun meninger i denne tråd (hvilket jeg er tilbøjelig til at at anerkende).
På et forum, hvor hovedparten er ateister/ikke-troende er det ikke nemt at finde ret mange muslimer/kristne/jøder/osv... ;)
Og jeg er mindst lige så ateistisk som Richard Dawkins :)
På et forum, hvor hovedparten er ateister/ikke-troende er det ikke nemt at finde ret mange muslimer/kristne/jøder/osv... ;)
Og jeg er mindst lige så ateistisk som Richard Dawkins :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.