mboost-dp1
michael jackson Muslim ??:X
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Nu har du skrevet tre indlæg om at vi ikke skal tale om profeten men ikke hvorfor... Har du berøringsangst, Analguso?
Der er ingen her der siger andet end de eller det nuværende danske samfund anser ham for at være pædofil, fordi han giftede sig med en 6-årig og gik i seng med hende som 9-årig.
Det er hverken noget, du, jeg eller Mohammed kan lave om på... Til gengæld må vi gerne debattere det indtil vi falder døde om.
Der er ingen her der siger andet end de eller det nuværende danske samfund anser ham for at være pædofil, fordi han giftede sig med en 6-årig og gik i seng med hende som 9-årig.
Det er hverken noget, du, jeg eller Mohammed kan lave om på... Til gengæld må vi gerne debattere det indtil vi falder døde om.
Islam er kendetegnet af en flok idioter der synes det er "sejt" at stene smaa piger og drenge til doede.
Hvordan kan nogen snakke positivt om Islam?
Islam er _HVER DAG_ skyld i at uskyldige doer....
Det er fint at Islam ikek kan lide boesser, behoever de at haenge smaa boern pga det?
Islam sucks..
Og det kendetegner meget typisk pro-islamister at de forsoeger at faa folk til ikke at snakke om islam..
Det er meget typisk..
Bange for at Islam bliver vist som den hoax det egentligt er?
Laes FAQ foer du opretter en traad saa.
Og nej, hvorfor skulle jeg lave en bande?
Religion boer afskaffes da det opfordrer til ignorance og idioti..
Laes FAQ.
_ALLE_ indlaeg paa newz.dk laegger op til offentlig debat.
Det er hele pointen med et debat forum ;)
I et muslimsk samfund maa du ikke :P
Nej, din traad er om islam og michael jackson .. :)
Islam er kendetegnet af en flok idioter der synes det er "sejt" at stene smaa piger og drenge til doede.
Hvordan kan nogen snakke positivt om Islam?
Islam er _HVER DAG_ skyld i at uskyldige doer....
Det er fint at Islam ikek kan lide boesser, behoever de at haenge smaa boern pga det?
Islam sucks..
Og det kendetegner meget typisk pro-islamister at de forsoeger at faa folk til ikke at snakke om islam..
Det er meget typisk..
Bange for at Islam bliver vist som den hoax det egentligt er?
Laes FAQ foer du opretter en traad saa.
Og nej, hvorfor skulle jeg lave en bande?
Laes FAQ.
_ALLE_ indlaeg paa newz.dk laegger op til offentlig debat.
Det er hele pointen med et debat forum ;)
I et muslimsk samfund maa du ikke :P
Nej, din traad er om islam og michael jackson .. :)
luk nu røven seriøst du ved ikke en skid om islam fx jeg har læst kuranen og seriøst der står kun gode ting i den og ikke noget krig prøv selv læs den
og ok du har ret det noget lort at mennesker dør osv men det pk af fattigdom og ikke religion tænk over det
og hvorfor tror du at mange danskere flytte til kuranen
og ok du har ret det noget lort at mennesker dør osv men det pk af fattigdom og ikke religion tænk over det
og hvorfor tror du at mange danskere flytte til kuranen
er der ikke en admin der kan lukke min tråd nogle mennesker fatter ikke at det ikke handler om mohammed men om michael jackson
Religion ER ignorance og idioti. Det kan du ikke afskaffe.
Religion ER ignorance og idioti. Det kan du ikke afskaffe.
Host host host..
Saa du HAR laest Korananen, men vaelger bare at ignorere de steder der staar at det er godt at stene folk og slaa andre ihjel?
Eller ser du det som gode ting? :)
Der er fattigdom pga religionen, proev at taenk over det ...
Du kunne faa en hel del ud af at laese mange af de religionsdebatter der har vaeret her paa sitet foer, der er en del religioese som skriver i dem ogsaa..
Hovedpunktet for dem alle er at man _IKKE_ skal tage hverken biblen eller koranen serioest.. MAn skal bare gaette sig til "guidelines" og saa kalde sig religioes..
Nej, du har misforstaaet pointen med newz.dk..
Laes FAQ :)
Men man kan godt vaere ignorant og idiot uden at vaere religioes, ergo er religion IKKE ignorance og idioti..
Det er blot kendetegnet for religioese mennesker.. Ergo vil en afskaffelse af religion medfoere at vi blot har ignorante og idioter istedet :D
( Udover tror jeg aldrig man kan afskaffe religion.. Men vi kan jo forbyde de voldelige religioner til at starte med :D )
Host host host..
Saa du HAR laest Korananen, men vaelger bare at ignorere de steder der staar at det er godt at stene folk og slaa andre ihjel?
Eller ser du det som gode ting? :)
Der er fattigdom pga religionen, proev at taenk over det ...
Du kunne faa en hel del ud af at laese mange af de religionsdebatter der har vaeret her paa sitet foer, der er en del religioese som skriver i dem ogsaa..
Hovedpunktet for dem alle er at man _IKKE_ skal tage hverken biblen eller koranen serioest.. MAn skal bare gaette sig til "guidelines" og saa kalde sig religioes..
Nej, du har misforstaaet pointen med newz.dk..
Laes FAQ :)
Men man kan godt vaere ignorant og idiot uden at vaere religioes, ergo er religion IKKE ignorance og idioti..
Det er blot kendetegnet for religioese mennesker.. Ergo vil en afskaffelse af religion medfoere at vi blot har ignorante og idioter istedet :D
( Udover tror jeg aldrig man kan afskaffe religion.. Men vi kan jo forbyde de voldelige religioner til at starte med :D )
En sten kan ikke flyve, du kan ikke flyve, ergo er du en sten.
:P
En sten kan ikke flyve, du kan ikke flyve, ergo er du en sten.
:P
hvis danmark var ligesom fattig som i fx iraq ville de også dræbe
fx kig på tyrkiet dræber de hinanden der ??NEJ fordi de har et godt sted at leve .
Tænk på krigen i serbian og bosnian har du hørt hvor mange muslimske/bosniske mennersker serberne har dræbt de dræbte også børn ??...
er det også fordi den kristene tro er et lorte tro fordi de dræber ????????
seriøst du langt ude
fx kig på tyrkiet dræber de hinanden der ??NEJ fordi de har et godt sted at leve .
Tænk på krigen i serbian og bosnian har du hørt hvor mange muslimske/bosniske mennersker serberne har dræbt de dræbte også børn ??...
seriøst du langt ude
Ja det er det faktisk. Amerikanerne har altid været stolte af at kæmpe "i guds navn".
er det også fordi den kristene tro er et lorte tro fordi de dræber
Ja det er det faktisk. Amerikanerne har altid været stolte af at kæmpe "i guds navn".
Hehe, er det ikke omvendt ? ;)
Ja, men vi ville ikke goere det til aere for Allah..
Vi ville goere det af helt andre aarsager.. Fx fordi han havde stjaalet noget..
Eller ogsaa er det fordi de ikke har shia muslimer i hovedsaedet? :)
Ja? Og?
Saa fordi serberne draeber boern, er det helt okay at muslimer goer det?
Ja?
Hvorfor tror du at kristen tro er bedre end islamisk tro?
Begge dele or lige fucked..
Det er "langt ude" at man ikke finder massemord og aeresdrab "godt" ..?
Jamen saa vil jeg hellere vaere "langt ude" end "morder" .. :)
Hehe, er det ikke omvendt ? ;)
hvis danmark var ligesom fattig som i fx iraq ville de også dræbe
Ja, men vi ville ikke goere det til aere for Allah..
Vi ville goere det af helt andre aarsager.. Fx fordi han havde stjaalet noget..
Eller ogsaa er det fordi de ikke har shia muslimer i hovedsaedet? :)
Ja? Og?
Saa fordi serberne draeber boern, er det helt okay at muslimer goer det?
Ja?
Hvorfor tror du at kristen tro er bedre end islamisk tro?
Begge dele or lige fucked..
seriøst du langt ude
Det er "langt ude" at man ikke finder massemord og aeresdrab "godt" ..?
Jamen saa vil jeg hellere vaere "langt ude" end "morder" .. :)
ey du er for lille til at fatte noget så tibage til den rigtige tråd
forresten men skulle tro at racist
forresten men skulle tro at racist
når ja grunden til at serberne dræbte de bosniske mennesker er fordi de mener at der kun skal være kristene mennesker og du har ikke læst kuranen så du kan ikke komme og spille klog
jeg synes muhammeds skæg er sexet
[spoiler]se: jeg roste faktisk islam og deres profet, som folk klagede over ikke skete :)[/spoiler]
[spoiler]se: jeg roste faktisk islam og deres profet, som folk klagede over ikke skete :)[/spoiler]
Haha, det er nice comeback..
Saa fordi du ikke forstaar min pointe saa er jeg "for lille til at fatte noget" ?
Hvad med at du aabnede oejnene for en civilisation der rent faktisk stiller spoergsmaal til religion? :)
Saa fordi de kristne draeber boern, saa maa muslimerne ogsaa?
Det er nice logik..
Saa fordi Peter Lundin parterede sin kone, saa maa jeg gerne goere det samme? :)
Ahaha?
Men nu er det jo rent faktisk saadan at en overvejende del af min familie er jehovas vidner ( var, de fleste af dem har set lyset og vendt resten af idioterne ryggen :) ), min kaerestes familie er muslimer og min onkel er buddhist.
Saa jeg tror at jeg har en langt bedre forstaaelse af religion end du kan paastaa at have, specielt hvis vi tager dine indlaeg her til hjertet.. :)
Og bare lige for at saette min pointe, selv min kaerestes familie fortaeller om de grusomheder og syge ting koranen dikterer..
De bruger samme undskyldning som alle andre religioner "Man skal ikke tage det bogstaveligt, bare tage budskaberne i bogen" ...
Hvilket jo kan koges ned til at budskabet er at vi skal draebe alle der ikke har samme tro.. :)
Men ifht. min konklusion om religion, saa er det vel omvendt ;)
Haha, det er nice comeback..
Saa fordi du ikke forstaar min pointe saa er jeg "for lille til at fatte noget" ?
Hvad med at du aabnede oejnene for en civilisation der rent faktisk stiller spoergsmaal til religion? :)
når ja grunden til at serberne dræbte de bosniske mennesker er fordi de mener at der kun skal være kristene mennesker
Saa fordi de kristne draeber boern, saa maa muslimerne ogsaa?
Det er nice logik..
Saa fordi Peter Lundin parterede sin kone, saa maa jeg gerne goere det samme? :)
og du har ikke læst kuranen så du kan ikke komme og spille klog
Ahaha?
Men nu er det jo rent faktisk saadan at en overvejende del af min familie er jehovas vidner ( var, de fleste af dem har set lyset og vendt resten af idioterne ryggen :) ), min kaerestes familie er muslimer og min onkel er buddhist.
Saa jeg tror at jeg har en langt bedre forstaaelse af religion end du kan paastaa at have, specielt hvis vi tager dine indlaeg her til hjertet.. :)
Og bare lige for at saette min pointe, selv min kaerestes familie fortaeller om de grusomheder og syge ting koranen dikterer..
De bruger samme undskyldning som alle andre religioner "Man skal ikke tage det bogstaveligt, bare tage budskaberne i bogen" ...
Hvilket jo kan koges ned til at budskabet er at vi skal draebe alle der ikke har samme tro.. :)
Men ifht. min konklusion om religion, saa er det vel omvendt ;)
Altsaa, hvis man laeser den "nerfede" og "nuvaerende rigtige" version, saa staar der faktisk ikke saa meget daarligt :D
Men eh, det sammer gaelder vel koranen? De oversaetter og oversaetter oversaettelsernes fortolkningers fortolkninger gang paa gang paa gang, saa det til sidst gaar fra "KILL ZE INFIDELS!!!" til "BE HAPPY ON ZE INFIDELS!!!!!" :)
Tilsat lidt tysk accent for fremhaevelsen af islam :P
det ved vi jo godt ikke passer.
Altsaa, hvis man laeser den "nerfede" og "nuvaerende rigtige" version, saa staar der faktisk ikke saa meget daarligt :D
Men eh, det sammer gaelder vel koranen? De oversaetter og oversaetter oversaettelsernes fortolkningers fortolkninger gang paa gang paa gang, saa det til sidst gaar fra "KILL ZE INFIDELS!!!" til "BE HAPPY ON ZE INFIDELS!!!!!" :)
Tilsat lidt tysk accent for fremhaevelsen af islam :P
Med hensyn til Tyrkiet, så er der altså lige det lille problem
der hedder kurderne.
Der er faktisk slået en del mennesker ihjeld i forbindelse med
den konflikt.
Jeg mener at det sidste bombe attentat var 15. juni - 2 uger siden.
Den konflikt har bare ikke så stor presse dækning.
der hedder kurderne.
Der er faktisk slået en del mennesker ihjeld i forbindelse med
den konflikt.
Jeg mener at det sidste bombe attentat var 15. juni - 2 uger siden.
Den konflikt har bare ikke så stor presse dækning.
Koranen bliver fint oversat og fortolket af de mange underlige "imamer" rundt om i verden.. PRaecis som biblen bliver det.
Jeg tror helt reelt at de ville slaa dig ihjel hvis du gik igang med at lave en tegneserie om det..
Muhammed tegningerne udsprang jo af en boernebog om profeten muhammed :)
Jeg har vist en bibel-billedebog et sted ja..
Aha, saa du har laest en oversaettelse og stiller ingen spoergsmaalstegn ved om denne oversaettelse er blevet "modificeret" saa den er "bedre" end den rigtige koran?
Kan du laese arabisk? Nej? Saa har du ligesaa lidt laest koranen som jeg har ..
vi er i den "gamle" traad? Hvad mener du ?
Vi debatterer det du startede? :)
Koranen bliver fint oversat og fortolket af de mange underlige "imamer" rundt om i verden.. PRaecis som biblen bliver det.
Jeg tror helt reelt at de ville slaa dig ihjel hvis du gik igang med at lave en tegneserie om det..
Muhammed tegningerne udsprang jo af en boernebog om profeten muhammed :)
Jeg har vist en bibel-billedebog et sted ja..
Aha, saa du har laest en oversaettelse og stiller ingen spoergsmaalstegn ved om denne oversaettelse er blevet "modificeret" saa den er "bedre" end den rigtige koran?
Kan du laese arabisk? Nej? Saa har du ligesaa lidt laest koranen som jeg har ..
vi er i den "gamle" traad? Hvad mener du ?
Vi debatterer det du startede? :)
Der er masser af oversættelser:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_translations_...
Officielle ?? Hvem bestemmer hvad der er en officiel oversættelse ?
Der er masser af oversættelser:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_translations_...
Officielle ?? Hvem bestemmer hvad der er en officiel oversættelse ?
Læs lige indlægene om Tyrkiet igen. Den del af tråden drejer
sig ikke om religion men om fattigdom.
Jeg er iøvrigt særdeles skeptisk overfor en skarp opdeling af årsager
til krig og vold i religion, fattigdom etc.. Der er ofte nogle
stærke sammenhænge mellem årsagerne.
Læs lige indlægene om Tyrkiet igen. Den del af tråden drejer
sig ikke om religion men om fattigdom.
Jeg er iøvrigt særdeles skeptisk overfor en skarp opdeling af årsager
til krig og vold i religion, fattigdom etc.. Der er ofte nogle
stærke sammenhænge mellem årsagerne.
Det er fandme dig der taler som du har forstand analgusten. Koranen findes i fem udgaver og de er alle på arabisk! SLUT!
Hvis du har en anden koran, så er den haram.
Hvis du har en anden koran, så er den haram.
Officielle ?? Hvem bestemmer hvad der er en officiel oversættelse ?Jeg er ikke klar over det.. "The international community of official quarans"?
Luk nu røven seriøst du ved ikke en skid om islam fx jeg har læst kuranen og seriøst der står kun gode ting i den og ikke noget krig prøv selv læs denEr det godt at en voksen mand har sex med en 9-årig pige? bare svar ja eller nej.
Mht. at det var anderledes dengang, det er rigtig nok, det forsvarer bare ikke rigtigt at folk tilbeder det i dag.
kuranen kan ikke laves i tegneserrie fordi men kan ikke forklar det på denne møde ........
og du siger at men ikke må tegne muhammed .....
muhammed er tegnet mange steder uden problemer men danskerne tegnede ham med bomber og alt muligt lort det var derfor de muslimske lande blev sure ......
og du siger at men ikke må tegne muhammed .....
muhammed er tegnet mange steder uden problemer men danskerne tegnede ham med bomber og alt muligt lort det var derfor de muslimske lande blev sure ......
jeg har seriøst aldrig hørt at han har haft sex med en 9 årig har bare hørt at han har haft flere koner
men han er jo også profet sååå
Analguso vender du lige tilbage når du har forklaret mig om det hav af koraner der findes?
Så kan det være du kan sætte denne fulde griseæder på plads, så jeg kan komme ud af min tilstand af Jahelia....
Jeg skammer mig sgu på vegne af verdens muslimer over din uvidenhed og dine udtalelser.
Der er forresten ingen grund til at spekulere i hvorvidt Mohammed havde sex med en 9-årig. Det er helt sikkert at han havde det.
Så kan det være du kan sætte denne fulde griseæder på plads, så jeg kan komme ud af min tilstand af Jahelia....
Jeg skammer mig sgu på vegne af verdens muslimer over din uvidenhed og dine udtalelser.
Der er forresten ingen grund til at spekulere i hvorvidt Mohammed havde sex med en 9-årig. Det er helt sikkert at han havde det.
Hvorfor er det, at folk kritiserer islam så voldsomt for at Muhammed giftede sig med en 9-årig? Biblen er lige så slem som Koranen - fuld af slaveri, incest, voldtægt og meget andet "godt".
Så er der dem, der siger, at det er ikke det samme, for vi kristne kan godt opføre os ordentligt i modsætning til muslimerne nede sydpå. Det er der noget om, men så er det netop også menneskene, der er fucked up og ikke religionen i sig selv.
Jeg er enig med Anelguso i, at fattigdom har meget at sige. Jeg synes ikke, at det er mærkeligt, at de søger trøst i religion med de barske levevilkår de har. Og at de har folk på magten, som misbruger religionen til at fastholde magten gør det ikke meget bedre.
Så er der dem, der siger, at det er ikke det samme, for vi kristne kan godt opføre os ordentligt i modsætning til muslimerne nede sydpå. Det er der noget om, men så er det netop også menneskene, der er fucked up og ikke religionen i sig selv.
Jeg er enig med Anelguso i, at fattigdom har meget at sige. Jeg synes ikke, at det er mærkeligt, at de søger trøst i religion med de barske levevilkår de har. Og at de har folk på magten, som misbruger religionen til at fastholde magten gør det ikke meget bedre.
Lige som de kristne mennesker i USA, som bare er SÅ civiliserede og bestemt ikke mener at krig er den rigtige løsning på noget som helst. (ironisk kommentar, hvis du skulle være i tvivl.)
Så er der dem, der siger, at det er ikke det samme, for vi kristne kan godt opføre os ordentligt i modsætning til muslimerne nede sydpå.
Lige som de kristne mennesker i USA, som bare er SÅ civiliserede og bestemt ikke mener at krig er den rigtige løsning på noget som helst. (ironisk kommentar, hvis du skulle være i tvivl.)
#87 Det er fordi der ikke sidder nogen her og forsvarer de mere barbariske sider af biblen og skriver at ALT der står i biblen er godt... Du skal være velkommen til at finde de indlæg der priser biblen til skyerne, tvivler på du kan finde dem.
Europæere/kristne kan godt sondre og komme med kildekritik af biblen uden at skulle frygte for deres liv.
Det er en del af vores religionsbevidsthed at man sætter spørgsmålstegn ved troen. (!!!!!!!!!)
Derudover havde Jesus ikke en barnebrud og han gjorde op med præsterne og templernes magt over folk så derfor er han naturligt en bedre repræsentant for Gud i mine øjne end Mohammed med alle hans love og formaninger.
#88 Jeg vil lige tilføje at de amerikanske evangelister INTET har med europæisk lutheranisme at gøre). Lige så lidt som sunnier og shiaer.
Europæere/kristne kan godt sondre og komme med kildekritik af biblen uden at skulle frygte for deres liv.
Det er en del af vores religionsbevidsthed at man sætter spørgsmålstegn ved troen. (!!!!!!!!!)
Derudover havde Jesus ikke en barnebrud og han gjorde op med præsterne og templernes magt over folk så derfor er han naturligt en bedre repræsentant for Gud i mine øjne end Mohammed med alle hans love og formaninger.
#88 Jeg vil lige tilføje at de amerikanske evangelister INTET har med europæisk lutheranisme at gøre). Lige så lidt som sunnier og shiaer.
Der kristne er også fucked, no doubt. For ikke ret længe siden, i en tråd vedr. jehove (tror jeg, nogle quotes fra biblen, tror jeg nok, hvor to døtre drak deres far fuld og blev gravide med ham. Det er da også klamt.
jeg har seriøst aldrig hørt at han har haft sex med en 9 årig har bare hørt at han har haft flere konerDu sikker og beder folk om at holde kæft, fordi du tror de ikke har læst koranen. Du påstår samtidigt at du selv har læst den. Hvosdan kan du misse det med at muhammed blev forlovet med sin 6-årige niece, blev gift med hende og fuldbyrdede ægteskabet da hun var 9? Jeg tror ikke på at du har læst den hele, så lad vær med at prøve at belære folk om noget som du tydeligvis ikke har styr på.
SAa du mener ikke at tekst kan forklares med tekst? Om ikek andet vil billeder vaere en del mere forklarende.. Specielt for boern og unge..
Saa de mordtrusler en boernebogsforfatter modtog fra _MANGE_ muslimer, er bare fantasi?
Muhammedtegningerne fra danmark afkom netop af disse trusler.. Bogen blev endda opgivet fordi forfatteren frygtede saa meget for sit ...
Lol?
Laes koranen bare lidt, og kom saa tilbage ;)
Saa profeter maa gerne voldtage boern? :)
Lige praecis..
Der er dog undtagelser hvis man ser paa flere kristne samfund verden over, men hovedreglen er jo at danmark tillader dette, samt at jeg aldrig i mit liv er blevet truet af en kristen..
Men muslimer har truet mig naesten dagligt i min opvaekst ;)
SAa du mener ikke at tekst kan forklares med tekst? Om ikek andet vil billeder vaere en del mere forklarende.. Specielt for boern og unge..
Saa de mordtrusler en boernebogsforfatter modtog fra _MANGE_ muslimer, er bare fantasi?
Muhammedtegningerne fra danmark afkom netop af disse trusler.. Bogen blev endda opgivet fordi forfatteren frygtede saa meget for sit ...
jeg har seriøst aldrig hørt at han har haft sex med en 9 årig har bare hørt at han har haft flere koner
Lol?
Laes koranen bare lidt, og kom saa tilbage ;)
Saa profeter maa gerne voldtage boern? :)
Lige praecis..
Der er dog undtagelser hvis man ser paa flere kristne samfund verden over, men hovedreglen er jo at danmark tillader dette, samt at jeg aldrig i mit liv er blevet truet af en kristen..
Men muslimer har truet mig naesten dagligt i min opvaekst ;)
for helved det er sq da ligemeget hvad mohammed har lavet det allah der har taget ned til ham og sagt at han skal lave en religion :D og allah har sagt til ham hvordan den skal være
Vi kan godt sondre og komme med kildekritik af biblen uden at skulle frygte for vores liv.
Det stemmer ikke særlig godt overens med den konstante, sønderlemmende kritik, der er af islam ift. andre religioner.
Jeg tror snarere, at det bunder i en kulturkonflikt i stedet for en religionskonflikt. Det er blevet almindeligt at hetze mod islam, fordi folk forbinder islam og muslimer med Mellemøsten, og den verden er meget anderledes og fremmed ift. vores egen. Det ukendte gør os utrygge, og derfor bryder vi os ikke ret meget om islam, som nærmest er blevet et symbol på det fremmede.
Det er en del af vores religionsbevidsthed at man sætter spørgsmålstegn ved troen.
For de flestes vedkommende begrænser de sig eller fokuserer på islam.
seriøst i er underlige men skulle tro at nogle af jer er misundelige på islam ?????
seriøst jeg har fuld respekt for kristentro og jeg er sikker på at der er dårlige sider fra jesus osv ligesom muhammed
seriøst jeg har fuld respekt for kristentro og jeg er sikker på at der er dårlige sider fra jesus osv ligesom muhammed
For de flestes vedkommende begrænser de sig eller fokuserer på islam.Vi havde vores reformation for 500 år siden, velkommen til nutiden.
Desuden har vi haft hele højskole-tiden osv... Læs noget historie.
#98 Jeg kunne ikke drømme om at være misundelig på folk der dagligt laver tvangsritualer og krumspring for at undgå visse ting i verden (bacon, hunde matador-mix osv).
Da gud skabte verden skabte han ALT... At sige nej til nogle ting er at afvise skaber-gaven.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.