Newz.dk abonnement

Slip for reklamerne på newz.dk ved at oprette en bruger og tegne et abonnement.

Manglende features på Newz.dk

Gå til bund
Gravatar

#401 CBM 5. jul. 2017 08:12

#399: det kan være i kan indhente hjælp fra nogle af sidens mere garvede php eksperter (ikke mig, da jeg er php-noob)? :-)
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gravatar

#402 arne_v 5. jul. 2017 19:23

Kan du afsløre lidt om newz.dk's økonomi?

På vej mod konkurs, da pengene forsvinder i et bundløst hul?
Kan lige løbe rundt og det er kun interessen som holder det i luften og I har altså dagjob som skaffer jer brød på bordet?
OK, der burde faktisk være penge til at få lavet nogle ting men I har travlt med andre ting?
Pengene vælter ind og I har ikke tid fordi der skal træffes en vigtig beslutning om ferrarien skal være rød eller sort?

The greater danger for most of us lies not in setting our aim too high and falling short; but in setting our aim too low, and achieving our mark.
Gravatar

#403 gramps2 6. jul. 2017 09:26

Nu er Newz skjult i regnskabet, men Manatee havde et overskud i sidste regnskabsår på 102 t. kr. ifølge regnskabet på cvr.dk.
Gravatar

#404 CBM 6. jul. 2017 10:32

arne_v (402) skrev:

Kan du afsløre lidt om newz.dk's økonomi?

På vej mod konkurs, da pengene forsvinder i et bundløst hul?
Kan lige løbe rundt og det er kun interessen som holder det i luften og I har altså dagjob som skaffer jer brød på bordet?
OK, der burde faktisk være penge til at få lavet nogle ting men I har travlt med andre ting?
Pengene vælter ind og I har ikke tid fordi der skal træffes en vigtig beslutning om ferrarien skal være rød eller sort?

den skal naturligvis være sort :-)
Redigeret
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gravatar

#405 modgaard 6. jul. 2017 10:34

Lad os bare sige, at vi ikke overlever på indtjening fra Newz, men at lysten og interessen heldigvis fortsat er der. Udviklingen på sitet er hele tiden en afvejning i forhold til de andre projekter, vi også arbejder på, og som har en god del at sige ift. det med overlevelse.
https://newz.dk
Gravatar

#406 Kian 19. jul. 2017 10:50

Jeg ved ikke om det er nævnt meeeen når man logger ind så burde man blive sendt til den side man var på før man loggede ind. Jeg er træt af at hoppe ind og ville kommentere på en side > login og så blive sendt til forsiden. Jeg vil hellere tilbage til den side hvor jeg kunne kommentere...
I'm gay, I'm wacky! its all about me and my boyfriend being gay... cv: http://www.pixlr.dk
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login