mboost-dp1

Listen 'Tråde med ulæste indlæg.'


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
4. jan. 2008 18:53
... bør kun indeholde tråde fra enten newz.dk eller Railgun afhængigt af hvilken side man besøger. Evt. som en option.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
4. jan. 2008 19:09
Det er smidt i trac/todo, da vi er flere som savner den mulighed
Gravatar #3 - Dreadnought
4. jan. 2008 20:18
Det kommer vel sammen med filteret til listen.
Gravatar #4 - vandfarve
4. jan. 2008 20:34
Og for at tilføje en ting:

I samme liste vil jeg gerne se, hvem der har skrevet tråden. Eksempelvis læser jeg samtlige tråde fra nogle personer (Crewet, Anelguso m.fl.), mens jeg aldrig vil røre de tråde, der er skrevet af andre personer (Ingen nævnt - ingen glemt). Det vil gøre det lidt nemmere at vælge de tråde, som man finder interessante.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
4. jan. 2008 20:54
#4 Altså hvem der har startet tråden?
Gravatar #6 - Acro
4. jan. 2008 22:20
Jeg er faktisk uenig. Jeg synes, at det vil være besværligt, hvis jeg skal klikke rundt imellem nuværende og fremtidige sektioner for at se, om der er svar. Jeg vil langt hellere have en fælles oversigt, der viser alt.
Gravatar #7 - rackbox
4. jan. 2008 22:21
#6 hvad med at gøre det valgfrit for folket? Jeg ville også foretrække at kunne vælge forum for én sektion...
Gravatar #8 - trylleklovn
4. jan. 2008 22:24
#6 Indtil videre, er den eneste forskel på "newz.dk" og "Railgun" tabs'ne, "Forsiden"-linket. Samtlige andre links er det samme i begge "tabs". Hvis der ikke sker en eller anden, i det mindste valgfri, seperation af de to områder, så har jeg svært ved, at se hvad formålet i, at dele siden op i to dele og ikke bare benytte tags til inddeling af nyheder, er.
Gravatar #9 - Norrah
4. jan. 2008 22:27
#6 jeg må faktisk støtte op omkring acro denne gang. Det er helt sikkert ikke en feature jeg savner.

Det vil blot irritere mig hvis jeg har skrevet noget inde i railgun, at jeg så skal hoppe der over for at checke det der.
Samt at jeg er faldet over en diskution eller 2 i newz som da var udvidende, som jeg ikke havde læst ved railgun.

Hvis det endelig skal laves, så ser jeg det ikke nødvendigt som standard. Sådan noget pjat kan man slå til hvis man ønsker at hæmme sig selv.
Gravatar #10 - rackbox
4. jan. 2008 22:38
#9 jeg må have misforstået et-eller-andet i så fald. Jeg taler ikke for en opdeling af "interessante tråde", men af "nye tråde"... Det gør Acro åbenbart også, viser det sig :)
Gravatar #11 - Dreadnought
4. jan. 2008 23:55
#6+9 Det er kun den øverste liste jeg skrev om. Hvis jeg får forvildet mig over i en tråd på Railgun vil jeg da gerne have den med i min liste over interessante tråde. Jeg savner bare at kunne sortere i den øverste liste.
Gravatar #12 - XorpiZ
5. jan. 2008 10:58
Jeg støtter op om dette forslag.

(:D)
Gravatar #13 - kinaholm
5. jan. 2008 16:49
Samme her .. Jeg ville elske at kunne sortere nye tråde fra Railgun fra, under Tråde med ulæste indlæg :)
Gravatar #14 - T-Hawk
6. jan. 2008 00:59
For at tilfølge noget, kunne det være fantastisk hvis man også kunne slippe for dem i de forskellige kategorier...
Hvad er pointen i ikke at besøge railgun.dk, hvis dens nyheder fylder nyhedsforummet, og omvendt.

Bare en option kunne være kanon.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login