mboost-dp1

Kontakt til staff?


Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
30. dec. 2007 18:18
Jeg skrev for to dage siden en mail til [email protected] - og har endnu ikke modtaget svar.

Det skyldes formentlig ferie og den slags pjat, men ville lige høre, om der er andre, der har oplevet lange svartider også?
Gravatar #2 - TullejR
30. dec. 2007 18:20
De arbejder gratis! Du har intet at brokke dig over! Klik på nogle flere bannere, så kan det være de svarer, og laver en edit-funktion! :-)
Gravatar #3 - rackbox
30. dec. 2007 18:23
#1 vi modtager en bunke af mail på størrelse med rundetårn hver dag (hvis vi printede dem ud på meget tykt papir). Derudover er indholdet af din mail af en karakter, der ikke blot besvares af "den første, der tilfældigvis får tid", hvorfor du må påregne en lidt længere svarfrist.
Gravatar #4 - XorpiZ
30. dec. 2007 18:52
#2

Det var såmænd ikke brok :) Ren nysgerrighed.

#3

Helt i orden - tak for feedback. Frygtede lidt, at den måske var forsvundet eller røget i spam-filter. Det sker jo indimellem.

Men jeg væbner mig med tålmodighed :D
Gravatar #5 - Pernicious
8. jan. 2008 21:32
Kan da lige nævne at jeg, efter udsendelsen af en pæn mængde mails i slutningen af december, med mig selv som afsender, har fået pænt mange svar. Dem er jeg ved at tygge mig igennem. Er ikke færdig endnu, beklager på forhånd den lange svartid, men skal nok få dem svaret alle sammen.
Gravatar #6 - Cloud02
8. jan. 2008 22:15
#5
Out of office meddelelser? >:D
Gravatar #7 - rackbox
8. jan. 2008 22:17
#6 nej, newz.dk er en meget arrogant virksomhed, på lige fod med skattemyndighederne og PostDanmark. Det er os, der har fat i den lange ende, og vi nyder at se vores brugere pines over uvisheden om deres mail er nået frem eller ej :P

On topic: Det kan muligvis godt være en god idé...
Gravatar #8 - Cloud02
8. jan. 2008 22:19
#7
Noget sige rmig at du ikke fattede min joke ...
Gravatar #9 - rackbox
8. jan. 2008 22:23
#8 den fløj åbenbart over hovedet på mig :P Men det er vel stadigvæk en mulighed at sende "Tak for din mail. Der kan være lang vartid afhængig af... blablabla" tilbage...

Måske er det for meget... Blot en strøtanke baseret på din joke :P
Gravatar #10 - freesoft
9. jan. 2008 16:36
#5
Blev der sendt til alle brugere?
For jeg har ikke modtaget noget.
Gravatar #11 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 16:40
#10
Nej, kun til dem vi bedst kan lide :P
Gravatar #12 - Pernicious
9. jan. 2008 17:06
#5

Der blev sendt til alle brugere, til den e-mail-adresse som man har registreret sig med.
Gravatar #13 - illishar
10. jan. 2008 12:40
#9 En kvitteringsmail, helt klart!
Og der bør også være et link til en midi ventemelodi, som man så kan lytte til. :P
Gravatar #14 - freesoft
11. jan. 2008 14:01
#11
Jeg forstår :-P

Kan måske være mit lille, super anti-spam sikre + tegn :)
Gravatar #15 - Norrah
11. jan. 2008 16:59
#11 det forklare en del, jeg har aldrig så meget som modtaget en mail fra jer, selvom i har sagt i har sendt det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login