mboost-dp1

Hvornår kommer der en mobilside??


Gå til bund
Gravatar #1 - xenocrates
7. mar. 2013 10:46
Nu skriver vi altså 2013 og stort set alle teknologi-orienterede sider, med respekt for sig selv, har taget imod mobilbrugerne med åbne arme og en eller anden form for mobilversion af deres side.

Hvornår er det Newz.dk's tur til at gøre dette? Jeg ved emnet er blevet vendt to gange før på forummet (siden 2008), men der er ikke sket noget endnu. Så hvad bliver det til, drenge?

Det kan da ikke passe, at vi stadig, den dag i dag, skal trækkes med den tunge desktop-version, når vi browser rundt på newz.dk fra vores smartphones. Selv med de store skærme, er det stadig umuligt at læse nyheden uden at skulle zoome ind og undgå at køre fra side til side, så man kan læse hele teksten.

Er jeg alene om at have denne holdning?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
7. mar. 2013 10:50
Sjovt, jeg har lige efterspurgt deres API. Der var noget med, at der var en eller anden, som lavede et eller andet til Windows Phone. De har også en Windows 8-app.

Man kan med god vilje godt få SNES til at lave siden om til en mobilside efter hentning, men det er en fjollet lappeløsning.
Gravatar #3 - gramps
7. mar. 2013 12:17
Jeg håber på at næste iteration af Newz.dk (hvornår det så end bliver) kommer med responsivt design ala. smashingmagazine.com eller ing.dk. På den anden side, så sker det nok kun hvis Microsoft leverer noget nyt som kan understøttes på en ny måde, som vi så det med IE9 og Windows 8.
Gravatar #4 - Daniel-Dane
7. mar. 2013 12:54
http://newz.dk/forum/newz-dk/for-store-reklamer-12...

Vi skal ikke regne med en app-version i hvert fald.
Gravatar #5 - gramps
7. mar. 2013 12:57
#4
Hvis de overflødiggør en app-version ved at indføre responsivt design (og venter et par år, så mindste betydningsfulde Android-version er 4.1), så er jeg ligeglad. De to sider jeg linkede til i #3 virker fremragende i Chrome.
Gravatar #6 - Daniel-Dane
7. mar. 2013 13:20
Tja, jeg har ingen problemer med hastigheden på mobilen. Det er nok snarere opsætningen, der er problemet. Folk klager over at skulle zoome og flytte meget rundt på skærmen.
Gravatar #7 - johnny_newz
8. mar. 2013 07:24
gramps (5) skrev:
#4
Hvis de overflødiggør en app-version ved at indføre responsivt design (og venter et par år, så mindste betydningsfulde Android-version er 4.1), så er jeg ligeglad. De to sider jeg linkede til i #3 virker fremragende i Chrome.


Præcist - vi har også set det på www.thenextweb.com :o)
Gravatar #8 - Fjolle
8. mar. 2013 08:30
Bostonglobe.com har også sådan et design...
Gravatar #9 - gramps
8. mar. 2013 09:55
#7
Det tager jeg som et hint til hvad næste version af Newz bliver.

smashingmagazine.com og ing.dk var i øvrigt bare to eksempler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login