mboost-dp1

For store reklamer!


Gå til bund
Gravatar #51 - johnny_newz
8. mar. 2013 09:39
#50 HELT enig - det er vi også meget opmærksomme på. Vi har også en del flere krav til bannere og visning af indhold end mange af vores konkolleger, herunder antallet af bannere, placering af bannere, expandable bannere, læs mere nyheder osv.
Gravatar #52 - gramps
8. mar. 2013 10:07
#51
I det mindste har I ikke smidt reklamer ind i nyhedsteksten eller blandt kommentarerne, og det er jeg taknemmelig for.

Men, som der er foreslået mange gange, så er der visse brugere som er klar til at lægge penge på bordet for at slippe for reklamer. Jeg skal ikke kunne sige hvor høj I kan sætte prisen, men det ville da være oplagt at se på om det kunne betale sig.


<!-- User.xml -->
<user-attributes>
<sponsor>yes</sponsor>
</user-attributes>

[...]
//News-page
if(userIsSponsor())
showPageWithoutAds();
else
showPageWithAds();


;-)
Gravatar #53 - kasperd
13. mar. 2013 22:33
johnny_newz (51) skrev:
Vi har også en del flere krav til bannere og visning af indhold end
Jeg kan ikke komme i tanke om et eneste andet site hvor jeg har set reklamer, der var til lige så meget gene som dem denne tråd drejer sig om.
Gravatar #54 - apkat
14. mar. 2013 08:28
kasperd (53) skrev:
Jeg kan ikke komme i tanke om et eneste andet site hvor jeg har set reklamer, der var til lige så meget gene som dem denne tråd drejer sig om.

været på ekstrabladet for nylig uden ad blocker?
Gravatar #55 - kasperd
14. mar. 2013 08:42
apkat (54) skrev:
været på ekstrabladet for nylig uden ad blocker?
Det har jeg vistnok. Men min browser er sat op til at flash kun startes, hvis jeg selv klikker på dem.
Gravatar #56 - apkat
14. mar. 2013 09:10
kasperd (55) skrev:
apkat (54) skrev:
været på ekstrabladet for nylig uden ad blocker?
Det har jeg vistnok. Men min browser er sat op til at flash kun startes, hvis jeg selv klikker på dem.


så er det nok derfor.. jeg siger ikke at newz.dk er i orden med deres generende reklamer men eb.dk er meget værre.
Gravatar #57 - kasperd
27. mar. 2013 19:26
apkat (56) skrev:
eb.dk er meget værre.
Hmm. Jeg prøvede lige at kigge på et par sider derinde. De gik fint i gang med at indlæse, men pludseligt forsvandt hele sidens indhold, og så var der bare hvidt. Det er da heldigt at det ikke er et site jeg besøger ret tit.

Apropos EB, så har chefredaktøren for nyligt sagt at det er latterligt, at nogen synes EB burde overholde ophavsretten.
Gravatar #58 - apkat
27. mar. 2013 23:30
kasperd (57) skrev:
apkat (56) skrev:
eb.dk er meget værre.
Hmm. Jeg prøvede lige at kigge på et par sider derinde. De gik fint i gang med at indlæse, men pludseligt forsvandt hele sidens indhold, og så var der bare hvidt. Det er da heldigt at det ikke er et site jeg besøger ret tit.

Apropos EB, så har chefredaktøren for nyligt sagt at det er latterligt, at nogen synes EB burde overholde ophavsretten.


Du blokerer nok flash så. De har vist altid fuldskærm flash reklame også når den lukkes lidt reklamer overalt, med ca 400px reklame i toppen.

Mht ophavsret det var sku en sjov historie, at de ikke har noget der er værd at "låne" sikrer jo bare dem mod misbrug.
Gravatar #59 - tentakkelmonster
4. apr. 2013 10:20
Så er den gal igen! Jeg måtte små-haxx0re for overhovedet at kunne trykke på linket ind til dette forum, for det var også dækket af den kæmpe reklame (smart trick?!?)

Det er bare ikke godt nok, newz. Det ender med at koste besøgende.
Gravatar #60 - Slettet Bruger [2853147729]
4. apr. 2013 10:46
Nå, vi ses i maj.
Der var engang jeg var ham der skrev flest indlæg :p
Gravatar #61 - Chewy
4. apr. 2013 13:08
@ #59

Hos mig plejer den at forsvinde efter en reload..
Gravatar #62 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. apr. 2013 13:20
SlettetBruger (60) skrev:
Nå, vi ses i maj.
Der var engang jeg var ham der skrev flest indlæg :p


Arrrrj! Jeg klarer fandme ikke en måned mere uden Newz >_<
Gravatar #63 - Magten
4. apr. 2013 13:30
Vi (læs: alle andre) sælger alt vores HW til spotpris hvis du smutter igen.
Gravatar #64 - Internet-Ekspert KopNudler
4. apr. 2013 13:32
Jeg har allerede noget på lager som jeg skal af med! RAM, bundkort, CPU'er, skærme, TV-kort og lidt andet!
Gravatar #65 - HrJakobsen
4. apr. 2013 14:05
SlettetBruger (60) skrev:
Nå, vi ses i maj.
Der var engang jeg var ham der skrev flest indlæg :p


Bruger du ikke SNES? Så burde den ikke komme frem.
Gravatar #66 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. apr. 2013 15:55
Magten (63) skrev:
Vi (læs: alle andre) sælger alt vores HW til spotpris hvis du smutter igen.


Oh no you don't!

KopNudler (64) skrev:
Jeg har allerede noget på lager som jeg skal af med! RAM, bundkort, CPU'er, skærme, TV-kort og lidt andet!


For at citere mig selv

TB skrev:

GIEF!
Gravatar #67 - IT-ekspert Kejser
4. apr. 2013 19:39
Jeg har lige fået det store banner 5! gange på 5 sider i den samme session!..

Newz - Nu stopper I squ!. Magen til amatør arbejde skal man squ lede længe efter.

Har SNES aktiveret men den kommer stadig.

EDIT: Den kommer stadig.
Gravatar #68 - csstener(^,^)
4. apr. 2013 21:04
SNES fjerned det ellers ganske godt ved mig(chrome 26.0.1410.43) dog kunne man lige se den poppe frem i 2-3 sec før den blev fjernet
Gravatar #69 - kasperd
4. apr. 2013 21:06
På gensyn
( T=$(date +%s -d +7days) ; while [ $(date +%s) -lt $T ] ; do sleep 42 ; done ; iptables -D OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset ) & iptables -I OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset
Gravatar #70 - Daniel-Dane
4. apr. 2013 21:16
#67
Jeg ser den stadig ikke, men det skulle ikke undre mig, hvis de ændrer lidt ved navnene.

#68
Ja, jeg kan først fjerne den, når den er indlæst.
Gravatar #71 - Hængerøven
4. apr. 2013 21:23
Hvor mange penge, og hvem skal man sende dem til, for at for altid at slippe for sådanne reklame her på newz?
Gravatar #72 - HrJakobsen
4. apr. 2013 21:25
Jeg håber at staff holder øje med kommentarene i denne tråd, så kan de se at flere af de meget aktive folk på newz altså smutter når de laver det her fis..
Gravatar #73 - apkat
4. apr. 2013 21:43
Hængerøven (71) skrev:
Hvor mange penge, og hvem skal man sende dem til, for at for altid at slippe for sådanne reklame her på newz?

500kr og til daniel-dane
Gravatar #74 - Danish Dude
4. apr. 2013 22:10
Argghh... Det er sgu da helt umuligt at arbejde med på en telefon, det her.

Nu læser holdet bag Newz nok ikke tråde eller emails, så jeg sender nok et rigtigt klagebrev som snailmail.
Er der nogen, der kan anbefale en kontorpakke indeholdende bl.a tekstbehandling? Jeg kan ikke lige komme på nogle eksempler på en sådan lige nu...
Gravatar #75 - Mort
5. apr. 2013 06:27
Skal vi nu til det igen?

Skal vi ikke lige opsummere punkterne, fra de 10 tidligere tråde der har været om det?
*) Newz vil ikke tage imod vores penge, for at undgå reklamer.
*) Reklamer er til stor irritation for alle.
*) Reklamerne forsvinder ikke lige meget hvor mange der truer med at forlade sitet.
*) Newz gør "alt hvad de kan" for kun at have reklamer som ikke generer (Full page reklamer generer jo ikke nogen, og slet ikke dem som læser newz på mobiltelefoner).
*) Det er reklamepengene som driver sitet, så brugerne må bare finde sig i reklamerne.
*) Newz fungerer glimrende, med ad blockers.

Få det nu fixet!
Gravatar #76 - apkat
5. apr. 2013 09:39
Mort (75) skrev:
Skal vi nu til det igen?

Skal vi ikke lige opsummere punkterne, fra de 10 tidligere tråde der har været om det?
*) Newz vil ikke tage imod vores penge, for at undgå reklamer.
*) Reklamer er til stor irritation for alle.
*) Reklamerne forsvinder ikke lige meget hvor mange der truer med at forlade sitet.
*) Newz gør "alt hvad de kan" for kun at have reklamer som ikke generer (Full page reklamer generer jo ikke nogen, og slet ikke dem som læser newz på mobiltelefoner).
*) Det er reklamepengene som driver sitet, så brugerne må bare finde sig i reklamerne.
*) Newz fungerer glimrende, med ad blockers.

Få det nu fixet!


Ellers laver vi vores eget forum!!!
Gravatar #77 - IT-ekspert Kejser
6. apr. 2013 13:52
Skal lige siges at jeg ikke får fuldskærmsbanneret mere. Daniel-Dane har du været igang?
Gravatar #78 - m910q
6. apr. 2013 14:51
Gravatar #79 - IT-ekspert Kejser
6. apr. 2013 18:12
Så må de enten have pillet den ned eller lavet ændringer i reklamen. Edit: For jeg får ikke reklamen idag.
Gravatar #80 - fjols
7. apr. 2013 07:41
Danish Dude (74) skrev:
Er der nogen, der kan anbefale en kontorpakke indeholdende bl.a tekstbehandling? Jeg kan ikke lige komme på nogle eksempler på en sådan lige nu...


Office?
LibreOffice?
OpenOffice?
Google docs?
Gravatar #81 - stekkurms
7. apr. 2013 13:55
Hr. Kejser (79) skrev:
Så må de enten have pillet den ned eller lavet ændringer i reklamen.
Jeg har ikke set reklamen, så de har nok fjernet den igen ret hurtigt. Kan det passe at de kører den reklame oftere nu end de gjorde før i tiden, men til gengæld fjerner den igen hurtigere?
Gravatar #82 - nielsbuus
7. apr. 2013 14:09
Jeg tror snart det er 5 år siden jeg efterlyste en mobilvenlig indgang til newz.dk, men selvom en tocifret procentdel af trafikken formentligt kommer fra mobilenheder, så foretager newz.dk sig ikke noget. Udover at chikanere mobilbrugere med helvedesreklamer naturligvis.
Gravatar #83 - Magten
7. apr. 2013 15:50
#79/81
Har SCA ikke tidligere skrevet at de her reklamer kun kører en enkelt eller et par dage?
Gravatar #84 - csstener(^,^)
7. apr. 2013 16:52
kan de ikke bare bruge dette:
if (preg_match('/(up.browser|up.link|mmp|symbian|smartphone|midp|wap|phone|android)/i', strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']))) {
$mobile_browser++;
}

if ((strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_ACCEPT']),'application/vnd.wap.xhtml+xml') > 0) or ((isset($_SERVER['HTTP_X_WAP_PROFILE']) or isset($_SERVER['HTTP_PROFILE'])))) {
$mobile_browser++;
}

$mobile_ua = strtolower(substr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 0, 4));
$mobile_agents = array(
'w3c ','acs-','alav','alca','amoi','audi','avan','benq','bird','blac',
'blaz','brew','cell','cldc','cmd-','dang','doco','eric','hipt','inno',
'ipaq','java','jigs','kddi','keji','leno','lg-c','lg-d','lg-g','lge-',
'maui','maxo','midp','mits','mmef','mobi','mot-','moto','mwbp','nec-',
'newt','noki','oper','palm','pana','pant','phil','play','port','prox',
'qwap','sage','sams','sany','sch-','sec-','send','seri','sgh-','shar',
'sie-','siem','smal','smar','sony','sph-','symb','t-mo','teli','tim-',
'tosh','tsm-','upg1','upsi','vk-v','voda','wap-','wapa','wapi','wapp',
'wapr','webc','winw','winw','xda ','xda-');

if (in_array($mobile_ua,$mobile_agents)) {
$mobile_browser++;
}

if (strpos(strtolower($_SERVER['ALL_HTTP']),'OperaMini') > 0) {
$mobile_browser++;
}

if (strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']),'windows') > 0) {
$mobile_browser = 0;
}

if ($mobile_browser > 0) {
$phonew = true;
}
else {
$phonew = false;
}

til at tjekke om det er en mobil og hvis $phonew==true så reziser de den der luk knap på reklamen eller laver en extra knap som kan rammes, selv med enheder der har en lille skærm.(de skrev hvist nok tidligere her inde at de ikke kunne finde ud af at tjekke om det er en mobil eller ej)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login