mboost-dp1
Farvel newz.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
nu vi er ved ting der ikke funger så godt i den nye newz version, så har jeg bemærket at den øverste page bar ikke virker sønderlig godt i IE 7 (ved ikke om det også er et problem i andre browsere). Det er slet ikke muligt at klikke på linksene, hvilket betyder man er nød til at gå ned i bunden af siden for at skifte til side 2 - det er sådan lidt generende.
En mulighed for at gå direkte ind på en bestemt side (eller blot sidste side) i forum-oversigten ville også være rar.
En mulighed for at gå direkte ind på en bestemt side (eller blot sidste side) i forum-oversigten ville også være rar.
#100,
Hvorvidt der kommer edit på eller ej kommer 100% an på afstemningen. Der bliver ikke noget med at vi pludselig trækker argumenter op af hatten om hvorfor den ikke skal være der alligevel, hvis der er flertal for det.
Hvis der er flere der har stemt ja, hvad enten om det er det ene eller det andet "ja", kommer der edit.
Hvis der bliver flertal for nej, bliver der ikke nogen edit.
"Ligeglad" og "hvad snakker du om" stemmerne kommer ikke til at have noget at sige.
Der er ingen der på noget som helst tidspunkt har skrevet eller sagt andet, i denne omgang, så jeg stiller mig noget uforstående overfor hvorfor du tror at vi vil forsøge at "snyde" Jer.
Det er en offentlig afstemning, som alle kan se resultatet af.
Hvorvidt der kommer edit på eller ej kommer 100% an på afstemningen. Der bliver ikke noget med at vi pludselig trækker argumenter op af hatten om hvorfor den ikke skal være der alligevel, hvis der er flertal for det.
Hvis der er flere der har stemt ja, hvad enten om det er det ene eller det andet "ja", kommer der edit.
Hvis der bliver flertal for nej, bliver der ikke nogen edit.
"Ligeglad" og "hvad snakker du om" stemmerne kommer ikke til at have noget at sige.
Der er ingen der på noget som helst tidspunkt har skrevet eller sagt andet, i denne omgang, så jeg stiller mig noget uforstående overfor hvorfor du tror at vi vil forsøge at "snyde" Jer.
Det er en offentlig afstemning, som alle kan se resultatet af.
Som tilføjelse til #102 så jeg iøvrigt også gerne en "tjek for nyeste indlæg" mulighed her i debatten - når man refresher siden ryger man tilbage til side 1, hvilket ikke er særlig fedt.
og til klh synes jeg det er yderst positivt at se at staff rater ens indlæg for irrelevant når man påpeger fejl og mangler på siden - specielt når debatten i forvejen går på manglende funktionalitet.
og til klh synes jeg det er yderst positivt at se at staff rater ens indlæg for irrelevant når man påpeger fejl og mangler på siden - specielt når debatten i forvejen går på manglende funktionalitet.
#1 - Jeg er så utroligt enig med din holdning. Jeg kom også til for godt et år siden skulle jeg mene, og havde inden da læst med i over 3 år, og jeg elskede den her side. Sjove og kloge mennesker jeg ligefrem så op til, og ligeledes interessante, skæve og sjove nyheder. Da det så ændrede sig forsøgte jeg med en portion god vilje at tjekke siden dagligt, om ikke andet så for at læse indlæg fra de folk der før har fået mig til at grine højlydt eller fået mig til at studse over deres ofte velskrevne syn på tingene. Men de forsvandt stille og roligt, desværre.
Nu er jeg næsten holdt op med at tjekke siden, højst et par gange om måneden, og det ofte blot for at se om sitet bevæger sig tilbage til de gode gamle dage...
Nu er jeg næsten holdt op med at tjekke siden, højst et par gange om måneden, og det ofte blot for at se om sitet bevæger sig tilbage til de gode gamle dage...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.