mboost-dp1

Din nyhed er slettet


Gå til bund
Gravatar #1 - Montago.NET
24. okt. 2013 09:10
Hej Montago.NET

Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan findes tid blandt staff til at skrive den. Du er velkommen til selv at skrive en tekst til nyheden og indsende den igen.

Mvh

newz.dk


Det må være en fed forretning IKKE at røre en finger selv for at holde et site kørende...
Gravatar #2 - mfriis
24. okt. 2013 09:15
Montago.NET (1) skrev:
Hej Montago.NET

Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan findes tid blandt staff til at skrive den. Du er velkommen til selv at skrive en tekst til nyheden og indsende den igen.

Mvh

newz.dk


Det må være en fed forretning IKKE at røre en finger selv for at holde et site kørende...


Det er vel ikke ngoet nyt at staff kun har tid til at skrive de "store" nyheder og forventer indsenderen selv skriver teksten hvis de ikke gidder.

Konkurrencerne kræver endda du gør det (da det er forfatteren og ikke indsederen der får credit)
Gravatar #3 - apkat
24. okt. 2013 10:06
Montago.NET (1) skrev:
Hej Montago.NET

Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan findes tid blandt staff til at skrive den. Du er velkommen til selv at skrive en tekst til nyheden og indsende den igen.

Mvh

newz.dk


Det må være en fed forretning IKKE at røre en finger selv for at holde et site kørende...


Vi kunne evt starte vores egen side med nyheder og community og tjene fedt på det?

Hvad siger du til det?
Gravatar #5 - gramps
24. okt. 2013 11:14
PHP-Ekspert Thoroughbreed (4) skrev:
http://peecee.dk/uploads/102013/image8.jpg


http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/2...
Gravatar #6 - Montago.NET
25. okt. 2013 10:03
Genialt at rate mit første indlæg "Irrelevant" ....

mfriis (2) skrev:

Det er vel ikke ngoet nyt at staff kun har tid til at skrive de "store" nyheder og forventer indsenderen selv skriver teksten hvis de ikke gidder.

Konkurrencerne kræver endda du gør det (da det er forfatteren og ikke indsederen der får credit)


mht konkurrencer giver det fin mening.

men i det daglige burde staff i langt højere grad renskrive nyheder for at holde sitet kørende og dermed interessant..

hvis de ikke får noget for at gøre det, kan jeg godt forstå de ikke gider.
Gravatar #7 - mfriis
25. okt. 2013 12:08
Montago.NET (6) skrev:
Genialt at rate mit første indlæg "Irrelevant" ....

mfriis (2) skrev:

Det er vel ikke ngoet nyt at staff kun har tid til at skrive de "store" nyheder og forventer indsenderen selv skriver teksten hvis de ikke gidder.

Konkurrencerne kræver endda du gør det (da det er forfatteren og ikke indsederen der får credit)


mht konkurrencer giver det fin mening.

men i det daglige burde staff i langt højere grad renskrive nyheder for at holde sitet kørende og dermed interessant..

hvis de ikke får noget for at gøre det, kan jeg godt forstå de ikke gider.

Jeg mener de er aflønnet efter mængden af nyheder de skriver. Så de regulerer det jo sådan set selv.

Jo færre nyheder, jo færre cafe penge.

Jeg har i øvrigt ikke rated dit indlæg irrelevant. Det mener jeg ikke man kan med første indlæg i en tråd. Trods alt den der sætter relevansen :)
Gravatar #8 - Montago.NET
25. okt. 2013 13:33
#7

Det er skvatnakkerne til Pewbe og Apkat som har rated mit indlæg/spørgsmål Irrelevant

---

Hvis de får penge pr indlæg forstår jeg slet ikke hvorfor de ikke skriver nogle flere.

så jeg tvivler på at det er tilfældet.
Gravatar #9 - csstener(^,^)
25. okt. 2013 15:24
apkat (3) skrev:
Montago.NET (1) skrev:
Hej Montago.NET

Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan findes tid blandt staff til at skrive den. Du er velkommen til selv at skrive en tekst til nyheden og indsende den igen.

Mvh

newz.dk


Det må være en fed forretning IKKE at røre en finger selv for at holde et site kørende...


Vi kunne evt starte vores egen side med nyheder og community og tjene fedt på det?

Hvad siger du til det?


Gravatar #10 - mfriis
28. okt. 2013 08:05
Montago.NET skrev:

hvis de ikke får noget for at gøre det, kan jeg godt forstå de ikke gider.

Jeg tror der er mange der arbejder 37 timer om ugen men kan få ekstra for at tage et par timer mere. Det betder dog ikke de alle gør det.

work<->life balance er så udbredt og det kommer ikke bag på mig at arbejderne på et website også vil hygge sig med familien, gå til tennis eller bygge miniature modeller over en kommende mord scene.
Gravatar #11 - Rainmeter
28. okt. 2013 08:20
#10
Så er deres problem er der hobby projekt ikke længere er noget de har lyst, newz var vel aldrig ment som et job for dem, men de har sku været mere aktive end de er nu til dags. De skulle stoppe med spille tennis og gå lidt op i newz igen.
Gravatar #12 - csstener(^,^)
28. okt. 2013 09:02
Rainmeter (11) skrev:
#10
Så er deres problem er der hobby projekt ikke længere er noget de har lyst, newz var vel aldrig ment som et job for dem, men de har sku været mere aktive end de er nu til dags. De skulle stoppe med spille tennis og gå lidt op i newz igen.


Eller overlade det til nogen andre...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login