mboost-dp1

Closure


Gå til bund
Gravatar #1 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. dec. 2013 09:43
Newz! SCA! Alle jer der bestemmer ... Vi ved at i er der, og vi ved at i læser dette.

Vi har fået vores stemmer hørt mht. den pis-reklame, men der er noget andet vi endnu ikke har fået en afslutning på... Microsoft Surface Konkurrencen!

Kiksmann fik førstepladsen, men der blev aldrig fundet nogen anden eller tredieplads. Konkurrencen sluttede d. 3. juni, men på grund af "problemer" blev vinderen først fundet d. 4 hen mod aftenen, hvilket jo er mere end et halvt år siden ... Jeg har før bragt det på bane, men der sker jo ikke en fløjtende fis!

http://newz.dk/forum/newz-dk/nyhedskonkurrence-vind-en-microsoft-surface-130008#4 skrev:

Vi har besluttet at udskyde udtrækningen til imorgen, tirsdag. Har haft lidt problemer med at få bekræftet nogle 2. og 3. præmier (og det er IKKE Microsoft der er med der) - men det skulle alt sammen være på plads i morgen.

- johnny_newz


http://newz.dk/forum/newz-dk/nyhedskonkurrence-vind-en-microsoft-surface-130008#9 skrev:


SÅ har vi trukket vinderen af konkurrencen!

Beklager forsinkelsen - men vi har bøvlet en del med at få nogle lovede 2. og 3. plads præmier på plads. Derfor bliver vi lige nødt til at vente et par dage ekstra med udtrækningen af disse - men nu er vinderen af Surfacen da fundet. I'll be back!

- johnny_newz


Et par dage? Hvor mange dage er det på Newz? D. 7. skriver Johnny så igen:


http://newz.dk/forum/newz-dk/nyhedskonkurrence-vind-en-microsoft-surface-130008#21 skrev:

Jo, vi får vinderne "ordentligt" annonceret så snart de sidste præmier står her på kontoret og kan sendes. Vi arbejder også på en ny konkurrence, som starter på mandag med spændende præmier :o)

- johnny_newz


En uge senere, fredag d. 14. vælger jeg så at spørge Johnny i tråden, om hvilken mandag han mente - der var stadig ikke sket noget, ej heller en ny konkurrence. Intet svar. Tråden dør så 14 dage senere.

Den 4. august prøver jeg så igen at få lyd fra SCA - men den tråd dør uden svar d. 18. august.

....

Nu prøver jeg så endnu engang - for jeg glemmer nemlig ikke hvad Newz lover!

Hvem fik anden og tredje pladsen i Microsot Surface konkurrencen, og hvad var premierne?!

Det er dårlig stil at man skal holde jer op på det hele tiden ... Hvis i ikke gider holde Newz kørende, up to date, lytte til jeres brugere - jeres KUNDER - ja, så synes jeg fandme at i burde finde jer et andet job, og lade dem der gerne vil, hjælpe jer med koder, etc.

- Puhaaaaa

Gravatar #2 - kinaholm
27. dec. 2013 10:00
Godt du holder dem i ørerne, TB!
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. dec. 2013 19:29
- bump -

Håber at SCA enten kommer med en forklaring eller finder en anden og tredjeplads inden året er omme. Jeg glemmer det ikke!

Ikke nok med at jeg er fed som en elefant, så husker jeg også som en elefant!

- bump -
Gravatar #4 - Dr_Mo
29. dec. 2013 18:37
Hvad med at masseindsende nyheder om at newz.dk mangler at kåre vinderen? Det må vel få en reaktion fra SCA?
Gravatar #5 - johnny_newz
2. jan. 2014 12:49
#1 Tak fordi du (stadig) holder os i ørerne :o) - og ja, det er ikke godt at vi ikke har fået denne konkurrence lukket ordentligt ned. Jeg vender tilbage primo næste uge med detaljer.
Gravatar #6 - apapap
2. jan. 2014 13:40
Vi kan evt bare sige at jeg vinder?
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
2. jan. 2014 13:56
#5

... Det var så lidt ;)
Gravatar #8 - holmen
2. jan. 2014 17:55
Mener altså jeg deltog ret meget i den konkurrence, så jeg har nok også vundet noget.
Gravatar #9 - BurningShadow
2. jan. 2014 18:14
Jeg vinder aldrig i de konkurrencer jeg deltager i, men jeg har ikke deltaget i den her, så måske har jeg været heldig, og har for en gangs skyld vundet noget?
Gravatar #10 - Ronson ⅍
2. jan. 2014 18:42
Jeg overvejede at deltage. Hvad har jeg vundet?
Gravatar #11 - gramps
3. jan. 2014 09:43
Jeg tror jeg overså den konkurrence - hvad får jeg for det?
Gravatar #12 - Rainmeter
9. jan. 2014 06:49
Tik tok..
Gravatar #13 - Montago.NET
10. jan. 2014 09:34
hold da kæft hvor latterligt...

Det skal nok være med til at øge deltagelsen i de næste konkurrencer... eller noget.
Gravatar #14 - thimon
10. jan. 2014 11:19
Der var også noget med nogle 2. og 3. (trøste)præmier i konkurrencen om at vinde en Surface RT, som vist aldrig er blevet offentliggjort.

http://newz.dk/konkurrencer/nyhedskonkurrence-vind...
Gravatar #15 - XorpiZ
10. jan. 2014 11:53
thimon (14) skrev:
Der var også noget med nogle 2. og 3. (trøste)præmier i konkurrencen om at vinde en Surface RT, som vist aldrig er blevet offentliggjort.

http://newz.dk/konkurrencer/nyhedskonkurrence-vind...


Er det ikke den der er linket til?
Gravatar #16 - johnny_newz
10. jan. 2014 12:40
Ja - tiden går og klokken slår. Jeg er ikke nået til dette endnu - men vender hurtigst tilbage!
Gravatar #17 - apapap
10. jan. 2014 13:49
newz.dk time
Gravatar #18 - kinaholm
10. jan. 2014 13:55
ret arrogant udmelding....
Gravatar #19 - gramps
10. jan. 2014 15:50
#18
Hvorimod din kommentar slet ikke er arrogant?
Gravatar #20 - kinaholm
10. jan. 2014 16:07
Måske, men jeg har ikke afholdt en konkurrence med lovede præmier, ventet et halvt år uden at give info om, hvem der har vundet og hvad de har vundet. Derefter lovet et svar i starten af næstkommende uge, hvor der så stadig ingen information kommer. Da folk så rykker efter det, svarer med "ja - tiden går og klokken slår". Hvis ikke det er arrogant og viser, at man er fuldstændig med de folk, der indsender nyheder til ens site, så ved jeg ikke hvad det er.
Jeg synes det ville klæde SCA at komme med en undskyldning og så sætte det her som første prioritet. Hvordan vil de nogensinde kunne afholde en troværdig konkurrence igen?
Gravatar #21 - Magten
10. jan. 2014 16:55
Jeg har svært ved at se det arrogante i kommentaren, men ellers er jeg enig. Det er sgu ikke godt nok.

Er newz blevet et fritidsprojekt igen egentlig? Jeg mindes at der skulle tjenes penge på reklamer mm. så der kunne være folk ansat til forskellige opgaver. Men jeg har svært ved at se hvad evt ansatte måtte lave, så mange nyheder bliver der heller ikke skrevet...
Gravatar #22 - johnny_newz
10. jan. 2014 23:52
Jeg beklager - igen - at der har været så meget bøvl med denne konkurrence. Og ja, vi skal lige have ryddet ordentligt op i denne konkurrence. Jeg vender tilbage.

#21. Nej det er ikke et fritidsprojekt. Men det er ikke nogen hemmelighed, at vi har måttet skære ned i omkostningerne gennem de seneste år, da markedet på bannerannoncer generelt har været meget svingende/dårligt ift. tidligere. Den økonomiske krise har været hård ved alle i markedet, og da vi udelukkende lever af bannerannoncer, ja så har det været hårdt ved os også. Vi kører helt uden mediestøtte eller lign., modsat mange andre, da vi udelukkende er et internetbaseret medie, så vi har kun vores bannerannoncer til at hive pengene hjem på. Mediestøtten er heldigvis ved at blive ændret p.t. - så det er bl.a. noget af det vi sidder og arbejder på lige nu.
Gravatar #23 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. jan. 2014 05:37
#22

Så tag dog for fanden imod brugerbetaling/donationer som vi har foreslået hundredevis af gange før!
Gravatar #24 - BurningShadow
11. jan. 2014 08:32
#22

Det er sgu ingen undskyldning, at i kun har indtægterne fra bannerannoncerne, for som du nok husker, så har vi i årevis tigget om at få lov til at betale. Det er jer det ikke vil lade os gøre det!

Så tag dog imod vores penge!
Gravatar #26 - milandt
11. jan. 2014 13:56
Jeg vil godt donere 500 kr hvis det betyder at I finder tid til at kåre mig som vinder (og fjerner reklamer)
Gravatar #27 - Magten
11. jan. 2014 14:04
johnny_newz (22) skrev:
Nej det er ikke et fritidsprojekt. Men det er ikke nogen hemmelighed, at vi har måttet skære ned i omkostningerne gennem de seneste år, da markedet på bannerannoncer generelt har været meget svingende/dårligt ift. tidligere. Den økonomiske krise har været hård ved alle i markedet, og da vi udelukkende lever af bannerannoncer, ja så har det været hårdt ved os også. Vi kører helt uden mediestøtte eller lign., modsat mange andre, da vi udelukkende er et internetbaseret medie, så vi har kun vores bannerannoncer til at hive pengene hjem på. Mediestøtten er heldigvis ved at blive ændret p.t. - så det er bl.a. noget af det vi sidder og arbejder på lige nu.
Det er måske ikke en hemmelighed, men det er vist heller ikke noget i har meldt ud.

Hvis i bare tog jer tid til at informere om hvad der foregår bag kulisserne så tror jeg folk kunne acceptere jeres "fravær" bedre. Jeg synes i hvert fald det er rart med en udmelding som den her. Pt. er der nærmest ingen informationer men masser af fejl, forslag og andet som bare havner i et sort hul.
Gravatar #28 - kinaholm
11. jan. 2014 14:06
#27 +1

Jeg tror primært det er den manglende information, der frustrerer os, brugerne, af sitet. Det er helt i orden at have andre prioriteter, men giv os da lige en udmelding engang imellem.
Gravatar #29 - Slettet Bruger [3671208513]
11. jan. 2014 14:46
På et tidspunkt spillede jeg et MMO, da gav Game Director hver uge et lille referat af hvad der foregik på kontoret med udviklingen. Det sker stadig, dog bare engang per måned idet de har fået ny GD. Newz-folket kunne gøre det samme. Lige smide en lille nyhed om hvad der sker, eller måske bare en forum-tråd. Hvis det var engang i måneden, så ville det da være fint. Bare 5-10 linjer.
Gravatar #30 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. jan. 2014 07:16
Tiden går, klokken slår ... Og på Newz sker der ikke en skid!



johnny_newz (5) skrev:
Jeg vender tilbage primo næste uge med detaljer.


På dansk betyder der i starten af ugen, altså 6-7 januar.

johnny_newz (16) skrev:
Ja - tiden går og klokken slår. Jeg er ikke nået til dette endnu - men vender hurtigst tilbage!


Okay, der går så til den 10., og der er stadig ikke sket en skid. Vi skriver nu d. 16. Januar, 6 dage senere, og ikke just det jeg kalder "primo næste uge", eller "vender hurtigst tilbage"

TB er ikke sur. TB er skuffet!
Gravatar #33 - Rainmeter
16. jan. 2014 08:49
#32
Det er ren magi og en klar fejl i trustpilot. Jeg blot ændret en gammel anmeldelse, og det kan ikke se nogle steder. Der vælger trust pilot så ikke at ændre datoen, for de er af holdningen - har man anmeldt et firma engang vil ens holdning altid være den. Jeg har haft en meget lang debat med dem om dette.
Gravatar #34 - Manofsciencemanoffaith
16. jan. 2014 08:52
Trustpilot kan generelt ikke bruges til en skid.
Gravatar #35 - Elskov
19. jan. 2014 00:30
Hvaaaa....

Nu er jeg jo nysgerrig omkring, om der nogensinde sker mere.
Gravatar #37 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
19. jan. 2014 08:56
Jeg vil fandme vædde med at der ikke sker en fløjtede fis. Newz' SCA er ved at være så træt af deres brugere -.-'
Gravatar #38 - Vandborg
19. jan. 2014 11:00
Newz er røget i min adblocker igen. Gider sgu ikke at se på reklamer, når de alligevel skider på os.
Gravatar #39 - Vandborg
23. jan. 2014 14:33
johnny_newz tag dig sammen
Gravatar #40 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. jan. 2014 15:52
Vandborg (39) skrev:
Newz tag jer sammen


FYP
Gravatar #41 - Clauzii
23. jan. 2014 17:24
OK, jeg kan være ligeglad, da jeg ikke deltog, men DET HOLDER SIMPELTHEN IKKE, newz!!!!!!!!

Tag dig/jer sammen. Lige nu pisser i, undskyld mig men rent ud sagt, brugerne op og ned af ryggen. Intet mindre.
Gravatar #42 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. jan. 2014 17:58
En mail til SCA skrev:

Forslag til forbedringer:
Skriv i newz.dk forum gruppen

- hvad hjælper det, når I ikke besøger trådene?

Anyway, her er lidt hjælp ...

http://newz.dk/forum/newz-dk/closure-132381#new

Best regards
Jan Andreasen
Tved 128
6270, Tønder
Denmark
+45 22 13 88 60
[email protected]


Sendt fra min iPhone


- næste stop må vel være noget forbrugerstyrrelse-halløj?
Gravatar #43 - arne_v
23. jan. 2014 18:06
#42

Der kunne faktisk godt være noget der.

Konkurrence hvor deltagerne bidrager med materiale som inddirekte skaber indtægter for konkurrence afholder (mere indhold => flere besøgende => flere reklameindtægter) til gengæld for chance for at vinde nogle præmier, men hvor nogle af præmierne måske ikke blev uddelt som lovet.
Gravatar #45 - Anakardian
24. jan. 2014 08:38
Det er bare skidt når man skal have en røvfuld oplysninger i e-mail signaturen når man skriver fra et firme for at overholde lovgivningen.
Ved os fylder det 10 linier og så har vi kun lige akkurat det med der kræves.
Gravatar #46 - johnny_newz
24. jan. 2014 09:12
Så er det på tide at vi får lukket denne ordentligt ned. Beklager igen at vi ikke har været obs på dette tidligere - og at der skulle gå så lang tid med det. Tak igen til dig, PHP-Ekspert Thoroughbreed, for at du kan holde os i ørerne!

Vinderen af Surfacen blev jo Kiksmann, som fik tilsendt den efter udtrækningen. Vi modtog aldrig de sidste præmier, og derfor rendte tiden af med os. Vi mangler derfor stadig de omtalte 2. og 3. plads trøstepræmier. Jeg har forsøgt at indhente nogle præmier fra leverandører den seneste måneds tid, dog uden held, og derfor har vi nu besluttet at sætte 2 gavekort på højkant. Et til 2. pladsen på kr. 1000 til Komplett.dk - og et til 3. pladsen på kr. 500 til Komplett.dk.

For at gengælde dit arbejde med os, PHP-Ekspert Thoroughbreed, synes jeg næsten at du skal være med til at udtrække de sidste to vindere :o) Vil du derfor ikke lige ringe til mig på 5059 2108 når har tid? Så har jeg forberedt listerne..
Gravatar #47 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. jan. 2014 10:20
#46

ARJ! Jeg kan jo ikke trække mig selv så ^_^ haha
Gravatar #48 - Kolklik
24. jan. 2014 10:59
du kan trække mig til både anden og tredje :) så kan vi dele ;)
Gravatar #49 - engfeh
24. jan. 2014 11:05
johnny_newz (46) skrev:
For at gengælde dit arbejde med os, PHP-Ekspert Thoroughbreed, synes jeg næsten at du skal være med til at udtrække de sidste to vindere :o) Vil du derfor ikke lige ringe til mig på 5059 2108 når har tid? Så har jeg forberedt listerne..


Hvad med at I udtrækker de to vindere, og giver et tredje gavekort til TB?
Gravatar #50 - Slettet Bruger [4176578830]
24. jan. 2014 14:51
Skulle de 2 gavekort ikke gives til 2. og 3. plads vinderen af konkurrencen? eller misser jeg noget her?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login