mboost-dp1
Brugerkategorier
Kan man ikke slå dem fra? Godt nok så er Ronsons urinvejsinfektion til en vis grad interressant, men forumoversigten hopper op og ned når man prøver at ramme en tråd i *HOST*IE6*HOST*.
terracide (4) skrev:Som bruger forventer jeg ikke at skulle lave hacks for at ting virker, jeg forventer settings.
Tingene "virker" vel.
Som bruger på mange andre hjemmesider forventer jeg overhovedet ikke, at jeg kan gøre noget ved de beslutninger mhht. design, jeg er uenig i - men det kan jeg her :)
Det ville nok være meget svært at lave et design der tilfredsstiller alle 100 %.
Selvom det unægteligt ville være lettere og mere mageligt at skulle fjerne et flueben under 'indstillinger', så synes jeg da, det er fornemt med en indbygget funktion til at ændre design vha. css.
mandalae (6) skrev:#4,
Hvis du ikke kan finde ud af det kan du bare sige til så skal jeg nok hjælpe.
Jeg har lige kigget på mine indstillinger, kan ikke se hvor jeg skal smide det "hack" ind, så ja du må gerne fikse det for mig, da der ikke er en indstilling til det.
#10,
Jeg går ikke ud fra du har et custom css i dine indstillinger så.
Under indstillinger skriv i tekstfeltet med label "newz.dk stylesheet":
Grunden til vi har lavet det som et stylesheet er netop for at give alle muligheden for at sætte siden op præcis som de vil, uden at vi skal lave en ny indstilling til hver enkelt ny funktion og dermed gøre bruger indstillingerne umulige at hitte ud af.
Hvis der er andre ting du gerne så fjernet kan jeg godt hjælpe dig med det også.
Under indstillinger skriv i tekstfeltet med label "newz.dk stylesheet":
http://mandalae.dk/remove_user_cat.cssog gem, så forsvinder brugerkategorierne :)
Grunden til vi har lavet det som et stylesheet er netop for at give alle muligheden for at sætte siden op præcis som de vil, uden at vi skal lave en ny indstilling til hver enkelt ny funktion og dermed gøre bruger indstillingerne umulige at hitte ud af.
Hvis der er andre ting du gerne så fjernet kan jeg godt hjælpe dig med det også.
mandalae (11) skrev:#10,
Under indstillinger skriv i tekstfeltet med label "newz.dk stylesheet":http://mandalae.dk/remove_user_cat.cssog gem, så forsvinder brugerkategorierne :)
Det hack virkede, tak.
MacNation? :)
#12,
Hehe du kan faktisk godt fjerne linket til macnation på samme måde og så kan du jo ignorere nyhederne derfra, det ville vel være det samme? :p
Disclaimer: Jeg er godt klar over det ikke er det du mener, men du er forhåbentlig også godt klar over at det ikke var det jeg mente da jeg skrev at jeg ville hjælpe dig med at fjerne andre ting.
Hehe du kan faktisk godt fjerne linket til macnation på samme måde og så kan du jo ignorere nyhederne derfra, det ville vel være det samme? :p
Disclaimer: Jeg er godt klar over det ikke er det du mener, men du er forhåbentlig også godt klar over at det ikke var det jeg mente da jeg skrev at jeg ville hjælpe dig med at fjerne andre ting.
arne_v (18) skrev:CSS er bedre end ingenting.
Men en indstilling er bedre end CSS.
Og hvis den magisk kunne gætte hvad man ønskede, ville det være endnu bedre.
Evt. kunne man skrive sine specielle ønsker til crew'et, og så kunne de hardcode alternativt design og opførsel ud fra brugernavnet.
Eller man kunne blot glæde sig over et site som gør langt mere ud af den slags, end de fleste andre.
myplacedk (19) skrev:Sikker? Jeg har nu indtryk af at de fleste nørder kender til lidt grundlæggende CSS, eller nemt skal sætte sig ind i den smule der skal til.
Så er dit indtryk forkert, mange nørder der arbejder inden for IT giver *beeep* for hmtl/andet websnask....welcome to real world.
Og dit indtryk er mere korrekt end mit fordi?
Det skal fint passe at de fleste der arbejder med IT ikke har forstand på CSS. Det ved jeg ikke så meget om, langt de fleste IT-folk jeg kender er ikke nørder. Men det er ikke profesionelle IT-folk vi snakker om, det er newz's målgruppe.
Ifølge en afstemning her på newz arbejder kun halvdelen af brugerne med IT.
Lad os vende tilbage til nørderne. Kan man kalde sig nørd, hvis CSS er så besværligt, at man ikke kan smække et par linjer sammen inden for rimelig tid, evt. med hjælp fra en ven på newz?
Og dit indtryk er mere korrekt end mit fordi?
Det skal fint passe at de fleste der arbejder med IT ikke har forstand på CSS. Det ved jeg ikke så meget om, langt de fleste IT-folk jeg kender er ikke nørder. Men det er ikke profesionelle IT-folk vi snakker om, det er newz's målgruppe.
Ifølge en afstemning her på newz arbejder kun halvdelen af brugerne med IT.
Lad os vende tilbage til nørderne. Kan man kalde sig nørd, hvis CSS er så besværligt, at man ikke kan smække et par linjer sammen inden for rimelig tid, evt. med hjælp fra en ven på newz?
#23:
Snakker vi diverse API, /24, routing (netværk generelt), hardware ect. så kan jeg sagtens følge med og sætte de fleste.
Men det betyder ikke at jeg gider lærer CSS for at lave hacks på newz.dk...jeg har et liv og beskæftiger mig nok med IT, uden at skulle rode med pseudo-kode...
Men jeg kan da lige vende den rundt:
Kan man kalde sig nørd hvis mn ikke kan forstå /24?
Kan man kalde sig nørd hvis man ikke forstår High-K silicion?
Kan man kalde sig nørd hvis man ikke forstår:
Din defination på en nørd og hvad man SELV skal gøre for at justere indstillinger er et eksempel på dårligt webdesign, når BRUGEREN selv skal lave hacks, der burde være en indstilling.,,og har intet at gøre med om man er nørd eller ej.
Snakker vi diverse API, /24, routing (netværk generelt), hardware ect. så kan jeg sagtens følge med og sætte de fleste.
Men det betyder ikke at jeg gider lærer CSS for at lave hacks på newz.dk...jeg har et liv og beskæftiger mig nok med IT, uden at skulle rode med pseudo-kode...
Men jeg kan da lige vende den rundt:
Kan man kalde sig nørd hvis mn ikke kan forstå /24?
Kan man kalde sig nørd hvis man ikke forstår High-K silicion?
Kan man kalde sig nørd hvis man ikke forstår:
LRESULT CALLBACK WindowProc( HWND hWnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam )
{
switch( msg )
{
case WM_KEYDOWN:
{
if( wParam == VK_SPACE )
{
//Add force to both boxes.
PhysXBox1->addForce(NxVec3(0.0f, 100000.0f, 0.0f));
PhysXBox2->addForce(NxVec3(0.0f, 100000.0f, 0.0f));
}
if( wParam == VK_ESCAPE )
{
PostQuitMessage(0);
break;
}
}
break;
case WM_CLOSE:
{
PostQuitMessage(0);
}
case WM_DESTROY:
{
PostQuitMessage(0);
}
break;
default:
{
return DefWindowProc( hWnd, msg, wParam, lParam );
}
break;
}
return 0;
}
Din defination på en nørd og hvad man SELV skal gøre for at justere indstillinger er et eksempel på dårligt webdesign, når BRUGEREN selv skal lave hacks, der burde være en indstilling.,,og har intet at gøre med om man er nørd eller ej.
#25,
Det har da absolut intet med dårligt webdesign at gøre. Det er da ikke normalt at et website tilbyder brugere at ændre på designet. Vi kunne jo i princippet bare være ligeglade med at 2 brugere ikke kunne lide vores nye funktion og lade den ligge, da det jo netop er en ny funktion vi har bestemt skal være der.
Vi tilbyder så at man kan rette i selve designet hvis man ikke kan lide det, det er da brugervenlighed på højt plan. Det er jo heller ikke umuligt at få hjælp som du ser, men det kan godt være det lige er blevet en hel del sværere at få det næste gang, når du alligevel skal sidde og whine over hvor ringe vi er til at lave vores arbejde, selvom jeg har hjulpet dig en søndag eftermiddag hvor jeg har fri og bare kunne være totalt ligeglad med hvad du siger.
Nu synes jeg måske Hr. Terra burde sætte tingene lidt i perspektiv og ikke regne med at solen drejer om ham alene.
Det har da absolut intet med dårligt webdesign at gøre. Det er da ikke normalt at et website tilbyder brugere at ændre på designet. Vi kunne jo i princippet bare være ligeglade med at 2 brugere ikke kunne lide vores nye funktion og lade den ligge, da det jo netop er en ny funktion vi har bestemt skal være der.
Vi tilbyder så at man kan rette i selve designet hvis man ikke kan lide det, det er da brugervenlighed på højt plan. Det er jo heller ikke umuligt at få hjælp som du ser, men det kan godt være det lige er blevet en hel del sværere at få det næste gang, når du alligevel skal sidde og whine over hvor ringe vi er til at lave vores arbejde, selvom jeg har hjulpet dig en søndag eftermiddag hvor jeg har fri og bare kunne være totalt ligeglad med hvad du siger.
Nu synes jeg måske Hr. Terra burde sætte tingene lidt i perspektiv og ikke regne med at solen drejer om ham alene.
Kommunikation via links til forklaringer af idiomer. Den prøver vi da så:
http://www.idiomordbogen.dk/idiom.php?site=7&p...
Kommunikation via links til forklaringer af idiomer. Den prøver vi da så:
http://www.idiomordbogen.dk/idiom.php?site=7&p...
Ja, man trykker ignore men der sker intet.mandalae (29) skrev:#28,
Den virker da fint hos mig? - Forklar.
Indlæg fra kategorierne kommer stadig op, og dem some allerede er oppe bliver ikke fjernet.
Derudover har man jo ingen chance for at se om man har ignoreret et forum allerede.
mandalae (41) skrev:Kan jeg ikke få et screenshot af det? - Jeg kan ikke genskabe fejlen.
Forum: http://www.twilight-wizard.net/Public/Media/newsus...
Profil: http://www.twilight-wizard.net/Public/Media/newsus...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund