mboost-dp1

Adskillelse af newz.dk og railgun i forum oversigt


Gå til bund
Gravatar #1 - T-Hawk
15. jan. 2008 15:06
Efter Railgun er åbnet er der af gode grunde mange flere spilnyheder i forummet. Jeg har egentlig ikke noget imod dette, ej heller har jeg et problem med at folk vil læse dem, men kunne det ikke blive muligt at sortere i nyhederne?
Så nyheder fra Railgun kommer i én forum kategori og dem fra newz.dk i en anden. Så kunne man ved hjælp af den glimrende funktion der lige er lavet slippe for at se på dem i sin forum oversigt, når jeg nu kan slippe for at se på dem i nyhedsoversigten.
Ellers kunne man måske gøre tag sorteringen fra forsiden også gældende i forummet, hvis jeg ikke vil læse om OSx på forsiden vil jeg nok heller ikke læse om det i forummet.
Gravatar #2 - hmn
15. jan. 2008 15:22
Nyheder kan være tilknyttet flere sektioner, så det er ikke umiddelbart muligt at lave, så det vil performe godt. Jeg har forsøgt nogle forskellige ting, men det vil simpelthen være for tungt for serveren at håndtere, så indtil videre må i leve med det osm det er nu.
Gravatar #3 - T-Hawk
15. jan. 2008 15:25
#2
Okay, ærgeligt.
Men tak da for det hurtige svar, og håber stadig det vil kunne lade sig gøre senere.
Gravatar #4 - freesoft
15. jan. 2008 16:01
Er det så ikke muligt at skrive om nyheden kun er på newz, railgun eller begge?
Gravatar #5 - hmn
15. jan. 2008 17:00
#4 det vil ikke rigtigt ændre på hvor tung sql'en vil være, men jeg skal nok senere kigge på om vi kan lave noget, jeg har bare ikke rigtigt tid til det lige nu, da det er en noget større ændring der skal til.
Gravatar #6 - arne_v
15. jan. 2008 17:31
#5

Det forstår vi, men på langt sigt tror jeg at det er en nødvendig feature.
Gravatar #7 - T-Hawk
15. jan. 2008 19:17
#6 Præcis
Allerede nu er nyhedsstrømmen overvældende, og ja, man behøver ikke læse dem alle sammen, men prøv at forklare det til min hjerne ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login