mboost-dp1

S: Sovesofa


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. aug. 2010 12:06
Jeg har sat en sovesofa til salg på dba.dk for min storebror. Den skal helst sælges inden måneden er omme, så derfor laver jeg lige lidt reklame for den her, så I også får æren af at byde på herligheden.

Kort fortalt:
Der er tale om en ordentlig sovesofa, med plads til opmagasinering af dyner, puder m.m.
Modsat futoner og hvad sådan noget lort som biva, ikea, jysk og alle de andre sælger, så virker den her som en reel sofa, og ikke bare en elendig madras med et par løse hynder som ryg- og armlæn.
Den eneste grund til den bliver solgt, er fordi den er et par centimeter for kort, hvis man er 184 cm høj.

Og så er det jo et for nice mønster med en eller anden impala eller et andet afrikansk dyr. Ellers kan man købe et betræk at komme på.
Gravatar #2 - Daniel-Dane
20. aug. 2010 16:28
holmen (1) skrev:
Og så er det jo et for nice mønster med en eller anden impala eller et andet afrikansk dyr.
Now I know you're lying. Den er jo møg grim.
Gravatar #3 - Dreadnought
20. aug. 2010 20:31
Er de fire brændmærker ekstraudstyr?
Gravatar #4 - Daniel-Dane
20. aug. 2010 20:35
Dreadnought (3) skrev:
Er de fire brændmærker ekstraudstyr?
Det bliver i hvert fald noget, som du kommer til at betale ekstra for.
Gravatar #5 - holmen
20. aug. 2010 20:44
#2, ja den er.
#3, nej, men det er din mor.
#4Næh, det er da mig der er spasset ud efter jeg fik mit sykort, så det var af lyst og ikke nød, så det koster ikke ekstra.
Gravatar #6 - holmen
30. aug. 2010 20:17
Up up.
Gravatar #7 - røvskæg
30. aug. 2010 20:28
Ville da langt hellere have denne :

http://www.dba.dk/sovesofa-istikbal-sort-b/id-6823...
Gravatar #8 - LinguaIgnota
30. aug. 2010 20:30
Så er det søreme heldigt, at den også er til salg, hva'?
Gravatar #9 - røvskæg
30. aug. 2010 20:32
Jeg har ikke sagt, at jeg ville have den.
Gravatar #10 - holmen
30. aug. 2010 20:43
røvskæg (7) skrev:
Ville da langt hellere have denne :

http://www.dba.dk/sovesofa-istikbal-sort-b/id-6823...


Jamen tillykke med at du er en fucking idiot.
Den har elendige armlæn, det lader ikke til at der er opmagasineringsplads under den og desuden er det en bøssesofa, sikkert derfor den gør dig liderlig.

Og hvis det æstetiske er så vigtig, so, så kan man jo købe et betræk og putte over, så har man den bedre sofa, samtidigt med at den optisk set er accepteret af bagbordsindianere og andre feminine væsner så som dig selv.

Nu må du gerne logge af.
Gravatar #11 - røvskæg
30. aug. 2010 20:50
holmen (10) skrev:
Jamen tillykke med at du er en fucking idiot.
Den har elendige armlæn, det lader ikke til at der er opmagasineringsplads under den og desuden er det en bøssesofa, sikkert derfor den gør dig liderlig.


opmagasineringsplads, armlæn og betræk ... Jeg tror vist det er tydeligt for enhver, hvem der er bagbordsindianer her.
Gravatar #12 - holmen
30. aug. 2010 20:53
røvskæg (11) skrev:
holmen (10) skrev:
Jamen tillykke med at du er en fucking idiot.
Den har elendige armlæn, det lader ikke til at der er opmagasineringsplads under den og desuden er det en bøssesofa, sikkert derfor den gør dig liderlig.


opmagasineringsplads, armlæn og betræk ... Jeg tror vist det er tydeligt for enhver, hvem der er bagbordsindianer her.


Ja, det er tydeligt at du er en idiotbøsse, det hjælper dig ikke at tage ting ud af kontekst.

Det er ikke gay at ville have gode armlæn.
Det er ikke gay at ville spare plads.
Betrækket var for din skyld, cher.

At du vælger en "pænere" sofa, frem for min badass og ekstremt mandige og ikke-tarmturist-sofa, som egentlig er min brors, gør dig til en bagbordsindianer og en bæfakir.
Gravatar #13 - røvskæg
30. aug. 2010 21:03
holmen (12) skrev:
At du vælger en "pænere" sofa, frem for min badass og ekstremt mandige og ikke-tarmturist-sofa, som egentlig er min brors, gør dig til en bagbordsindianer og en bæfakir.


Jeg vil nu ikke mene at chillum-brændemærker og chips-sved gør en sofa til badass, snarre usælgelig.
Gravatar #14 - holmen
30. aug. 2010 21:12
røvskæg (13) skrev:
chillum-brændemærker og chips-sved gør en sofa til badass, snarre usælgelig.


Du er og bliver en idiot.

Jeg har for nyligt selv kigget efter sovesofa, og det bedste jeg kunne finde, som var til at betale, kostede 7000 fra ny, og den er slet ikke nær så godt udført som den her.
Ja, den er gammel og slidt, det er også derfor den er så billig og som sagt bliver den kun solgt fordi den er for kort.

ved godt at det er en kliché, men få dig dog et liv, du har kommenteret en salgstråd, for en vare du ikke er interesseret i, ved at referere til en anden vare, som du heller ikke er interessret i, du må godt nok kede dig.
Gravatar #15 - Bundy
30. aug. 2010 21:12
Jeg synes i begge to bare skal komme og lave et mantrain med mig, hvad siger i?
Gravatar #16 - holmen
30. aug. 2010 21:13
Bundy (15) skrev:
Jeg synes i begge to bare skal komme og lave et mantrain med mig, hvad siger i?


Hvis du køber sofaen kan vi snakke om det, er helt sikker på at røvskæg vil være lokomotivet, så kan vi altid diskutere hvem der skal være i midten.
Gravatar #17 - drbravo
30. aug. 2010 21:24
Jeg kender selvfølgelig ikke reglerne ved internethandel, men hvis jeg kommer ind i en normal forretning og sælgeren opfører sig som en spasser ville jeg nok finde et andet sted at lægge mine penge..

Er sofaen for resten blevet solgt? *hint hint* :)
Gravatar #18 - holmen
30. aug. 2010 21:36
#17 hvor er det sjovt at du indirekte kalder mig en spasser, er røvskæg din kæreste eller hvad? Kan du ikke se at han opfører sig upassende i min salgstråd? Du fatter altså heller ikke ret meget?
Prøv at se om dit hoved bliver sepereret fra din krop hvis du hænger dig selv.

Jeg bumpede tråden for mindre end 90 min siden, og tidspunktet taget i betragtning, så ville kun en kun en idiot ville spørge:
Er sofaen for resten blevet solgt? *hint hint* :)
Gravatar #19 - MiniatureZeus
31. aug. 2010 05:48
KOM SÅ HOLMEN!!!!
Gravatar #20 - mvoigt27
31. aug. 2010 13:24
Det her er jævnt underholdende, en ny slags WOW salgtråd... Keep em comming.... altså kommentarerne?!
Gravatar #21 - NioBe
31. aug. 2010 13:57
#Holmen
I stedet for at ødelægge din salgstråd ydeligere, så synes jeg bare at du skal ignorere klap-hattene. Det gør det jo ikke ligefrem bedre for dit salg herinde.

Evt. måske skrive en idé ved siden af i DBA og sige at den nok skal piftes op med et nyt betræk og så er den så god som ny! :)

Pøj pøj med at få den solgt!
Gravatar #22 - røvskæg
31. aug. 2010 18:11
holmen (14) skrev:
Du er og bliver en idiot.


Nu er det ikke mig, der forsøger at tage røven på folk, ved at tage penge for noget, der hører hjemme på lossepladsen.
Gravatar #23 - røvskæg
31. aug. 2010 18:14
@holmen

Er det dig, der har købt den fra #7 ?
Gravatar #24 - Emil
31. aug. 2010 18:27
Jeg skal lige høre - er den Feng Shui-godkendt? Og hvordan med betrækket, er der tale om regulært bomuld, og i så fald er det økologisk?
Gravatar #25 - holmen
31. aug. 2010 19:07
røvskæg (7) skrev:
Ville da langt hellere have denne :


røvskæg (9) skrev:
Jeg har ikke sagt, at jeg ville have den.


Inbred detected. Det er sjovt som du tror du kan foretage en brugbar vurdering af dens stand og værdi ud fra de billeder.

Hvis man vil, så er det jo heller ikke forbudt at tage betrækket af og vaske det, det er lige til at pille af, lidt ligesom et stræklagen / fasonsyet (hvad sådan et nu end hedder) på en alm. madras.

røvskæg (23) skrev:
Er det dig, der har købt den fra #7 ?


Nej so, det er det ikke.

Emil (24) skrev:
Jeg skal lige høre - er den Feng Shui-godkendt? Og hvordan med betrækket, er der tale om regulært bomuld, og i så fald er det økologisk?


Well, som tre forskellige feng shui folk tydeligt gav udtryk for i Penn & Tellers afsnit om feng shui, så er det op til den enkelte feng shui-konsulent at vurdere hvad der er feng shui og hvor det er, så jeg erklærer den hermed feng shui godkendt.

Jeg ved ikke hvad betrækket er lavet af, men det er helt sikkert noget der styrker sofaens, i forvejen stærke feng shui kina energi.
Gravatar #26 - røvskæg
31. aug. 2010 19:49
holmen (25) skrev:
Inbred detected.


At sige at jeg hellere ville have noget frem for noget andet, er ikke ensbetydende med at jeg ønsker nogen af delene. - Pest eller kolera.

Du mangler ivørigt Scorpions, Bon Jovi og Def Leppard på din badass-redneck liste.
Gravatar #27 - holmen
31. aug. 2010 19:58
røvskæg (26) skrev:
At sige at jeg hellere ville have noget frem for noget andet, er ikke ensbetydende med at jeg ønsker nogen af delene. - Pest eller kolera.

Nej, men det er ensbetydende med at du må have absolut intet at lave, og det er sørgeligt.

røvskæg (26) skrev:
Du mangler ivørigt Scorpions, Bon Jovi og Def Leppard på din badass-redneck liste.


Det er sjovt som du bliver ved med at bekræfte de fordomme jeg har om dig.
Og du bliver ved med at kommentere ting du intet aner om, det er rigtig flot.

På trods af at du ikke rigtig har udfyldt noget i din profil, så tror jeg at "køn" passer:

Køn:

-


Jeg tolker det som "ikke definerbart".
Gravatar #28 - røvskæg
31. aug. 2010 20:21
...ZZZZzzzzzzzz.....

Nu kan jeg da bedere forstå din bror går kold med chillumen.
Gravatar #29 - holmen
31. aug. 2010 20:30
røvskæg (28) skrev:
Nu kan jeg da bedere forstå din bror går kold med chillumen.


Du forstår ingen ting, spar mig for dine overdrivelser.
Gravatar #30 - holmen
31. aug. 2010 21:26
Brugernavn Rating
røvskæg Informativ
Nu prøver du at slippe afsted med at have en humoristisk tilgang til hele diskussionen, ved at rate mig positivt, og håbe det bliver opfattet som en sarkastisk/ironisk joke.

Fuck hvor er du ynkelig.
Gravatar #31 - røvskæg
31. aug. 2010 21:39
>> I SPARE YOU <<
- som du bad om.
Gravatar #32 - røvskæg
31. aug. 2010 21:52
Much anger there is in him.
Gravatar #33 - Slettet Bruger [1780025146]
31. aug. 2010 23:27
ups... forkert post..

Anyhow

Holmen sku da overveje at lægge hormon pillerne fra sig
Gravatar #34 - drbravo
1. sep. 2010 05:14
#33
Jeg tror nærmere han trænger til nogle Truxal 50mg..
Gravatar #35 - madeinrussia
1. sep. 2010 06:09
Har i begge drukket af potteplanten ellers siddet for meget på arto? det her er way den barnligste tråd jeg har set på newz. og det har ret så meget at skulle havde sagt..
Gravatar #36 - cjoey
1. sep. 2010 06:26
Ha ha, det er god underholdning :-) Forestil jer at Holmen arbejder i Expert:

- Hvad kan jeg hjælpe med?
- Jeg vil gerne se på en dvd-afspiller.
- Du skal da have denne smarte Betamax afspiller, vi har på tilbud.
- Jeg vil altså hellere have en dvd.
- Så er du en FUCKING IDIOT.
- Men...
- De går i stykker fra en side af, og en dvd er en fucking skinnende bøsseskive. Desuden, hvis det er dvd navnet du går efter, kan du købe et skilt og klistre på hvor der står dvd.
- Nej tak, jeg tror lige at jeg kigger et andet sted.
- Din fucking idiot-bøsse-homo, du spilder min tid.
- Farvel...
Gravatar #37 - Slettet Bruger [1780025146]
1. sep. 2010 10:56
#36

Hvordan er det forskel fra normale expert medarbejdere?
Gravatar #38 - holmen
1. sep. 2010 15:33
SlettetBruger (33) skrev:
ups... forkert post..

Anyhow

Holmen sku da overveje at lægge hormon pillerne fra sig


Han opførte sig som en idiot. Der er ingen grund til at skrive pænt til ham, når han opfører sig som en idiot.
Men jeg skal da gerne indrømme, at der aldrig er nogen der har pisset mig så meget af, herinde, før.
Men hvilke piller skal jeg helst droppe;
Matas Vitamin guld (12 vitaminer | 10 mineraler)
eller
Omega 3-6-9 (kombination af fedtsyrer)


drbravo (34) skrev:
Jeg tror nærmere han trænger til nogle Truxal 50mg..

Du mener simpelthen jeg bør få medicin, fordi jeg taler grimt til en idiot der ikke ved hvordan han skal gebærde sig. Og spar mig for, at jeg selv opfører mig som et dumt svin, i mine øjne er det retfærdiggjort da ham røven ikke alene spammer min tråd, men ligeledes reklamerer for et andet produkt, og derved forsøger at stille mit i et ringere lys, det er satme dårlige manerer.

Og hvis I ikke kan tåle ord som "fucking", "idiot" osv, så er internettet sgu nok ikke det rigtige sted for jer.

Og det er sjovt at du lige netop nævner truxal i 50 mg, og ikke bare kun præperatet, var det det først du fandt da du googlede beroligende lægemidler, da du ville lave en sjov kommentar, som skulle foregive at du vidste noget om lægemidler og derfor kunne føle dig klog og samtidigt onanere på dit newz.dk-ego?

Under alle omstændigheder er det ynkeligt.

cjoey (36) skrev:
Ha ha, det er god underholdning :-) Forestil jer at Holmen arbejder i Expert:

- Hvad kan jeg hjælpe med?
- Jeg vil gerne se på en dvd-afspiller.
- Du skal da have denne smarte Betamax afspiller, vi har på tilbud.
- Jeg vil altså hellere have en dvd.
- Så er du en FUCKING IDIOT.
- Men...
- De går i stykker fra en side af, og en dvd er en fucking skinnende bøsseskive. Desuden, hvis det er dvd navnet du går efter, kan du købe et skilt og klistre på hvor der står dvd.
- Nej tak, jeg tror lige at jeg kigger et andet sted.
- Din fucking idiot-bøsse-homo, du spilder min tid.
- Farvel...


Hvis nu en fra elgiganten gik ind i en expert-forretning og begyndte at reklamere for elgigantens produkter, tror du så de ville byde vedkommende på en kop kaffe?

Jeg er godt klar over at de ikke er verdens bedste eksempel, men jeg regner med at de fleste herinde kan fatte pointen (bare der ikke er nogen der føler sig stødte over jeg skriver "fatter" frem for "forstår". Det der internet er nu et farligt sted).
Gravatar #39 - Thinq
1. sep. 2010 16:18
holmen (38) skrev:
Der er ingen grund til at skrive pænt til ham, når han opfører sig som en idiot.

Forkert, det er der da alt mulig grund til.

holmen (38) skrev:
Men hvilke piller skal jeg helst droppe

Synes du skal droppe begge slags, vitaminpiller er spild af penge. Bare sørg for at spis varieret.

holmen (38) skrev:
var det det først du fandt da du googlede beroligende lægemidler

Nej, det er nok fordi han arbejder hos Lundbeck. I øvrigt er de ret billige.

holmen (38) skrev:
Hvis nu en fra elgiganten gik ind i en expert-forretning og begyndte at reklamere for elgigantens produkter...

Nu var det vist ikke hans egen sofa han begyndte at reklamere for, vel?
Gravatar #40 - praktikant muffe AKA pewbe
1. sep. 2010 16:29
SlettetBruger (37) skrev:
#36
Hvordan er det forskel fra normale expert medarbejdere?

Shhh....
Gravatar #41 - røvskæg
2. sep. 2010 18:40
Den her ser da også god ud. Den er også billigere.
Gravatar #42 - Jakob Jakobsen
2. sep. 2010 19:23
røvskæg (41) skrev:
Den her ser da også god ud. Den er også billigere.


Damn!
Den vækker godt nok minder.
Havde en magen til stående i mit barneværelse for omkring 20-25 år siden.
Kanon fed da den kunne foldes "halvvejs" sammen så man kunne bygge en "stor" hule i den.
Gravatar #43 - Flemhans
2. sep. 2010 22:47
Den er faktisk ret svedig
Gravatar #44 - Jazzy2tm
3. sep. 2010 20:12
Holmen, jeg tror du har stemplet dig selv som den største tosse på Newz. Hvis bare du havde ignorerede hans post omkring at han hellere ville eje en anden sofa, så havde vi måske holdt med dig, bort set fra at du begyndte at kommentere på Daniel-Dane's mor. Så hvis bare du havde ignorede alle de ting som irriterede dig, i stedet for hele tiden at ville have det sidste ord, så havde vi følt med dig.

Men hold kæft du har hængt dig selv ud som et fjols! - men godt nok også aftenens bedste grin!
Gravatar #45 - drbravo
5. sep. 2010 12:06
Jeg håber aldrig at en skør professor splejser Holmen og Themuss. Så ender det da først helt galt!
Gravatar #46 - holmen
8. sep. 2010 07:01
Thinq (39) skrev:
Forkert, det er der da alt mulig grund til.

Næh...

Thinq (39) skrev:
Synes du skal droppe begge slags, vitaminpiller er spild af penge. Bare sørg for at spis varieret.

Det ville være rart hvis det var så let. Jeg forsøger skam at spise varieret, og fisk er rigtig nice, men jeg synes tit at den fisk man køber i supermarkeder ikke er ret god, og på trods af at jeg tit spiser broccoli, blomkål og alt muligt andet lækkert, så tror jeg ikke at jeg får alt hvad der er i de vitaminpiller, så jeg bliver ved med at tage dem.

Thinq (39) skrev:
Nej, det er nok fordi han arbejder hos Lundbeck. I øvrigt er de ret billige.

Det kan det godt være, men det er nok ikke derfor. Af alle de mennesker der anonymt troller nettet, der er det sgu nok de færreste der arbejder hos lundbeck.

Thinq (39) skrev:
Nu var det vist ikke hans egen sofa han begyndte at reklamere for, vel?

Det er underordnet, han forsøger stadig at få folk til at vælge noget andet, ved at "reklamere" for et andet produkt, det er uforskammet ud over alle grænser.

røvskæg (41) skrev:
Den her ser da også god ud. Den er også billigere.

Det er så op til den enkelte at vurdere om den er pænere (den er grim), men det er da belastende at skulle rykke sit sofabord flere meter for at kunne slå den ud. Desuden har jeg ikke meget tiltro til de skummadrasser (det ligner det), sofaen øverst har fjedre i madrassen og man ligger godt på den. Jeg har aldrig oplevet en billig skummadras man ligger godt på.

Jazzy2tm (44) skrev:
Holmen, jeg tror du har stemplet dig selv som den største tosse på Newz. Hvis bare du havde ignorerede hans post omkring at han hellere ville eje en anden sofa, så havde vi måske holdt med dig, bort set fra at du begyndte at kommentere på Daniel-Dane's mor. Så hvis bare du havde ignorede alle de ting som irriterede dig, i stedet for hele tiden at ville have det sidste ord, så havde vi følt med dig.


Jeg er bedøvende ligeglad med om folk "holder med mig", come on, det er ikke en popularitetskonkurrence i high school i beverly hills 90210 eller 2900 happiness, spænd dog lige læderhjelmen en gang (nu gør jeg det igen, shit).

Jazzy2tm (44) skrev:
Men hold kæft du har hængt dig selv ud som et fjols! - men godt nok også aftenens bedste grin!

Jeg synes at folk der skriver indlæg som #2, #3, #4 og #7 er nogle fjolser, sådan synes vi nu engang forskellige ting.
Du må også kede dig, siden du gider deltage i denne tråd, da den intet har med dig at gøre.
Du har hermed hængt dig ud som en ensom tosse, der ikke har noget særligt spændende at foretage sig fredag aften.

Jeg erklærer hermed, at denne tråd aldrig bør dø.
Jeg skal nok holde liv i den.
Gravatar #47 - mvoigt27
8. sep. 2010 07:25
#46 "Jeg erklærer hermed, at denne tråd aldrig bør dø.
Jeg skal nok holde liv i den"

Bare rolig holmen, sofaen bliver aldrig solgt så tråden skal nok forsætte.
Gravatar #48 - KC
8. sep. 2010 09:53
Jeg burde lave frokost, istedet har jeg læst denne tråd. Jeg ved ikke om det er godt eller skidt. Jeg synes internettet slacker lidt for tiden.
Gravatar #49 - røvskæg
8. sep. 2010 17:34
Hey bong-holmen ... længe siden.

Er der kommet flere brændemærker i sofaen ;-)
Gravatar #50 - mvoigt27
9. sep. 2010 11:30
Kan mærke der er en facebook gruppe på vej "Holmen... The proud and aggressive owner of the worlds most badass sleeping couch"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login