mboost-dp1
MM-Vision Intel eller AMD?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Akkurat som i dette topic, hvor jeg synes du er den der argumenterer klart bedst, og jeg er for så vidt også helt enig med dig...Humm, var det lige min blindhed der kom igen eller hvor har du set de vanvittige gode argumenter fra Terra?
[Thou. Med mindre du synes random mundslam er god argumentation selvom det er som at sige FOX news's fud er god journalistisk.]
Men kom gerne med et sammendrag af Terra's argumentationer, det kan være du er filteret der skal til for at få noget nyttigt ud af Terra's ydmyge indlæg.
Tanghaar (100) skrev:Kort sagt:
Intel er en trækasse, AMD er en papkasse. Der kan være det samme i, men trækassen kan holde til, at man står på den.
Sådan der.
Men en papkasse er også billigere :P
on topic:
Nu vil jeg ikke blande mig for meget - men mine erfaringer er at jeg kun har haft amd siden jeg fik en k6-2(eller hva den nu hed) med 333mhz for nok over 10 år siden snart. Alle de maskiner som jeg har haft siden da er alle blevet skiftet ud fordi de er blevet for langsomme/gamle med tiden - ingen af dem fordi jeg haft problemer med dem.(ud over noget strømforsyning som engang brændte sammen, men det er nok nærmere fordi jeg voldtager mine pcer og ikke fordi det var en amd)
Jeg ville vælge amd igen en anden gang og det er dels fordi jeg aldrig har haft problemer med det, men nok mest pga prisen. Det er muligt at intel er bedre, sikkert på alle punkter, men personligt synes jeg heller ikke det er det ekstra værd at betale.
Hver har sin holdning og erfaringer - lad dem dog have dem.
Den her tråd har simpelthen reddet min dag :D
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der har lagt mærke til det, men ham der oprindeligt stillede spørgsmålet er for længst skredet og han har sikkert allerede købt en af de computere som han snakkede om.
Men terra, søg hjælp. Det er ikke normalt at man skal have ens kæreste ind på et forum, for at tale ens sag, og det med at slamme noobs, det stoppede vi andre med da vi fyldte 14.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der har lagt mærke til det, men ham der oprindeligt stillede spørgsmålet er for længst skredet og han har sikkert allerede købt en af de computere som han snakkede om.
Men terra, søg hjælp. Det er ikke normalt at man skal have ens kæreste ind på et forum, for at tale ens sag, og det med at slamme noobs, det stoppede vi andre med da vi fyldte 14.
Jeg forstår hvad du siger, men postet links til artikel om en eller anden bench kan være ufattelig svære at garantere dens validitet også selvom jeg linker :-)Coney (102) skrev:#101 Jeg mente blot at han da er en af de eneste der aktivt fremviser kilder på det han siger... Ja lige udover dig selv, men jeg har jo heller aldrig brokket mig over måden du taler på;)
Men man når man kigger på flere artikler og de ligger i hver sin grøft eller specifikke tests skiller sig markant ud, så er der noget galt.
Så lavede jeg en lille test:
http://newz.dk/nvidia-klar-med-ny-mobil-gpu-genera...
Var mit sædvanlige "newz-jeg"....forskellen er at jeg der slammede en fyr...her var det en med patter og hul.
Terra - I "ælde" ridder, der tænker med den blåpandede hjelm morer mig :D
http://newz.dk/nvidia-klar-med-ny-mobil-gpu-genera...
Var mit sædvanlige "newz-jeg"....forskellen er at jeg der slammede en fyr...her var det en med patter og hul.
Terra - I "ælde" ridder, der tænker med den blåpandede hjelm morer mig :D
Enhver der køber en AMD CPU i dag, gør sig selv, for de nye grafikort der kommer kan sammenlignes med SLI/Crossfire i dag og selv Toms hardware har nu fundet ud af at AMD < Intel:
http://www.tomshardware.com/reviews/cyberpower-gam...
HardOCP test, med samme resultater:
http://www.hardocp.com/article.html?art=MTY0NCwxLC...
http://www.tomshardware.com/reviews/cyberpower-gam...
HardOCP test, med samme resultater:
http://www.hardocp.com/article.html?art=MTY0NCwxLC...
Jeg syntes det vil være synd for både min fætter og NioBe.
Hvis post et billede af ham og lagde det ved siden af hendes.
Tror kender resultatet, det vil nok blive NioBe nok er mere dreng end han er. Hvilket vil få min fætter til fremstå som en pige ikke for godt....
Tror det er bedre hvis tager et billede af en anden kender med langt hår.
Han vil nok også blive sur, hvis jeg ikke fået lov til bruge billedet.
alt i alt lader være pt,,,
Jeg syntes det vil være synd for både min fætter og NioBe.
Hvis post et billede af ham og lagde det ved siden af hendes.
Tror kender resultatet, det vil nok blive NioBe nok er mere dreng end han er. Hvilket vil få min fætter til fremstå som en pige ikke for godt....
Tror det er bedre hvis tager et billede af en anden kender med langt hår.
Han vil nok også blive sur, hvis jeg ikke fået lov til bruge billedet.
alt i alt lader være pt,,,
For pete sake Terra you done it again..
I den equation skal du lige i regne de har bruge to forskellige gfx setup. Så de har allerede på forhånd afskrevet at det er en compare af i7 og phenom.
Men det er et i7 med Nvidia vs phenom med ATI compare hvor du ikke kan sige om det ligger i cpu'en eller gpu'en.
I den equation skal du lige i regne de har bruge to forskellige gfx setup. Så de har allerede på forhånd afskrevet at det er en compare af i7 og phenom.
Men det er et i7 med Nvidia vs phenom med ATI compare hvor du ikke kan sige om det ligger i cpu'en eller gpu'en.
Nextnx (123) skrev:Come on Terra du ved ikke hvad fallacy er, når du selv vælter rundt i dem selv.
Nej men det lyder jo godt :D
Terra har jo kun to modsvar, tilsvining og påberåbelse af dit og dat som han ironisk selv ikke kan overholde.
#123:
At anklage mig for at bruge "utroværdige" kilder, uden at angive hvad du anser for en troværdig kilde er ikke andet end en fallacy.
At du bliver ved med at snakke udenom, istedet for at levere varen bekæfter dette.
Terra - Bliv ved med at bekræfte mine udsagn, så er du en god troll :)
Edit:
Og det hjælper ikke heller at folk som ikke kunne kalre jeg slammede Arto-Be komemr og hjælper, det er nemlig ikke andet end Ad hominem.
Vis hvor HardOCP begår fejl og vis hvordan det skal gøres(via links til en "rigtigt" test..uden dette har du kun tomme ord.
Mit bud er at du intet har ud over misundelse og ad hominem :)
At anklage mig for at bruge "utroværdige" kilder, uden at angive hvad du anser for en troværdig kilde er ikke andet end en fallacy.
At du bliver ved med at snakke udenom, istedet for at levere varen bekæfter dette.
Terra - Bliv ved med at bekræfte mine udsagn, så er du en god troll :)
Edit:
Og det hjælper ikke heller at folk som ikke kunne kalre jeg slammede Arto-Be komemr og hjælper, det er nemlig ikke andet end Ad hominem.
Vis hvor HardOCP begår fejl og vis hvordan det skal gøres(via links til en "rigtigt" test..uden dette har du kun tomme ord.
Mit bud er at du intet har ud over misundelse og ad hominem :)
Nej ikke korrekt, jeg har ikke anklaget dig for noget, du kan bruge de kilder du vil, så skal jeg nok bruge dem jeg vil og jeg har valgt ikke tage hardocp med i min betragtning.terracide (126) skrev:anklage mig for at bruge "utroværdige" kilder
Du læser/husker vist ikke så godt, lad mig reminde dig om jeg faktisk har skrevet flere gange om hvordan jeg ser hardocp.
Der er nødtil at være en løgn før du kan på råbe mig løgner.
Der er nødtil at være en løgn før du kan på råbe mig løgner.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.