mboost-dp1

K: Brugt PS2


Gå til bund
Gravatar #1 - laspe18
18. mar. 2009 14:50
Hej Newz'er.

Jeg står i den situation, at jeg egentlig godt kunne tænke mig en PS2.

Grunden er, at jeg har en halv times tid engang imellem, hvor jeg egentlig godt kunne bruge lidt løs underholdning i form af Gran Turismo. :-)

Jeg er SU-slave, så prisen er selvfølgelig af stor betydning, ligesom jeg ikke behøver ny, dyr PS3. Jeg kan fint klare mig med at race lidt rundt i de gamle Gran Turismo.

Så mon der er en, der skulle have en brugt til at ligge, som han/hun vil af med for nogle rimelige penge?
Gravatar #2 - Tumleren
18. mar. 2009 16:59
Hvad regner du med at betale (alt efter hvad der følger med selvfølgelig), og vil du have controllere/spil med?
Gravatar #3 - laspe18
18. mar. 2009 17:11
Som udgangspunkt har jeg det lidt sådan, at spil efterhånden bliver kastet i hovedet på en (brugt of course), så har ikke den store interesse.

En enkelt controller er must, er der flere, så fint men ikke nødvendigt.

Vi er omkring 500,- og gerne under.
Gravatar #4 - siliankaas
18. mar. 2009 17:54
Ved godt prisen ikke er 500 eller derunder, men tjek evt. lige: http://www.ebgames.dk/ps2.asp

Mener faktisk også de en gang i mellem tilbyder salg af brugte PS2 ink spil eller også er det games - du ved inde i "det bruune galleri"
Gravatar #5 - laspe18
18. mar. 2009 17:55
Jeg ved det godt, nyprisen er 8-900.
Men jeg er ikke rigtig interesseret i deres "bundle" tilbud med en masse spil, jeg alligevel ikke kommer til at spille.
Gravatar #6 - hgul
18. mar. 2009 18:00
#4 Sidst jeg var forbi den lokale GameStop havde de en brugt PS2 med 3 valgfrie pre-played spil (til under 100 kr pr. stk) for 499,-

Så vidt jeg husker, så gælder tilbuddet vist til 4 april eller noget i den stil.
Gravatar #7 - laspe18
18. mar. 2009 18:02
#6
Det lyder interessant. I så fald kan diverse overpriced qxl, dba osv salg godt gå hjem.
Gravatar #8 - siliankaas
18. mar. 2009 18:14
hgul (6) skrev:
Sidst jeg var forbi den lokale GameStop havde de en brugt PS2 med 3 valgfrie pre-played spil (til under 100 kr pr. stk) for 499,-


Det var lige præcis sådan noget jeg tænkte på :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login