mboost-dp1

Konsulentopgave – Wordpress webudvikler


Gå til bund
Gravatar #1 - rightpeople
4. jun. 2014 11:26
Right People formidler de førende selvstændige konsulenter i Danmark, der kan indgå i alsidige roller i IT- og forretningsprojekter hos vores kunder.

En kunde skal have udviklet en website-skabelon, der skal danne ramme for flere forskellige websites.

Det er simple sites uden væsentlig funktionalitet, men det er afgørende at skabelonen gør at de konkrete sites, der bliver lavet ud fra skabelonen, bliver så SEO-venlige som muligt fra start. Kunden arbejder i øjeblikket på det designmæssige oplæg, så du vil et præcist design, der skal implementeres i Wordpress.

Projektet er på fleksibel tid og kan løses remote. Projektets omfang defineres i samarbejde med kunden, og der kan gives et fastpristilbud. Faktureringsniveau forhandles individuelt.

Dine kvalifikationer
Vi søger en konsulenter til dette projekt, der har følgende kvalifikationer og egenskaber:
• Erfaren Wordpress webudvikler
• Stærk forståelse for SEO
• Gode frontend-kompetencer

Er du interesseret?
Hvis du har de nødvendige kvalifikationer, så send med det samme dit CV samt eksempler på Wordpress-sites du har udviklet til [email protected]

Ønsker du generelt set at få tilsendt vores nye projekter per mail, så kan du tilmelde dig her: http://www.rightpeople.dk/consultants/be-right-joi...
Gravatar #2 - technicaldk
5. jun. 2014 16:42
Hejsa,

Jeg er Wordpress udvikler og opfylder alle de stillede kvalifikationer.

Jeg har sendt en e-mail og ser frem til et godt samarbejde.

Med venlig hilsen
Bastian
Gravatar #3 - arne_v
5. jun. 2014 18:37
#2

Hvad pokker er "Flyttelse af WordPress hjemmeside"?
Gravatar #4 - zymes
5. jun. 2014 21:45
arne_v (3) skrev:
#2

Hvad pokker er "Flyttelse af WordPress hjemmeside"?

Måske nogle betaler for at få flyttet filer + database til en anden udbyder eller til egen server.

Edit:
Ohh.. Tænker du bare på "Flyttelse"? :P
Gravatar #5 - OxxY
5. jun. 2014 21:49
Jeg har hørt DevSolutions er gode til hjemmesider!
Gravatar #6 - arne_v
5. jun. 2014 21:54
#4

:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login